Přejít na obsah

Žebříček

Oblíbené příspěvky

Zobrazuje obsah s nejlepším hodnocením od 25.4.2023 ve všech oblastech

  1. Tak nabito, dotankovano, projeto, schovano 🙂 to “projeto” jsem před Vánoci potreboval, v práci zaprah do poslední chvíle to vypada, do toho resit vánoční úklid a dárky…aspoň jsem na chvíli vypnul a užíval si zvuk z laufů 🙂
    3 points
  2. 3 points
  3. Žijem žijem 😄 Bohužiaľ toto sú fotky štaré asi rok. Chcel som to tu ešte rozpisat postupne ale už ked si načal túto tému tak ju rád dokončím. Bohužiaľ pútala veľkú pozornosť poväčšine ale u policajtov... Takže ma zastavovali tak 2x do mesiaca. Väčšinou sa to vyriešilo slovne a vrámci zapísaných veci bolo všetko v poriadku aj keď vás zo začiatku berú ako vraha. Celkom ma to začalo stresovať. Niektori chceli odomna zapisat rs kridlo do tp. Iný mi citujem povedal "nemôžete obuť 18" gumy na 19"disky". Okrem toho že to bolo stresujúce kedy kto ma zastaví, bolo to často aj zdĺhavé a "zabil" som snimi minimálne polhodinu. Raz mi z maleho TP nevedeli skontrolovat rozmery gúm a že či nemám pri sebe velky TP (na SK musis mat pri sebe malý a veľký doma odložený) samozrejme som nemal ale tym ze sa im nedarilo tak som volal domov aby mi cez smsku poslal fotku veľkého TP a tak to skontroloval policajt na mojom mobile 🤣.Bohužiaľ to prišlo do bodu že mi zobrali TP za zošuchaný rozmer na zadnych gumach. Že nemôžu teda skontrolovať rozmer. Čo by nebol problém a rozumel som tomu aj som to nejak cakal ale dufal som že to obkecám. No a toto bol začiatok môjho "konca" kedy pri vyzdvihnutí TP a oprave závady začal kontrolór vytahovat ďalšie nelegalne veci (nezapisany podvozok). Tak vtedy som si povedal že mi to za to moc už nestojí a zohnal som si iné kolesá ktoré nemám vobec zapísané ale nikto si ma nevšíma 😄. Musím však povedať aj že ma párkrát zastavili policajti len preto ze sa im to páčilo a chceli pokecat a pokukať s obdivom :). Môžem len povedať že chcem sa k tym kolesam a takemu stavu vrátiť ale asi nie ako auto na každý deň. Prikladám fotku aktuálneho stavu, myslim že hezka ale decentná 😄. Sú to r18 zo skoda scala.
    3 points
  4. Dobrý tip, udělal jsem to tak a na dnešních 6°C to bohatě stačilo.👍 Mám tak za sebou prvních letošních 20 km, ve velmi lehkém tempu, jen protočit nohy.
    2 points
  5. Jelikož už je to.promlčený, tak bych tady měl druhého z mála 😀, ale já nee 😎
    2 points
  6. tak to jsme na tom casove podobne ... uvidime, jak to bude s financema po stavbe, ale v hlave to mam naprogramovany, tak za tim jdu ;)
    2 points
  7. Černit výfuk se může z krátkých tras. Nech si prověřit zaplnění DPF. Pokud je DPF zaplněn, tak máš dvě možnosti. Koupit starší DPF a po roce nebo 1/2 roce koupit znovu. Koupit originál DPF pro tvou motorizaci a najezdit dalších 300 tisíc km.
