Jocker Odesláno Listopad 12, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2015 Chlapi máte někdo 110kw nachipované? Jak? Kde? Zkušenosti? pocity? Spolehlivá firma? Olomoucko? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 13, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2015 TDIfun 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Listopad 21, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 21, 2015 Edit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirekX Odesláno Únor 20, 2016 Sdílet Odesláno Únor 20, 2016 mám upraveno od Dieselpoweru, rozdíl je znát , konečně to auto trochu žije po úpravě to má 182 PS a 417Nm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lajosek2 Odesláno Únor 23, 2016 Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 Ahoj. Taky by mě docela zajímaly informace k chipu pro tento motor. Moc tomu nerozumím, ale co třeba spojka, vezme ten výkon v pohodě? Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jELDA Odesláno Únor 24, 2016 Sdílet Odesláno Únor 24, 2016 mě by spíš zajímalo jaký je strop u DSG spojky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cevin Odesláno Březen 13, 2016 Sdílet Odesláno Březen 13, 2016 Je mozny chip bez poruseni zaruky ? mimo CR ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Březen 15, 2016 Sdílet Odesláno Březen 15, 2016 Kluci je pravda že 110 je softem omezená 135(rs či scout) prý dokonce i z passatu a supa 140kw?Slyšel jsem že se přehraje kvůli imo soft nahraje ze 140 a to pak na 165 chipem jako když se chipuje základ z rs 135-165kw.Viděl jsem papíry k motorum 110 a 135 kw...motor jako takovej je konstrukčně stejnej jen rs má vyvažovací hřídele na klice.Takže by to mělo jít.Stejné je to u 1.6tdi...taky se dělaj více kilowatky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Březen 15, 2016 Sdílet Odesláno Březen 15, 2016 a jine vstriky ma 110 kW nez silenjsi 135 kW pokud se nepletu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirekX Odesláno Březen 27, 2016 Sdílet Odesláno Březen 27, 2016 Ta verze 135kW má podle mě minimálně i jiný turbo, protože verze 110kW má opravdu bezpečný strop kolem 180 PS. Právě uvažuju o výměně turba z té 135kW verze, tak dám vědět jak jsem dopadnul... Záruka už je v tahu tak se v tom začnu trochu vrtat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Březen 27, 2016 Sdílet Odesláno Březen 27, 2016 Právě v těch papírech byla zmínka i u vstřiků.Tlak u 110 je 1800bar a u 135 je 2000.O turbu svodech atd zmínka nebyla. Je teda možný že turbo bude stejné.Vstřik nejspíš taky.Ale určitě dej vědět taky jsem zvědavej.Měl jsem předtím 1.8tsi a tohle je docela takovej skok dolu :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Březen 28, 2016 Sdílet Odesláno Březen 28, 2016 Vse je jine!!! 110kw tak 175-180hp 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Březen 28, 2016 Sdílet Odesláno Březen 28, 2016 Že je to jiné je pravda, a 185PS až 195PS není problém, toč. moment 390-400Nm. Série je většinou okolo 152-160PS. Ještě jsou drobné rozdíly s a bez močoviny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Březen 29, 2016 Sdílet Odesláno Březen 29, 2016 To uz bez jemneho koure ale moc nepujde. To turbo je mizerie. Ale vono to neni videt prez DPF ze to kouri, tak se to tak ladi. Pokud nekdo vyuziva max vykon obcas, tak to az tak nevadi, DPF zregeneruje. Total bezpecna uprava i pro nekoho co jezdi podlahu porad, tak do 180hp Nechapu proc tam dali tak slabe turbo, :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Březen 30, 2016 Sdílet Odesláno Březen 30, 2016 Protože se šetří kde se dá....... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Březen 30, 2016 Sdílet Odesláno Březen 30, 2016 Je otázkou času kdy bude blok z plastu, však ono to těch 50 najede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Březen 30, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 30, 2016 Je možné že je rozdíl v motoru i pro verzi 110kw 4x4? Měla by mit vyvažováky jako rs... