Přejít na obsah

sekání klimakompresoru


ficut

Doporučené příspěvky

zdarec, mám takový problém s klimakompresorem. Když zapnu klimu, elektromagnetická spojka se začne sekat, normálně kompresor běží, ale pohledově to vypadá jakoby se spojka sekla, a motor ji musí přes klíňák znova roztočit a pak zase chvíli běží a zase se sekne.

Vypadá to jasně na vadu elektromagnetické spojky, jenže tou to není. Už jsem vyměnil 3 různé kompresory, problém přetrvává stále, vyměnil jsem kabel co jde ke kompresoru, problém přetrvává stále.

Diag bez výsledku nepíše žádnou chybu.

Nevíte někdo čím by to mohlo být?

Díky za rady :-)

Odkaz ke komentáři

Dobrý večer všem. Potřebuji radu vás zkušených, neb ani v servise si nevěděli rady. Klimatizaci zapnu pouze když mám vnitřní ventilátor na první stupeň. Jakmile ho přepnu na dvojku, trojku nebo čtyřku, okamžitě se klimatizace vypne. Klima je doplněná, nikde neuchází, spojka asi spíná když to funguje na první stupeň a i chladí. Jen samozřejmě výkon nic moc, když ten ventilátor skoro nefouká. Mám starší Octavii kombi 1,9 TDI rok výroby 1999 s manuální klimou. Moc vám všem děkuji za rady.

Dnes vyměněn panel ovládání topení a elektromagnetická spojka. Závada neodstraněna :wallbash:

Odkaz ke komentáři

já to moc nepobírám co se vypne?? vypne se foukání ventilátoru? prostě nejdou větší rychlosti?? jestli ano bude v háji předřadný odpor

 

 

Jde mi o klímu, ne o ventilátor. Ten funguje. Klimatizace jde zapnout pouze když je ventilátor zapnutý na první stupeň. Nevím jak to líp vysvětlit. :-(

Odkaz ke komentáři

jo takže nefachčí kompresor už to chápu :palec:

co řj na levim podběhu v motoru neni vyhnilej konektor?

neni v háji samotná jednotka ? de to rozebrat uvnitř sou relátka tak koukni v jakym sou stavu a jestli tam nejsou studené spoje :palec:

 

O.K. dík za tip. V sobotu nebo neděli se na to kouknu. Pak dám vědět. A jen tak mimochodem, kompresor fachčí, ale pouze když je ten ventilátor zaplej na jedničce.

Tak dnes vymontována a zkontrolována řídící jednotka na levým podběhu. Vše v pořádku. Nic zoxidovaného ani uvnitř. Relátka jako nový. Tak vše zase složeno zpět. Závada přetrvává. Když už jsme ale tak daleko rozděláváme kryt pod stěrači. Vyčistil jsem ten bordel co tu byl. Odpojena řídící jednotka motoru (uprostřed dva konektory) složeno zpět. A ejhle , ono to najednou funguje !!!! Takže asi nějaký špatný kontakt přímo na jednotce motoru. Nechápu ale co má vnitřní ventilátor společného s řídící jednotkou motoru. :-( Každopádně teď momentálně klimatizace funguje i při zaplém ventilátoru na dvojku, trojku i čtyřku. ;-)

Třeba to někomu pomůže, ale spíš ne , takový jobovky mám snad jen já :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Pavel71 díky za radu, ale náplní to není, stalo se mi to za jízdy, kdy ta klima už nějakou dobu jela... takže náplň tak na půlce bych tipoval... mě vždycky se kompresor po zapnutí normálně sepne, ale pak se sekne a jak ho klíňák na sílu přetočí tak se zase chvílí točí a zase sekne... tlakový spínač můžu zkusit vyměnit :-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...