Přejít na obsah

strangereu

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

614 zobrazení profilu

strangereu's Achievements

0

Popularita

  1. Prodám škodu octavii 1.9 TDI PD 74kW 4x4 6q (Motor: ATD) Je to rok výroby 2003 s nájezdem 328tis. Co se motoru týče, tak to není rotačka, ale je to novější PDčko, aneb čerpadlo-tryska. Kód motoru je ATD a je to 74kW verze s pohonem všech 4 kol (Haldex) a 6 stupňovou manuální převodovkou. Start po měsíci a půl stání. (Žhavení neřešte, nevím co mě to popadlo... Startuje i na jedno nažhavení.) Výbava: - Výhřev předních sedaček - Manuální klimatizace - Neoriginální radio XPLOD s Bluetooth - Vyhřívaná zrcátka - Vyhřívané zadní sklo - Elektricky nastavitelná zrcátka - ABS - EDS (Elektronická uzávěrka diferenciálu) - Příhřev chladicí kapaliny - Podvozkový paket pro špatné cesty - Přední mlhová světla - Stropní lampička černá onyx RS - LED denní svícení mlhových světel Závady: - Drobné úniky oleje přes těsnění olejové vany (špatně nanesené těsnění) - Loupající se lak na střeše a kapotě - Koroze pátých dveří - Škrábance na předním i zadním nárazníku (parkování v OC a bezohlednost lidí) opraveno originálním škoda sprejem dle vzorníku barev. - Opotřebené brzdové kotouče Pozn.: Voda nemizí, olej kromě netěsnosti vany nemizí a motor běží krásně, kultivovaně. Startuje bez problémů i v - 20°C. Co se údržby týče, tak do auta jsem vždy dával 5W-30 od Mogulu a měnil v intervalech 10tis. V posledním roce do auta bylo investováno cca 50tis a došlo k výměně následujícího: - Olejová vana (originál) - Přední tlumiče 4x4 TRW - Horní uložení předního tlumiče Febi - Váha vzduchu (originál) - Pružiny zadní nápravy CS Germany - Výdech topení 3x (L, P, Střed) - Pružiny přední nápravy - Podtlaková regulace turba - Zadní tlumiče 4x4 Monroe Reflex - Žhavicí svíčky Bosch - Dorazy předního tlumiče - Manžety předního tlumiče - EGR ventil Wahler - Těsnění tandemového čerpadla - Nová spojková sada dvouhmota pro 4x4 (LUK) - Rozvody včetně vodní pumpy Contitech Možno doložit fakturu za uvedené díly. Ještě bych rád dodal, že auto bylo převážně provozováno na dálnicích a nejezdilo krátké trasy. Cena: 50tis, při rychlém jednání možná sleva. Tel: 739 075 833
  2. Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestl je nějak možné udržet gong a kontrolu i po nastartování? Momentální stav je takový, že nejsem připoutaný, otočím klíčkem do první polohy a zazní gong a objeví se kontrola signalizující, že nejsem připoutaný, ale rád bych tuto kontrolu a gong udržel i po tom, co nastartuju. Je to nějak možné? Mám O1 2002 FL (Signalizace pásů je tam z výroby, není dodělávaná)
  3. Ahoj, mám Octavii 1 1.9 TDI PD 4x4, která ve výbavě nemá ostřikovače světlometů, ale je tam nádobka na vodu do ostřikovačů s výřezem pro čidlo. Čidlo je zasunuté v otvoru a připojené - kabely vedou někam, netuším kam, nezkoumal jsem. Ale k věci, kontrolka mi v autě nikdy nesvítila, ani když voda do ostřikovačů došla, usoudil jsem tedy, že by mohlo být vadné čidlo, tak jsem pro jistotu objednal nové a zítra mi dorazí, ale tak mě napadlo, nemůže být jen vypnuté přes diagnostiku? Jak bych ho mohl aktivovat v případě, že by bylo pouze deaktivované... A jak vůbec zjistím, zda je to závada čidla jako takového nebo v diagnostice, popř. elektroinstalaci? Je tam klasická 3L nádobka s výřezem pro čidlo.