    2 points
  8. To je chyba, v reálu to svítí normálně. Tady došlo k tomu, že se snímací frekvence FPS kamery potkala s frekvencí LEDek. Proto to vypadá, že to bliká ale jen přes kameru, v reálu to normálně svítí. Jestli teda mluvíš o tom rychlém blikání DLR. Jinak se to označuje jako flicker. A k čemu by ti to bylo ? https://www.ledyilighting.com/cs/why-do-led-lights-flicker-on-video/
    2 points
  9. Tak stradame plany na pristi rok. Puvodne jsem chtel jit do K04 ale asi to bude neco vetsiho. I kdyby to melo trvat 2-3 roky. Letos jeste objednam kovane pisty + ojnice a komplet sadu na hlavu motoru ktera snese az 1000hp. https://www.bar-tek-tuning.com/ea888-gen2-cylinder-head-high-boost-kit-ferrea https://www.bar-tek-tuning.com/forged-piston-con-rod-kit-mahle-race-v2-2-0-l-tsi Pak nasledne vetsi pumpa do nadrze ,vstrikovace,vysokotlake cerpadlo. https://www.bar-tek-tuning.com/20l-tsi-ea888-rsx-injectors-kit-bar-tek https://www.bar-tek-tuning.com/2-0l-low-pressure-upgrade-fuel-pump#reviews-tab https://www.bar-tek-tuning.com/upgrade-high-pressure-pump-2-0-l-tsi No a pak snad uz jen vybrat turbo. Nejspis me bude cekat i samosvor a pohledat nekoho kdo dela neco do prevodovky. Cesta to bude dlouha ale snad to bude stat za to.
    2 points
  10. Dneska svižný přelet do Olomouce na servis B 🙂 počasí krasny, jízda v tricku i přes Karlovu Studanku na pohodu…a auto prý v top stavu, jako nový 🙂
    2 points
  11. Dnes montaz zadnich lozisek kol + stabik od Eibachu. Zitra vymena prediho stabiku + spojka od Bar-tecu. Asi pred cca 2000km jsem daval novou seriovou spojku i s dvojhmotou. Dvojhmota je v prdeli. To moc nevydrzela. 😞. Takze reklamace a koupe nove.
    2 points
  12. Jasná věc, mu dám ten manuál co postoval Raďas. Nejdřív ale budu servisovat SII, Polo je v pořadí. Každopádně dostalo jarní péči a hned to lépe jezdí 😄 Auto na důchod pro tatíka je ready, jen nasadit kloubouk a vyrazit 😎
    2 points
  13. Problém vyřešen. Kabel od svíčky probíjel na cívku. Kabel výměněn a vše ok.
    1 point
  14. Taky jsem koukal na Rotáče. Ale nakonec jsem skončil, že tohle léto budu na Octavia 3 R18 Turini v černém matu :)) a obuté s PilotSporty 5
    1 point
  15. trochu momentum to chtělo :D Nicméně brambory se do těch brázd spolehlivě vlezou, zemina podle všeho úrodná, vláčná a řádně hydratovaná. Sondu bych tedy označil za úspěšnou
    1 point
  16. Tvůj rozměr tam sice psán není, ale podobný ano. Po nasazení řetězů a stažením by měla jistící guma eliminovat rozměr. Nezbyde než otestovat přímo na autě.
    1 point
  17. A měnils jen termostat nebo i víčko? Pokud si dal jen termostat tak si prohral věřim že to vičko prostřelilo rozeber koukni na dojeti do servisu to nech bez termostatu Co se tyče propojení vycvakni ty hadice změř vnitřní prúměr sežen trubku nejlepe kovovou myslim že i plastova na vodu pude propoj to dej sponky vodu jedeš
    1 point
  18. Zitra beru polotramvaj na servis, tak se ti tam zeptam
    1 point
  19. @milan II snad ti ty sb sednou. Ja jsem to tady na foru nastudoval a normalne vzal ty z F1 RS a sedely 👍 @Tavi napravu mi mechanik normalne sundal. Stacilo vytahnout srouby ze silentbloku (nadrz nezavazela). Je asi zbytecny sundavat i drzaky z kastle...
