OTAS Odesláno Červen 16, 2011 Sdílet Odesláno Červen 16, 2011 Našel jsem na foru tuto firmu http://www.sgs-servis.cz/chiptuning-skoda/ na čip škoda octavia tour 19 tdi 66 kw.Čipují 1.9 TDI 66 kW 83 kW 7000,- 110 kW - 9990,-Máte s tím někdo zkušenost ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Červen 17, 2011 Sdílet Odesláno Červen 17, 2011 Zkušenost s tím teda nemám, ale nechápu, jak ti můžou 66 nachipovat na 110kW! To je blbost bez trysek a turba....na těch 83Kw se to dělá v pohodě i víc. Vykašlal bych se na to a zajel za Fanem nebo dieselpower ti to rovnou i odbrzdí. a ta odlišná cena 7 a 10....to sou mi věci. Nalejvači no...nad tímhle se dá tak akorát pousmát. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Červen 17, 2011 Sdílet Odesláno Červen 17, 2011 Přesně tak. Dojeď si k někomu osvědčenému. Když Ti to tento nalévač zmrví, tak následné investice (trysky, turbo, re-chip) budou obrovské! Navíc koukám že nemá žádné info o Mk. Taky nic o měření a je skoro 2x dražší než TDIfun 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Červen 17, 2011 Sdílet Odesláno Červen 17, 2011 k nalejvačům ne-e.. zajeď k www.dieselpower.cz a máš klid.. navíc 66kW chipnout na 110kW je nesmysl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OTAS Odesláno Červen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 17, 2011 TAK DÍK ZA RADU 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Červen 17, 2011 Sdílet Odesláno Červen 17, 2011 To jsi si jen zapoměl vypnout CAPS nebo to je schválně? V případě že schválně tak si to tam nech nalejt a pak tady nepiš jak jsi smutnej, že ti odešel motor. Pokud jsi zapoměl tak se příště alespoň letmo jukni co jsi napsal a jak to vypadá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
culda Odesláno Červen 18, 2011 Sdílet Odesláno Červen 18, 2011 a co říkáte na http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id....9%20TDI%2066kW ? Díky za info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Červen 18, 2011 Sdílet Odesláno Červen 18, 2011 a co říkáte na http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id....9%20TDI%2066kW ? Díky za infoTo je hruza co tam prezentuji za grafy 66kw TDI kod motoru ALH lze udelat na vykon 125koni a 280Nm... REALNYCH... kod motoru AGR min, je tam jine turbo (obtok) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tesna Odesláno Červen 18, 2011 Sdílet Odesláno Červen 18, 2011 Vskutku další z velmi důvěryhodných firem, co načipuje cokoliv. Když vezmu jen auta, co mi stojí doma v garáži: Focus II ST: Slibují navíc 14kW a 20Nm. Realita u „značkových“ ladičů je 30-35kW a okolo 110Nm. Je to totiž turbomotor, to klukům možná uniklo …. Naproti tomu Volvo V70 2.4i – k sériovým 125kW navíc dalších 18. To bych chtěl u benzínové atmosféry vidět … Pomíjím např. úpravy motoru 1.6 MPi o 10/11 kW (včetně neexistujícího 16V) nebo už v sérii vyhoněné Fabie 1.4 16V 74kW o dalších 11kW …. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
culda Odesláno Červen 19, 2011 Sdílet Odesláno Červen 19, 2011 To je hruza co tam prezentuji za grafy 66kw TDI kod motoru ALH lze udelat na vykon 125koni a 280Nm... REALNYCH... kod motoru AGR min, je tam jine turbo (obtok) ¨chtěl jsem jen info , kámoš tam byl s Pasatem a je spokojenej . jakej je rozdíl tady při úpravě - Výkon před úpravou: 66 kW / 90 PS / 210 Nm Výkon po úpravě: 87 kW / 118 PS / 285 Nm za 4500,- a úprava u DP 1.9 TDI 66kW -> 85kW/260Nm za 9599,- ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Listopad 29, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2011 Našel jsem na foru tuto firmu http://www.sgs-servis.cz/chiptuning-skoda/ na čip škoda octavia tour 19 tdi 66 kw.Čipují 1.9 TDI 66 kW 83 kW 7000,- 110 kW - 9990,-Máte s tím někdo zkušenost ? Já nevím kde jsi našel ty ceny, ale je dobré i zavolat. To dodo -nevím kde jsi přišel na to , že jsem nalejvač. To je i třeba DP s verzí Ekonom a bez diagnostiky. Jsou to nalejvači?? Nemyslím si. Já mám své úpravy odbržděné taky a každé auto dělám individual znovu. Pokud jsou u mě na stránkách nějaké hodnoty..jsou pouze orientační. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Listopad 30, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2011 Pokud cena chipu neobsahuje změření před/po na brzdě, tak jde podle mne o pouhé nalejvání. Je to můj názor a ztotožňovat se s ním nemusíš ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Prosinec 1, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2011 Správně....ikdyž někdo udělá jedno auto na brzdě a pak to jenom nahrává do dalších jiných, tak je to nalejvání!!! Každý auto je v jiným stavu a má trošku jiné hodnoty. neříkám, že ten chip bude úplná hrůza,ale lepší je přístup ke každému autu zvlášt. ámen. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Straspytlik69 Odesláno Prosinec 21, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2011 Vykašlal bych se na to a zajel za Fanem nebo dieselpower ti to rovnou i odbrzdí. a ta odlišná cena 7 a 10....to sou mi věci. Nalejvači no...nad tímhle se dá tak akorát pousmát. Ahoj Všem.Chystám se koupit Oktávku 1.9tdi 66kw a tak zbýrám informace.Chtěl jsem se zeptat,co to znamená že to zrovna i odbrzdí.co je napsáno v horním přízpěvku.Děkuji za odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mejdlo91 Odesláno Leden 3, 2012 Sdílet Odesláno Leden 3, 2012 ¨chtěl jsem jen info , kámoš tam byl s Pasatem a je spokojenej . jakej je rozdíl tady při úpravě - Výkon před úpravou: 66 kW / 90 PS / 210 Nm Výkon po úpravě: 87 kW / 118 PS / 285 Nm za 4500,- a úprava u DP 1.9 TDI 66kW -> 85kW/260Nm za 9599,- ? já mám čipovanou 66kw na 87kw a 320Nm za 3500kč přez známého od dieselpoweru a mám trochu přidané tlaky na turbu a z toho auta je nehorázná střela oproti obyčejné 66kw. jede to jak ďas a ani 96kw PD nemá šanci :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 3, 2012 Sdílet Odesláno Leden 3, 2012 Strašpytlík a mejdlo s jedním přízpěvkem neberu vážně/nahaněči/ a Petanovi odpovím: /Správně....ikdyž někdo udělá jedno auto na brzdě a pak to jenom nahrává do dalších jiných, tak je to nalejvání!!! Každý auto je v jiným stavu a má trošku jiné hodnoty. neříkám, že ten chip bude úplná hrůza,ale lepší je přístup ke každému autu zvlášt. ámen. / Že má auto jiné hodnoty a já to doženu chipem, je první mýlka . Každé auto v sérii musí mít správné hodnoty/diagnostika/ Nastavení čerpadla či vačky, čipem nedoženeš, zatuhlé turbo čipem nedoženeš, spuchřelé hadičky od regulace a vadné ventily opět ne a pokud to tak někdo řeší, je to zásadní chyba. Takže až posud je v hlavní roli ne brzda, ale diag. Zhruba na stovce aut se při správném nastavení, a konzrole hodnoty nelišily o více než 14PS, na rozdíl od km 20 až 400tis nájezdu. Přesto však sw dělám individual/ na tomhle se shodnem, jen důvod je jiný/, ale ne abych něco doháněl, ale proto abych respektoval ujeté km a celkový stav auta. Nevím zda někdo na brzdě testuje brzdy, či tlumiče, nebo najeté km. Takže asi jiná úprava bude pro nové auto a jiná pro olítanou dročku v automatu. Deklarovaný výkon, pokud vychází ze základního který je ok a splňuje regulační předpoklady dosahuje uváděných hodnot. Pokud někdo pochybuje není problém úpravu udělat za podmínek DP, či FUN na brzdě. Potom pište, že jsem to nenalil, ale třeba nacpal. A jednu referenci bych tu měl...Martin RS... ať se vyjádří. Pochopitelně popravdě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Leden 3, 2012 Sdílet Odesláno Leden 3, 2012 Všichni,nebo alespoń většina se tady navážíte do motorpowera bez toho,aby jste na něj měli v ruce alespoň jednu negativní referenci.Máte k tomu nějaký důvod,někomu z Vás zmršil auto? Jak dlouho se u nás čipují auta?A jak dlouho mají k dispozici brzdu TDI fun a Dieselpower? Já mám už nějaký čas upraveno a v té době,když