  4. Zdravím, již několik týdnů pozoruji na svém autě takové podivné rachtání vycházející z prostoru pod řidičem, resp. pod pedály... Je to dokonce i cítit, když mám nohy položené pod pedály a zarachotí to, jak kdyby něco v tom místě zacvakalo. Nejvíc se to projevuje při skoro volnoběžné jízdě na 1-2. rychlostní stupeň, takže dejme tomu, že na tu dvojku třeba kolem těch 1200 - 1000 otáček, ale jakmile nechávám dvojku jet v kolonách jenom na volnoběh, tedy na 800-900 ot. tak se nic neděje a nic nikde neklepe, to samé platí pro jedničku. A dneska se to začalo objevovat i na neutrál, kdy bylo auto úplně v klidu... Občas to prostě zarachotilo a zacvakalo, ale hned zase přestalo a po 3-5 vteřinách se objevilo znovu, řekl jsem si, že by to mohla být dvouhmota, už bude mít dobrých 60tkm za sebou, ale když posledně zlobila jetá dvouhmota, tak pomohlo sešlápnutí spojky a rachot přestal a hlavně se i jinak projevoval. Teď, když sešlápnu spojku, tak motor má víceméně stejný zvuk a rachotění nepřestává. Nevíte, co by to mohlo být?
  5. Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda je možné nějak napasovat rádio Škoda Swing z OII do OI? Opravdu by mě to zajímalo, protože to rádio se mi velmi líbí po designové stránce, takže jestli někdo z vás s tím máte zkušenosti nebo rovnou víte, že je nemožné ho tam dát, tak aby to vypadalo pěkně, tak mi to prosím řekněte. Děkuji :-)
  6. Plechem spodek egru + podtlaková hadička, která vedla do baňky.
  7. Jinak, co teda ještě musím dodat, tak to že se tohle začalo dít po zaslepení EGRu, je možné že by to mělo něco společného s tím a dvouhmota to třeba vůbec nebyla?
  8. Měnila se pouze spojka, je tam LUK, za zhruba 3-4 tisíce z skoda-dily, jinak dvouhmota mám takový pocit, že je původní. Co jsem koukal, tak nová dvouhmota výjde na zhruba 10 tisíc, tak bych to asi vzal i se spojkou nebo jestli jí mám ještě nechat, když má jen 20tkm? Spojka funguje úplně normálně, ani neprokluzuje a záběr má taky v takové optimální výšce.
  9. Překlep to opravdu není, psal jsem že spojka má najeto 20tkm, né auto... Pokud by se jednalo o auto jako takové, tak to má 267tkm a máme ho v rodině od začátku, takže není ani stočené :)
  10. Zdravím, když chcípám motor nebo se rozjíždím na zpátečku, tak v motoru něco zapíská, je to takový kovový zvuk, jako kdyby najednou něco začalo dřít o sebe... Při té zpátečce je ten zvuk jenom než se úplně rozjedu. Já osobně si myslím, že by to mohla být dvouhmota, ale jistý si tím nejsem... Jestli je to dvouhmota, tak je výměna nutná, co nejdřív nebo to v podstatě ničemu nevadí? Bylo mi totiž řečeno, že dokud spojka funguje normálně, tak to ani nemusím řešit a mám to pak vyměnit zároveň při výměně spojky. Spojka má najeto cca 20tkm.
  11. Ahoj, nedávno se u nás spekulovalo o tom, kolik stojí nová převodovka pro O1 1.9 TDI PD 74kW 4x4. Hodně tam padalo, že fungl nová stojí kolem 100 tisíc a mě by zajímalo jestli je to pravda. Auto je normálně 6-ti kvalt. A je to rok výroby 2003. - Předem říkám, že moje převodovka je v top stavu a vůbec se to netýká mé O1, ale prostě ze zvědavosti.
×
×
  • Vytvořit...