Přejít na obsah

demontáž palubovky-přístrojové desky škoda felicie


Doporučené příspěvky

slabším plochým šroubováčkem vyloupnem na levé a pravé straně krytky viz foto :
Obraz2223.jpgObraz2224.jpgObraz2225.jpgObraz2226.jpgObraz2227.jpgObraz2228.jpg
dále křížovým šroubovákem povolíme veškerý šroubky které pod krytkama najdem viz foto:
Obraz2229.jpgObraz2230.jpgObraz2231.jpgObraz2232.jpgObraz2233.jpg
poté si povytáhneme palubovku a na levé straně odpojíme konektory spínačů parkovacích a potkávacích světel
Obraz2234.jpg
poté i na pravé straně odpojíme konektory varovných mlhových světel a konektor ohřevu zadního skla
Obraz2235.jpg
ted je třeba na levé straně odpojit konektor palubovky bílé barvy viz foto
Obraz2239.jpg
dále z pravé strany odpojíme 2 konektory palubovky žluté a černé barvy
Obraz2236.jpgObraz2237.jpg
ted máme 2 možnosti je třeba odpojit náhon tachometru za prvý -pokud dokážete vsunout ruku do mezery vzniklé povytažením palubovky tak jí tam zprava strčíte a náhon odpojíte
pokud ne je třeba vlézt do motoru a odpojit náhon tachometru -9ka oříšek a po odpojení de již palubka bez problémů povytáhnout tak aby se dal náhon bez problémů odpojit
Obraz2238.jpg
po odpojení náhonu vytáhneme palubovku ven -volant se sundavat nemusí :palec:
Obraz2240.jpgObraz2241.jpg

Upraveno uživatelem pavel71
Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...