jsem dělal úpravu,tak se o brzdě nikomu ani nezdálo.Podle Vaši teorie by tedy byl nelejvač TDIfun i DP.A zázrakem přes noc se z nich nákupem brzdy stali úpravci No1.To asi ne.Nikde není psáno,že motorpower nemůže být zrovna tak dobrý,jako oni,i když zrovna brzdu nemá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Leden 4, 2012 Sdílet Odesláno Leden 4, 2012 Já sem se do nikoho osobně nenavážel. Ale co sám kolikrát vidím,co prezentují na některýách stránkách úpravci. Však může se dobře aji načipovat bez brzdy, to neříkám, to už je každýho pak věc čemu věří nebo jestli ten dotyčný má dobré reference. Ale určitě na brzdě lépe odladíš průběh křívky výkonu a kroutáku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kubo Odesláno Leden 16, 2012 Sdílet Odesláno Leden 16, 2012 Mam otazku tak dufam ze som trafil temu. Vec je taka, ze ja aj kamos mame rovnake octavie, obidve 1,9 TDI 66kw AGR, Rovnake rocniky 98. On dal svoju chipnut a teraz s nou mal buracku a je to na totalku. Chce mi darovat jeho chipnutu riadiacu jednotku. Ja chcem svoju chipnut uz davno a teraz mi dal chrobaka do hlavy. Takze sa chcem opytat ci je mozne vybrat riadiacu jednotku z auta a dat ju do druheho, rovnake kody motorov, rovnake rocniky. Ci nebude problem s elektrikou, proste len vybrat moju riadiacu a dat tam tu jeho chipnutu. Ci nebude potom nejaky problem s elektrikou, imobilizer alebo nieco take. Nechcem nieco pokazit tak sa radsej pytam tu lebo viem ze tu su kompetentny ludia. Dakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 16, 2012 Sdílet Odesláno Leden 16, 2012 Mam otazku tak dufam ze som trafil temu. Vec je taka, ze ja aj kamos mame rovnake octavie, obidve 1,9 TDI 66kw AGR, Rovnake rocniky 98. On dal svoju chipnut a teraz s nou mal buracku a je to na totalku. Chce mi darovat jeho chipnutu riadiacu jednotku. Ja chcem svoju chipnut uz davno a teraz mi dal chrobaka do hlavy. Takze sa chcem opytat ci je mozne vybrat riadiacu jednotku z auta a dat ju do druheho, rovnake kody motorov, rovnake rocniky. Ci nebude problem s elektrikou, proste len vybrat moju riadiacu a dat tam tu jeho chipnutu. Ci nebude potom nejaky problem s elektrikou, imobilizer alebo nieco take. Nechcem nieco pokazit tak sa radsej pytam tu lebo viem ze tu su kompetentny ludia. Dakujem Pouze pžizpůsobit v budíkách vymyzáním adaptačních hodnot....bylo by dobré aby jednotky měly stejná objednací čísla a diag před i po..kontrola tlaku na turbu, palivo atd.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kubo Odesláno Leden 16, 2012 Sdílet Odesláno Leden 16, 2012 No nemam nikoho znameho co by mi nato mrkol, takze vsetko cez oficial firmu dat spravit, takze diagnostika, prehodit riadiace jednotky, doladit elektriku, potom na brzdu....To uz potom bude jednoduchsie dat rovno v tej firme cipnut. Myslel som ze to bude len otazka vymeny, proste staru von a novu dnu, ale ak je to skutocne takto zlozite tak to asi riesit nebudem, lebo 250 eur na novy cip momentalne nemam. Este sa opytam, co sa stane ak tie riadiace prehodim a skusim startnut. Je to tak ze ak to nebude dobre tak len proste nenastartujem alebo nastartujem a auto pojde zle alebo tou vymenou nieco nenavratne pokazim, myslim elektroniku auta . Dakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 16, 2012 Sdílet Odesláno Leden 16, 2012 Na slovensku je spousta šikovných lidí co ti ti za pár eurošů udělají... a zkontrolují. Na to nepotřebuješ spešl servis. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kubo Odesláno Leden 17, 2012 Sdílet Odesláno Leden 17, 2012 Popozeram sa po niekom, ale zas nejakemu "garazmajstrovi" to nechcem dat robit, nato mam svoju Oktavecku privelmi rad :) Priamo v meste mame MTE, tak skusim sa tam popytat, co mi nato povedia. http://www.motortuning.sk/ Velmi pekne dakujem, pomohli ste mi, uz aspon viem od coho sa odrazim, Dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.