Jump to content

Jaky motor 1,9 tdi


Guest jarous1977

Recommended Posts

Guest jarous1977

Dobry den chtel bych si koupit Octavii 1 s timto naftovym motorem jen se chci zeptat jaky me doporucite spis mladsi .Slysel jsem ze je dobry 66 kw bez nataceni lopatek do kdy se vyrabely a pokud jsou lepsi typy budu rad za rady diky

Link to comment
Guest houmik

To byly ty stary 66 kW verze, mely obtokovy turbo (pisu to spravne?). U tech novejsich 66 a 81 rozdil neni, konstrukcne jsou ty motory stejny, lisi se jen tryskama a nastavenim RJ. Maji uz turbo s variabilnim natacenim lopatek. To se muze pri spatnym pouzivani zanest a pridrou se lopatky. Kdyz se to podchyti vcas, staci turbo jen vycistit. Ale ty stary 66 se davaly driv, u novejsich aut, treba od 2001 (nekdo ti to urcite upresni), se davaji uz ty novejsi motory.

 

Tohle bych byt tebou stejne neresil. Okouknul bych par aut a vybral podle technickyho stavu. Kdyz budes chtit mit uplnou jistotu, po koupi muzes turbo vyndat a nechat ho nekde zkontrolovat, pripadne i vycistit.

Link to comment
Guest jarous1977
To byly ty stary 66 kW verze, mely obtokovy turbo (pisu to spravne?). U tech novejsich 66 a 81 rozdil neni, konstrukcne jsou ty motory stejny, lisi se jen tryskama a nastavenim RJ. Maji uz turbo s variabilnim natacenim lopatek. To se muze pri spatnym pouzivani zanest a pridrou se lopatky. Kdyz se to podchyti vcas, staci turbo jen vycistit. Ale ty stary 66 se davaly driv, u novejsich aut, treba od 2001 (nekdo ti to urcite upresni), se davaji uz ty novejsi motory.

 

Tohle bych byt tebou stejne neresil. Okouknul bych par aut a vybral podle technickyho stavu. Kdyz budes chtit mit uplnou jistotu, po koupi muzes turbo vyndat a nechat ho nekde zkontrolovat, pripadne i vycistit.

mohu se jeste zeptat na ty motory PD tusim 74kw a 77 jestli neni lepsi jit do te 66 nebo 81

Link to comment
Guest houmik

77 se do OI nedavaly, jen 74 kW a to bylo ve 4x4. Ty rotacky jsou motory s nejmensi spotrebou a s nejmensimi naklady na opravy. Kdybych si mel vybrat, sel bych do 81, ma uz vzadu kotouce atd. Ale moc tech 81 v cr nebylo, lidi setrili a kupovali 66, podival bych se nekde v Nemecku na ty 81. A nebo 96 kW, taky PD.

Edited by houmik
Link to comment

Já bych šel jednoznačně do rotačky - 81kw .

Motory PD mají údajně o 1,5l vyšší spotřeby a nehledě pak na servis.

Sám octu s tímto motorem mám doma a společně s tryskama PP764 je spotřeba po městě 5,4l (od tankování do tankování)

Link to comment
Guest houmik
PD 74kW se dávaly i do 2kolky.. OI Tour má už jen PD (od roku 2006 tuším).. co se týče spolehlivosti a spotřeby, nejlepší volba je TDI 81kW..

 

Vzdyt jo, ne. ;) Jsem zapomnel. :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ok díky,možná ten klima kompresor.Ale to zatím počká musím teďka pořešit reklamaci na ty rozvody. Tak jsem koukal na řetěz jaký nejnovější typ a nejsem z toho moc moudrý.Našel jsem,že by to mohl tento. I když jsem mu říkal,že chci nový typ řetězu K .Tak vidím,že sice je z jedné strany do obloučku,ale na druhé straně je rovný.A ten co jsem našel má výřez do U.
    • Tak to třeba bude od klima kompresoru nebo napínací kladky. Zkus ten řemen shodit a uvidíš jestli to bude dělat stejný zvuky. Pak bych šel po dalších věcech. Podle toho popisu bych se jako další zaměřil na vypínací ložisko spojky.
    • Tu mám týden novou včetně alternátoru.
×
×
  • Create New...