Přejít na obsah

Žebříček

Oblíbené příspěvky

Zobrazuje obsah s nejlepším hodnocením dne 9.3.2025 ve všech oblastech

  1. No právě proto jsem se rozhodl reagovat když jsem na to narazil, ať z toho není další majlant a nešťastný majitel náhodou 😄 když se to dá zjistit jednodušeji než metodou pokus omyl, tak snad ti to pomůže bylo by to supr... 🙂 V Autocomu to půjde také najít když se ví co hledat měly by tam ty hodnoty být, každopádně pak dej vědět jak to dopadlo, případně kdyby jsi náhodou byl z ol. kraje mohl bych na to mrknout ale nejlepší je aby to vyřešil jeden servis když už na tom dělal co si budem, držím palce ✊
    1 point
  2. Jo tak tohle je ten magnetický solenoid N205. Tohle ovládá ventil který je nasroubovany skrz tu loziskovou stenu do sací vačky. Všechny tyhle věci pak tlakem oleje ovládají samotný nastavovač, který je součástí sací vačky.
    1 point
  3. Olej by to právě nehlásí protože není zas tak nízký tlak aby blikala kontrolka, to až v extrémech když se to dlouho neřeší... naposledy sup 2 kde nevěděl sevis co s tím tak se s tím odjela i dovolená protože přece v otáčkách to nedělá tak co, blázni... 😄 taky to bylo tím a to bylo vyměněno zas klasicky milion věcí kolem, stačí pár minut s diagnostikou logovat správné věci a zjistíte to i bez demontáže a čehokoliv jestli to je v tom nastavování vačky... řeším to často a je to z 90% tou stěnou, výměna je banalita za chvíli hotové... pokud bude po demontáži stěny vidět proražené sítko ventilu na olej/vydřené uložení vačky je naprostá jistota že to je tím... neřešit to pravidelně nepsal bych to 🙂 Jinak samozřejmě jak píšeš řešil bych to se servisem co rozvody dělal, pak napiš jak se to vyřeší.
    1 point
×
×
  • Vytvořit...