Pulit Odesláno Listopad 3, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2016 Už si nevím rady, tak se obracím sem.Procetl jsem celé fórum a podobný problém jsem nenašel. Mám problém u mého motoru s tím,že kolem cca 1600-2000otacek zaskubne v zátahu. Měnil jsem už váhu vzduchu ventil n75 a stále stejné.Zkusil jsem odpojit EGR a cukání přestalo...jenže to není řešení, tak se chci zeptat, zda nemá někdo podobně zkušenosti..EGR jsem před rokem čistil z důvodu padání do nouzaku,jelikož mi to na 4.rychlostní stupeň sem tam padalo a proto jsem měnil i ventil n75 a váhu...to pomohlo, ale cukání přetrvává..Jak připojím zpět EGR tak cuká, tak se ptám, zda to může být třeba ještě spojitost s regulaci na turbu,ale to se mi nezdá, kdyz bez toho to jede normálně...předem díky za případné rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stefs Odesláno Listopad 11, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2016 Viděl bych to na zatuhlou regulaci také mne cukalo , po vyčištění ok ale cca měsíc a je to tu znovu ven a vypodložit regulaci čeká mne to také. Ještě jsem zjistil, že mě pěkně bleje egr ventil z těch ďůrek, napadlo mne egr zaslepit jelikož ti to zasírá turbínu ale nemám na to něják čas. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pulit Odesláno Listopad 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 11, 2016 no jenže když odpojím EGR, tak to necuká, což si myslím kdyby byla regulace zatuhlá, tak to dělá i po odpojení EGR..zkusím ještě prohodit EGRko za jiné, zda třeba není špatná ovládací membrána EGR...jelikož podtlak do EGR mi jde,ale jak to zapojím, tak to cuká při 1600-2000ot a jak to překročím je vše cajk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stefs Odesláno Listopad 15, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2016 no jenže když odpojím EGR, tak to necuká, což si myslím kdyby byla regulace zatuhlá, tak to dělá i po odpojení EGR..zkusím ještě prohodit EGRko za jiné, zda třeba není špatná ovládací membrána EGR...jelikož podtlak do EGR mi jde,ale jak to zapojím, tak to cuká při 1600-2000ot a jak to překročím je vše cajk Hej tak šéfe dělá mne to taky vidím to 100pro na EGR, protože pokud odpojím podtlakovou hadičku a zacpu ji šroubem auto necuká neodfukuje si takové to "ffff ffff ffff" Má někdo nějaké rady zda-li zaslepit egr (projde auto emisema?) Jak si řešil nechce se mne kupovat nový či jiný starší EGR. Díky. Edit// - řeším to samé turbo se mne ale nejspíš zasralo tím egrem jak vše vrací zpět je možné? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Listopad 15, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2016 Zde na fóru je o EGR problematice pro O1 psáno mnoho. Pohledejte. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pulit Odesláno Listopad 17, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 17, 2016 Hej tak šéfe dělá mne to taky vidím to 100pro na EGR, protože pokud odpojím podtlakovou hadičku a zacpu ji šroubem auto necuká neodfukuje si takové to "ffff ffff ffff" Má někdo nějaké rady zda-li zaslepit egr (projde auto emisema?) Jak si řešil nechce se mne kupovat nový či jiný starší EGR. Díky. Edit// - řeším to samé turbo se mne ale nejspíš zasralo tím egrem jak vše vrací zpět je možné? No vyřeším to tak, že zkusím prohodit EGR z jiného auta a uvidím....jinak pak už jen turbo, ale to by mi nedávalo smysl, když po odpojení EGR jede normálně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stefs Odesláno Listopad 19, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2016 No dej vědít docela by mne to zjímalo. Dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kenny Odesláno Listopad 20, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2016 Me to delala vaha vzduchu. Odesláno z mého GT-S7710 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pulit Odesláno Listopad 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2016 váhu vzduchu mám novou právě, tak tu vylučuji, jelikož to byla první věc,která se měnila 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stefs Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 O víkendu jsme vypodložili turbo (bylo zas zasrané jako by mělo 200tisíc za sebou, přitom jsem čistili minulý měsíc, nechápali jsme - vypadalo uplně stejně) vypodloženo o 0,1mm zatím se tváří ok dnes jsem valil do práce (cca 33km) a vše OK žádný cukání hlavně odfukování, nouzák nebo ztráta výkonu jede pěkně uvidíme. Dopručuju vyndat vyčistit turbo vypodložit a zaslepit EGR (to mě ještě čeká) myslím si, že ten EGR ti zasere celý turbo a pak dochází k tomuto cukání. odfukování (v mém případě). Ještě jeden poznatek po vypodložení mne přestalo turbo silně hvízdat podobně jako na tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=gvVOerz8Ofo nebo zde: https://www.youtube.com/watch?v=CQ5t0Mno2Bw (vyjádření známého - lopatky se vlivem šoupání/ přidírání obrousí a vznikne tam ostrá hrana, která tak vydává pískání meluzínu a kde kdo si myslí, že je hned turbo KO, nemusí tomu tomu tak být. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Prosinec 2, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 2, 2016 Bez naLOGování ti odborně nikdo neporadí. S odpojeným EGR asi určitě legálně Emisema neprojdeš. Buď máš moc vzduchu nebo málo nafty,základně napsáno. Udělej LOG kanál 3,10,11. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pulit Odesláno Prosinec 11, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2017 Tak po delším odmlce přídám řešení problému. Ohledně cukání v zátahu se jednalo o špatnou regulaci ze strany EGR ventilu, tudíž jsem ho zaslepil, upravil ŘJ už rovnou i s chipem a je po problému. Cose týče padání do nouzového režimu, tak se klasicky jedná o zanešenou regulaci na turbu, tudíž mě ještě čeká čištění turba+ repase, jelikož se zasekává a padá do nouze -hláška EMISE DO DÍLNY- regulace plnícího tlaku-mez překročena. Snad už pak bude po problémech a bude se jezdit beze strachu někoho předjet, aniž by mě Octa nechala v půlce předjíždění ve štychu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.