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Květen 9, 2016 Sdílet Odesláno Květen 9, 2016 Nemá.Jinak turbína je stejná i vstřiky.Jen se lišej kodem.Rozdíl mezi naší 110 a 135 je stavěče vačky.u 4x4 ještě převodovka(kvalty do síly) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dvorcidlo0 Odesláno Červen 5, 2016 Sdílet Odesláno Červen 5, 2016 Ta verze 135kW má podle mě minimálně i jiný turbo, protože verze 110kW má opravdu bezpečný strop kolem 180 PS. Právě uvažuju o výměně turba z té 135kW verze, tak dám vědět jak jsem dopadnul... Záruka už je v tahu tak se v tom začnu trochu vrtat. No a ako si dopadol ? Už si sa v tom vŕtal ? O ktorom turbe uvažuješ GTD 1449 VZ / zo 135 kw a či GTC 1549vz / zo 130 kw napr.passata ktoré ma o trošku lepší priebeh v 4000 ot + ale je zase postaršie ? Ktoré tam skôr pojde dopasovať ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirekX Odesláno Říjen 8, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2016 No a ako si dopadol ? Už si sa v tom vŕtal ? O ktorom turbe uvažuješ GTD 1449 VZ / zo 135 kw a či GTC 1549vz / zo 130 kw napr.passata ktoré ma o trošku lepší priebeh v 4000 ot + ale je zase postaršie ? Ktoré tam skôr pojde dopasovať ? Na turbu už se pracuje (turbopower Holice) tak uvidíme, já mám teď rozkopanou dílnu tak se v tom nemůžu vrtat ale v zimě se do toho pustím. Vyrábí se turbo ze 135kW verze 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Říjen 8, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2016 Zde je jeden reálný graf pro DSG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jELDA Odesláno Listopad 8, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2016 Ahoj jen se zeptám - máš zkušenost že ty Nm DSG zvládne ? Zde je jeden reálný graf pro DSG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Beerko Odesláno Červenec 6, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2017 Zdarte zdejší guru masters, chystám se na chip mé 2.0tdi 110kw, chci vyměnit i vstřiky za silnější originální, co patří na 135kw verzi. Nevíte někdo, jestli budou pasovat? Děkuji za rychlejší odpověď, jsou teď k mání za rozumnou cenu. Btw měnit turbo za silnější variantu nebo je stejné? Díky za odpovědi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Červenec 7, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2017 Záleží kam se chystáš, tam ať ti poradí. Za mě moc ne, má to své důvody. Výkon i krouťák udělám slušný i na originálu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
didix Odesláno Únor 24, 2018 Sdílet Odesláno Únor 24, 2018 Ahoj něco nového? Už jste chipovali a nějaké nové poznatky? Taky uvažuji chtělo by to mít tu 110kw trochu živější. Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
davidek.c Odesláno Únor 24, 2018 Sdílet Odesláno Únor 24, 2018 Tady jeden graf..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Filip5 Odesláno Březen 20, 2018 Sdílet Odesláno Březen 20, 2018 Hmm pekná úprava.. takže nieje problém aj 190 koní pri tomto motore? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Březen 20, 2018 Sdílet Odesláno Březen 20, 2018 Koně problém nejsou, ale točivý moment už je přes čáru. Zbytečně. Na naftu se VAQ nedává. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golf tdi Odesláno Listopad 21, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 21, 2018 Zdravim, jsem rozhodly o koupi 2.0 tdi (golf tdi,) 110kw nebo o3 rs - golf gtd - (vse 2013-2016) Co vybrat? Hned po koupi jsem rozhodly pro chip. Potreboval bych vedet jestli se vyplati priplacet za 135kw tdi nebo ne, v cem se lisi (turbo? Vstriky?) ? Jestli vybrat eu5 nebo eu6 případně primo kod motoru po kterém se dívat. A u koho nechat udělat chip, na minulem aute jsem mel chip od tdifun. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Beerheineken Odesláno Březen 8, 2019 Sdílet Odesláno Březen 8, 2019 Je tu někdo, kdo má již delší dobu provedený chip? Nejlépe motor CKFC s manuálem. Rady, tipy? Popřípadě jak dopadla ta výměna turba za to silnější 135kw? Podařilo se? Je tam nějaký problém nebo se výmění kus za kus? Četl jsem, že krom turba má rs ještě lepší vstřiky a mazání. Jdou tyto další věci taky nahradit výměnným způsobem? Chtěl bych si na to postupně z výplat našetřit a pak to šoupnout k někomu do dílny.+ rozvody (pumpa již měněná) Třeba motorpower nebo tdifun? Co emise? Poznají to v servisu? Motor má aktuálně najeto 104430km. Cena takové úpravy? Nejlépe tak napsat seznam dílů, co je vše potřeba sehnat. Vyplatí se to? Má to smysl nebo jen čipnout? Nebo radši nechat v základu skrze životnost? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.