Přejít na obsah

Patrik

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Patrik's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravim vsetkych. Rad by som sa podelil s mojim problemom na yetim. Jedna sa o to ze prestala hrat prava strana. Proste nehraju prave predne a prave zadne dvere. V aute je columbus navi so sound systemom. Repraky nie su uplne hluche, ide z nich bzucanie. Rad by som sa spytal ci uz mal s niecim podobnym niekto skusenosti. Neviem kde sa mam chytit. Bolo to na diagnostike. Vyhodilo to ze prerusena prava strana. Navi som vybral a odpojil na 10min. Nepomaha. Skontroloval som kable na navi- vsetko v poriadku. Najhorsie je ze clovek nevie kde ma zacat. Ma tento SS vlastne vlastny zosilovac, alebo to je klasika radio a reproduktory? Inac je to rocnik 2010. Vsetko je v povodnom stave od vyroby. Napadlo mi este ci to nemoze robit software alebo ci neodisla zakladna doska. Dakujem vopred za vsetky rady a snahy.
  2. Takže, nabil som baterku cez noc a ráno ani necekla. Asi odpálilo článok. Takže na rade je kúpiť novú. Chcel by som dať o trocha väčšiu. Bolo mi zdelené, že príliš veľkú baterku nie je vhodné dávať, že to nebude stíhať dobíjať alternátor. Momentálne je tam 72Ah. Alternátor mám 120Ah. El. výbava je fulka. 1.9 tdi - pumpáč. 2003 r. v. Čo by bolo podľa Vás optimálne? Chcel by som aby bol zachovaný rovnaký komfort a na zimu by som chcel mať trocha rezervu v baterke, nech sa netrápi. Samozrejme aby to nebolo na úkor životnosti s tým, že bude veľká a nebude stíhať dobíjať a pod. Proste nechcem ísť na hranicu možností a životnosti ale chcel by som mať trocha viac rezervy. Na výber mám : 72Ah - 97,74€ 80Ah - 100,29€ 85Ah - 105,06€ 95Ah - 116,97€ 110Ah - 135,30€ Samozrejme, že sa bavíme o originál Škoda,VW batériách. Ešte je tu taká otázka. Oplatí sa kúpiť verziu Economy? Je to lacnejšie ale bohvie ako je to s výdržou....
  3. Nazdar pánové potreboval by som prosím Vás akútne SOS pomoc! čo čert nechcel auto ma nechalo v štichu. Presnejšie baterka. Problém je, že som 1000 km od domu. Mám O1 1.9 96kw. Mám originál batériu. Na mínusovom póle je 50/10 takže predpokladám, že je roku výroby 2010. O čo sa vlastne jedná: do teraz som nemal absolútne žiadne problémy s baterkou, ani len náznak toho, že by bol problém. V sobotu som bol v meste a po 40 min. pauze som jednoducho nenaštartoval, iba cez káble. Celkom som ostal v šoku lebo ani vo sne by mi nenapadlo, že po takej chvíli nenaštartujem. Podotýkam, že baterka nevykazovala absolútne žiadny problém. Alternátor je po kompletnom repase. Dávam si záležať aby bolo robené všetko len s originálnych dielov. Aj pekne dobíja - 14,2 po 14,9. Netuším čo sa mohlo tak náhle stať. Do práce chodím 20km ale nedobije to baterku. Je možné že za taký kratučký okamih mohlo odpáliť baterku? Auto som štartol cez káble. Môže sa mi niečo stať s elektronikou keď tak budem chodiť? Podotýkam, že s elektronickej výbavy je tam všetko originál škoda: xenón, navi, telefón, šíber,atd... ak to hrá nejakú rolu. čudné mi to je celé. neviem ani nikde nabiť baterku. iba o 4 dni idem domov. Rovno sa opýtam skúsených: ak bude potreba meniť baterku, rozmýšľal som nad origi 110Ah. má originál číslo 000 915 105 DL. Tá moja má koncovku DG. Mám tam 72Ah. Zmestí sa mi to tam? Vlastne hneď otázka: bude to mať nejaký pozitívny význam väčšia baterka? Chcel by som to mať pre istotu viac predimenzované ak je to možné. Hlavne sa bojím tam dať hocijakú lebo neviem čo sa stalo, že tak náhle to vypadlo. nechcem aby niečo odpálilo aj novú. čo viem narýchlo pozrieť? kábel mám stále v kufri a cez diagnostiku som pozrel akurát to napätie. nemám tu žiadne náradie iba origi skrutkovač a malú 10/13 klúč. takže situácia je momentálne zlá. Ďakujem vopred
  4. Patrik

