Přejít na obsah

Vadna prevodovka MQ200


Doporučené příspěvky

Nema nekdo zkusenost s vadnymi lozisky ci diferencialem u teto prevodovky? A naseho druheho auta se deje to ze pri prujezdu zatacek se zarazenou rychlosti,vice se projevuje v zatacce a pridani plynu, se z predni casti auta ozyva nezname huceni.

 

Deje se to pouze v zatakach leve i prave. Jakmile jede auto v primem smeru nic jako huceni slyset neni mozna drobne chrceni ale to pripisuju spise spatnemu tesneni vyfuku nebo tak neco. Pokud se jede do zatacky s vyrazenym kvaltem taky nic a je jedno v jake rychlosti 30 nebo 100kmh, je to fuk, slyset jsou jen gumy.

 

Problem se take zvetsuje pri delsi jizde a zahrati motoru. To uz staci napriklad na dalnici jen mirne vytocit volant do delsiho tociveho stoupani a hned je slyset vyrazny hukot. K tomu se casto pridava velmi jemne piskani pri brzdeni motorem treba na 5ku a to i mimo zatacky.

 

Gumy to nejsou, loziska kol vypadaji ok, poloosy bez vyraznych vuli, olej v prevodovce po kontrolni otvor, piskavy zvuk ozubeni jako u zpatecky to taky neni.

 

Jednou sem slysel neco podobneho u dodavky s pohonem na zadek ktera mela urcite vadne lozisko zadniho pohonu, lozisko kardanu nebo diferaku.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

No myslim ze v tom mam jasno ale opravene to jeste neni, i kdyz se na to v blizke dobe chystam. Zacnu tim jednodussim ulozenim na strane prevodovky a pod prevodovkou. Ten motor na tom visi jak detska na houpacce. To ulozeni u prevodovky je ocividne zavadne.

 

Pravdepodobne priciny hluku:

1]Ulozeni prevodovky - litato v zatacka ze strany na stranu a pritlaci to poloosy

2]Poloosy a homokinetaky bez maziva - asi setrili vsude kde mohli, uvidime az to vyndame

3]Vadne loziska diferaku - nekvalitni kuzelikova loziska - tohle bude drahy

4]Vadne lozisko na strane prevodu 3+4+5 - byla na to akce u skodovky, kdo si stezoval v zaruce dostal nove, kdo ne utrel nos - to se tyka ale jen toho chrceni na rovine

 

Jeste musim podotkonout ze skodovka mela s temato slabyma prevodovka Mq200 vice trapeni nez je zdravo, vetsinou loziska nebo ozubeni. Mas na tom taky abnormalne hlucnou zpatecku?

 

Jen te musim jeste postrasit ze sem auto koupil v autorizaku 2x sem to tam byl reklamovat a pokazde tvrdili ze je vse v poradku. No musim uznat ze ono to auto porad jede jeste se nikde nezastavilo ale rozhodne to v poradku neni. Pokazde kdyz v tom nekoho vezu se me pta jestli mi nahodou neupadne v dalsi zatacce kolo :-) No panove v autorizaku Ostrave ocividne vubec netusili vocogooo a predesleho majitele naseho vozidla primeli do toho auta nacpat nemalou finnacni injekci, pod zaminkou ze jiste vedi co delaji a v domeni ze oni na to jednou prijdou......ale neprisli, pak mu rekli ze by si mel koupit novy a jeste mu ho tam prodali.....tak se to dela ne :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No mam to dost podobny. Po delsi dobe zkouseni musim priznat, ze vymena ulozeni trosicku pomohla ale ne vic jak o 10%. Rekl bych ze ted to v mirnych zatackach a s mensi davkou plynu je o neco lepsi. Jakmile ale poradne prislapnu a nebo je zatacka prudsi a nedej boze do kopce huci to stejne silne jako drive.

 

Vsiml sem si jeste jedne drobnosti a to ze pri brzdeni motorem na 5ku se zhruba mezi rychlosti 100-70km/h ozyva jemne piskani, mate to tam taky? Pod 70km/h to zmizi.....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...