Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Koupím - audio

Sign in to follow this  

10 topics in this forum

    • 0 replies
    • 393 views
    • 1 reply
    • 416 views
  1. zjištění PINu

    • 0 replies
    • 378 views
  2. Zadní reproduktor O2

    • 0 replies
    • 412 views
  3. Koupím Stream MP3

    • 1 reply
    • 979 views
    • 0 replies
    • 681 views
  4. Koupím Gateway

    • 1 reply
    • 754 views
  5. Oll facelift bolero

    • 0 replies
    • 663 views
    • 0 replies
    • 584 views
    • 0 replies
    • 577 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Hoši, jezdil jsem a nebo se v tom vrtal. Za prvé, když vrazím kameru do 12V zasuvky, tak se nic neděje. Nenabíjí, ani při puštěném motoru. U řidiče není, tam už je jen USB, jedna je u zadních sedaček a druhá v kufru. Ani jedna kameru nesepla, respektive nenabíjela. Nevím proč. Za další, po aktivaci komfortního nastupování/vystupování, mám blbě nastavenou polohu a nevím, jak ji nastavit. Jak vypnu auto a otevře dveře, tak mě to skřípne k volantu. Opěrka vyjede směrem k volantu a sedák nahoru. Je tam deb*lně nastavená poloha a já celej den nepřišel na to, jak uložit polohu, kterou chci. Pro jízdu je to OK, to se automaticky nastaví z předešlé jízdy nebo mohu vyvolat z paměti. Ale nebaví mě se do toho soukat jak do tanku.To komfortní nastupování/vystupování má fungovat tak, že volant vyjede nahoru a křeslo se odsune. Jenže já mám nastavenou nějakou zpičenou polohu toho křesla a jsem z toho na mrtvici. Nedaří se mi rozchodit aplikaci na parkování/vyparkování přes mobil. Nejdál jsem se dostal, že se mi jednou povedlo auto skrz to nastartovat, ale stejně jsem s ním nepohnul. A to byl tak jeden úspěšný start na 100 pokusů. Něco se tam seká a padá mi spojení s autem. Netuším proč, když je to přes heslo a PIN spojený. Jinak jezdí krásně. To autonomní řízení, tak to funguje opravdu výborně. Do pražských kolon si od teď mohu kupovat noviny. Jede to naprosto samo a spolehlivě. V noci světla, tak to je taky masakr.
    • Díky moc 🙂   Díky 🙂 
    • Je o tomdle mnoho a mnoho článků na DP a pod,nikde však nebylo vše uplně dobře vysvětlené. Věci potřebné pro přestavbu: převodovka,komplet spojka,silenblok motoru,servo hadice,servokapalina,spojkový váleček,poloosy z 6Q,startér z 6Q.Sehnal jsem si převodovku z Leonu Arl-kód FMH. Vyměnila se převodovka+spojka,vše bez problémů sedí. Problém nastává s hadicí serva,všude jsem četl,že stačí ohnout. Mě při ohýbání však praskla a navíc i přes ohnutí,je to taková fušérská práce... Proto jsem si nechal vyrobit na míru hydraulickou opletenou hadici,stálo mě to cca 500kč,dokonale to sedlo do držáků původní trubky a i to vypadá skvěle. Musí se vyměnit silenblok motoru,jelikož 6Q ho mají zesílený. Nejlepší koupit nový cca 2500kč. Musí se měnit spojkový váleček-ten co je v motoru,já použil z druhé ruky a bez problémů. Většina článků zmiňuje i nové táhla převodovky,to však není pravda,stačí vyměnit ty plastové,černé konce. O tom jak se mění poloosy atd se tu rozepisovat nebudu,to je všem jasné. Chtěl jsem hlavně sepsat potřebné věci k přestavbě. Cenově mě to vyšlo na cca 15K. Dával jsem rovnou i novou reakční vzpěru a do ní silenbloky Powerflex. Pro každého ale doporučuji se nejdříve zamyslet,jestli má pro tuto přestavbu dost výkonu,jelikož auto hodně zlenivý. Kdybyste měli ještě nějaké otázky,tak pište,vše rád vysvětlím 🙂
×
×
  • Create New...