    Tažné

    Zdravim. Trocha pozde ale predsa. Ak to niekomu pomôže. Riešil som tiež na ťažnom ten štítok. Kúpil som tiež originál použité ťažné škoda od Profsvaru. Mal som k tomu aj typový list ale chýbal mi štítok. V škodovke mi s tým nevedeli pomôcť. Nakoniec som zavolal do profsvaru a oznámil čo sa stalo. Boli veľmi ústretový a nápomocný. Bol som milo prekvapený. Stačilo zaslať fotku ťažného aby vedeli o aký typ sa jedná. Nevedia však už vystaviť štítok k starému certifikátu ale vedia vystaviť bez problémov nový ale len s novým typovým listom. Stálo to dokopy pár eur. cca 10€. Tak keď máte podobný problém stačí sa obrátiť na profsvar. Teraz sa už asi premenovali na tazak.cz
  5. Caute. Vedel by niekto original kod farby na tie L&K tmave disky na octaviu 1? hcel by som dat moje renovovat a chcem to mat v originale. Dakujem :)
  6. Takze budem menit spinac vystraznych svetiel. Budem menit za ten co je urceny pre voziky. Chcel by som rovno zohnat nejaky uz aj s triplingom. Vie niekto poradit nieco koncernove? A niekde na fore som cital ze potom je potrebne napojit nejaky kabel na pristrojovku. Vie niekto ktory a kam? Dakujem vopred
  7. Ok. Tak si to zhrniem takto: treba vyriesit odpajanie hmlovky. Ale kedze mam origo kabelaz malo by to tam byt. Dalej ESP. Pri jednotkovej octavii aj ked ma ESP tak sa nic nekoduje. Potom este parkovacie senzory. Tam treba priviest jede kabel. Ale skade na ktory kontakt by som potreboval este zistit. Nekoduje sa tam potom uz nic v rj senzorov? A vypinac na vystrazne sa musi menit? Svagor ma na pred fl octavke dorabane neoriginal tazne a vypinac je povodny. Spravne som to takto pochopil?
  8. A nevies nahodou ci sa da zohnat original nejaka kabelaz? Ta rj senzorov je rovnaka vtedy ako aj pre verziu s taznym? Tu hmlovku som pochopil. V zasuvke je asi nejaky plus spinac. Len som cital na fore ze nie je jedno ked ma auto esp. Viac som nenasiel. Nenapoji sa to nahodou na k-line?
  9. Zdar chlapi! Podarilo sa mi zohnat original tovarenske tazne a octaviu 1. Mam k tomu aj original kable a nastastie aj original typovy list. Lenze majitel predomnou ju mal na aute bez senzorov a esp. Na aute mam aj senzory aj esp. Vedel by niekto poradit ako to spojazdnit aby to bolo vsetko ako od vyroby? Mam tam rj na senzory v kufri. Dost mi zalezi na tom aby to bolo ako z vyroby. Co vsetko treba dokupit a pod? Dakujem. Rocnik mam 4/2003. Mam aj maxi dot ak to treba. Dakujem vopred
  10. Caute. Dnes som musel dat dole stropnicu a tak som sa uz popozeral aj po zvysku ci je vsetko s kostolnym poriadkom. V pravom stlpiku som nasiel jeden slepy kablik. Je klasicky cierny a koniec cca 15cm je priesvitna buzirka. S najvacsou pravdepodobnostou je to original od vyroby. Je to tam aj tak namontovane. V lavom som to nevidel. Nevie niekto na co to je alebo popr. naco by to mohlo byt? V aute mam telefon a navi od vyroby. Mam aj dazdovy senzor a osvetlene tienidla. Kablov mam hore dost ale naco je tento netusim. Zeby predpriprava? Dakujem za rady.
  11. Zdravim pani. Som tu novy. Zaobstaral som si premavadlo ako inac octafku :) . Je na nej zopar prac co treba urobit. Rad by som ak by priebeh oprav pomohol aj ostatnym ak bude taka moznost. Hned na uvod by som sa chcel spytat ci ma niekto skusenost s opravou parabol xenonov na oct.1. Kupil som si nove osramky a jednym vrzom som uz aj cistil cocky. No pri kontrole parabol som zistil ze su roztavene. Nahradne originali sa uz nevyrabaju a korpusy stoja dost. Mam ponuku na hella g3 projektory s bixenonovou funkciou. Ma niekto s tymto prosim vas skusnost? Co by ste odporucali? Za kazdu radu vopred vdaka! Luto je mi tam dat vybojky za 110€ ak to nebude svietit tak ako ma. Casom rad pridam nejake foto. Je to taky moj cukrik 96kw v ciernej verzii L&K.
×
×
  • Vytvořit...