Přejít na obsah

Ráďova Octa


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Taky bych nechal hagusy, mozna ty bile doplnky v introsi mi prijdou jakou blaf,ale kazdeho vec. jinak nez stribrne listy v naraznikach, bych je nalakoval do piano black vcetne bocnich list. mohlo by to vypadat dobre. a moc mi nesedi ty cerne blinkry ke stribrnym svetlum. asi bych to nejak sjednotil. jinak pekna octa

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Tak Octávka je NA PRODEJ.. kdo by měl zájem, bližší info podám palec.gif inzerát se taky objeví v bazaru...

 

1.8T 132Kw

najeto poctivých 148000 - před dvěma tisícema udělán olej s filtrem

 

octávka ode mě dostává nejlepší péči - cokoliv je potřeba vyměnit vyměnim...

 

jiank polepy černou folií se dají strhnout a dám k tomu i sériovej podvozek smile.gif

Odkaz ke komentáři

Tak dávám detailní info i sem:

Je to 2001 model, 1.8T 110Kw (chip na 132Kw s mapou přímo z RSa), najeto zatím necelých 148000Km. Ve 146 000 dělán olej + filtr. Vzhledově komplet předěláno na RS - nárazník, výfuk, křídlo vzadu. Uvnitř sedačky z RSa + tapece, černý strop, podsvit předělán na červeno s bílými budíky. Auto má xenony s čidlama na nápravách, centrální zamykání, zamykání zpátečky, tajný vypínač, rádio na USB nové, vytlumené přední dveře včetně komponent repro. Na autě je štelovací podvozek, dám i sériový co jsem z toho vyndal. Dále jsou lakované plasty v motoru do stříbrné jako je karoserie, přidán Blow off ventil FORGE. Pod autem je namontován plech k ochraně převodovky a vany... Eko poplatek (kategorie 3000,-) zaplacen a potvrzen v TP. Jsem třetí majitel, druhý byl táta, první Škoda. Auto je u nás v rodině od 30000Km.

Na karoserii jsou vidět menší provozní oděrky, ovšem žádné větší rýhy tam nejsou. Akorát na rohu zadního nárazníku je poškrábaný lak (parkování v Praze)...

 

Jinak auto je polepené černou folií viz můj topic na foru, nicméně defacto se dá všechno strhnout a bude to zase seriovka RSo vzhledově.

 

K autu sada zimních skoro nových gum s plecháčema, sada letních 15" Triton disky a po domluvě 18" Tomasony s pneu. (na domluvě a ceně).

 

Cena je 130 000,- s kolama a vším, bez kol 120 000,-

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...