Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Koupím - audio

Sign in to follow this  

10 topics in this forum

    • 0 replies
    • 471 views
  1. Koupím Gateway

    • 1 reply
    • 769 views
  2. Koupím Stream MP3

    • 1 reply
    • 1 003 views
    • 0 replies
    • 692 views
  3. Oll facelift bolero

    • 0 replies
    • 671 views
    • 0 replies
    • 593 views
    • 0 replies
    • 595 views
    • 1 reply
    • 423 views
  4. Zadní reproduktor O2

    • 0 replies
    • 432 views
  5. zjištění PINu

    • 0 replies
    • 403 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Bzb které bylo servisovane a má napínák K je dobrá volba... Nebo 1.4 90 kW ... Po svolavacce na výměnu prestavovace vacky
    • To nejsou zadne zapalovaci kabely, ale obyc kabelaz, je v nich 12V. To co by se dalo nazvat zapalovacim kabelem je 10 cm slaufek mezi civkou a svickou uvnitr hlavy. Jinak dobry zaklad je civky menit kazdych 150kkm, casem chcipnou a vyvarovat se cine. Tak to je treba dobry zaklad pri reseni problemu s motorem. Na netesnost v sani u auta s MAFem upozorni rozjete fueltrimy na diagnostice, pokud jsou fueltrimy kolem 0, hledal bych jinde...
    • Tak to je pěkný, já byl nadšenej, že jsem si konečně vybral ideální káru, konečně něco, co jede a po pročtení tohodle vlákna začínám pochybovat 🙂 Koukal jsem na kousky před faceliftem, takže to pro mě sice vylučuje nejhorší variantu CDA- (tušim, že to jsou všechno BZB, pokud se nemýlim) nicméně já myslel, že problémy s řememana se proslavily jenom nižší objemy benzínů. Co myslíte, mám jít do BZB nebo se spokojit s línějšim 1.6 MPi? Najedu okolo 10t a několikrát tejdně to budou studený jízdy cca 15km, který prej tomuhle motoru moc neprospívaj... tak já nevim. Kdybych ho fakt vzal, tak co mám kromě K napínáků ještě akutně řešit a co mě bude pravidelně trápit? Děkuju.
×
×
  • Create New...