Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Sign in to follow this  
borlan

Demontáž podtlakové hadice k posilovači brzd

Recommended Posts

Potřebuju se teoreticky připravit k výměně podtlakové hadice z vak. pumpy k posilovači brzd. Může někdo popsat vč. grifů? Asi je ten konec hadice do posilovače jen zacvaknutý. Zaslechl jsem, že u stará hadice skoro na 100% ten konec utrhnu když ho budu chtět vyndat a že pak je pěkný opruz vydolovat ten utržený kus aby se mohla nasadit nová hadice. Může něco utržené zapadnout do posilovače a budu v pr.? Má k tomu někdo zkušenost jak se toho nejlépe zhostit?

Díky předem za náměty.

Share this post


Link to post

Na pumpe je pres sponu a v posilovaci je pouze nacvaknuta. Ale musis zabrat, jsou tam zpětné zuby, takze nacvaknes snadněji nez sundas. Grif zadny asi neni, ale silne a s citem tahat :-D

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Díky za názory. Prohlédl jsem si ji v krámě a je to jasné, jsou tam taková zpětná žebírka. Doslechl jsem se, že u staré hadice se téměř jistě ten konec při demontáži ulomí a pak je opruz ten zbytek vydolovat (prý nejlépe uzoučkým nožíkem/skalpelem).

Včera jsem zjistil, že je hadice ok a problém byl jinde. Naštěstí jsem odolal v pátek pokušení novou hadici za 800,- koupit.

Tím je toto vlákno vyřešeno.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...