Přejít na obsah

Demontáž podtlakové hadice k posilovači brzd


Doporučené příspěvky

Potřebuju se teoreticky připravit k výměně podtlakové hadice z vak. pumpy k posilovači brzd. Může někdo popsat vč. grifů? Asi je ten konec hadice do posilovače jen zacvaknutý. Zaslechl jsem, že u stará hadice skoro na 100% ten konec utrhnu když ho budu chtět vyndat a že pak je pěkný opruz vydolovat ten utržený kus aby se mohla nasadit nová hadice. Může něco utržené zapadnout do posilovače a budu v pr.? Má k tomu někdo zkušenost jak se toho nejlépe zhostit?

Díky předem za náměty.

Odkaz ke komentáři

Díky za názory. Prohlédl jsem si ji v krámě a je to jasné, jsou tam taková zpětná žebírka. Doslechl jsem se, že u staré hadice se téměř jistě ten konec při demontáži ulomí a pak je opruz ten zbytek vydolovat (prý nejlépe uzoučkým nožíkem/skalpelem).

Včera jsem zjistil, že je hadice ok a problém byl jinde. Naštěstí jsem odolal v pátek pokušení novou hadici za 800,- koupit.

Tím je toto vlákno vyřešeno.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...