    1 point
  20. Ad 4. bych jen dodal, že je to přímovstřik, který má obecně větší tendeci k zakarbonování, takže úplně klobouka bych s tím nejezdil, je potřeba to občas prohnat. Jezdit stačí na N95, ale aditivum nebo aditivovaným benzínem párkrát do roka nic nezkazíš. 1.6 MPI je konstrukčně mnohem jednodušší, a do města jak psal Honza ok, má příjemný spodek. Nicméně spotřeba ani výkon není nic extra. TSI je lepší na delší trasy a dálnice, a to díky 6. a obecně delším kvaltům než má MPI, které na dálnici točí ve 130 nějakých 3800 ot.
    1 point
  21. 1. neměnit nic, co není třeba měnit dle servisního plánu, nebo opotřebení 2. Pokud si olej vezme více, než 0,5L oleje na 1000km, pak bych bystřil, pokud si vezme více než 1L/1000km, něco je špatně. Záleží ale na oleji a typu jízdy - dálniční provoz, vytáčení = obecně vyšší spotřeba oleje. 3. Pokud byl pravidelný a zdokumentovaný servis, jede se dle servisního plánu. Nad rámec bych kontroloval brzdy a vyměnil olej v převodovce, pokud nebyl prokazatelně měněný. Možná ještě svíčky. 4. při slušném zacázení a dobrám servisu i více než dvojnásobek, samozřejmě opotřebitelné věci se pravidelně mění. 5. Dle návodu výrobce, neznám nikoho s 1,4TSI, že by jezdil na N98 a vyšší, tedy standard N95, občas pročistit benzinovým aditivem 6. U takhle starého auta, pokud má vydržet, tak stav koroze, případné ošetření spodku a dutin. Samozřejmě, že vzhledem ke stáří a km začnou opotřebitelné věci odcházet, ale to je naprosto normální ... . Takže v budoucnu: čepy, tlumiče, péra, spojka, třeba i turbo - vše záleží od předchozí péče a užívání.
    1 point
  22. Tak máme najeto 100 tKm. Opět prostě jsem si vytáhl čeného petra, to auto mám rád, nicméně posledních pár měsíců jsem neměl z blbý oktávky úplně klidný spaní, teď už je celá záležitost vyřešena a uzavřena, takže se nebojím celou záležitost okomentovat. Auto začalo někde z jara být hlučné jakože od kol, hučení připomínající ložisko, s tím, že se hluk neměnil v závislosti se zatížením konkrétního kola, nebylo to nic dramatického, to hučení bylo jen takové decentní, 90% lidí v autě si toho ani nevšimlo. Nijak se to nezhoršovalo, tak jsem říkal, že počkám na nejbližší servis, kde jím řeknu, ať to zkontrolují. Asi po dvou měsících cestou do servisu, kdy jsem se na to zaměřil, jsem si všiml, že ten projev je jenom na 5 a 6 převodový stupeň, fakt jsem si tohle uvědomil až po takové době, nejspíš to bylo tím, že to ševelení bylo opravdu decentní. Už tenkrát jsem zneklidněl, protože selskej rozum říkal něco v převodovce. Resumé z autorizáku mi nicméně podlomilo nohy, mistr který se o to auto stará mi řekl, že hluk jde jednoznačně z převodovky, kdy bohužel ŠA jako taková nedodává krom pár drobností žádné ND na převodovku, tudíž jsem dostal cenovou nabídku na opravu atakující 200 000Kč, což mě polil studený pot. Což byla samozřejmě celá nová převodovka. To není o tom, jestli člověk ty peníze má, nebo nemá jednodušše jsem opravdu nechtěl vzít 200k a nechat si vyměnit převodovku. Auto víc jak 5 let starý, záruka byla pouze dvouletá, nic příjemného. Začal jsem řešit co a jak, zjišťoval jsem různé opravy, kde mi tenkrát Ivan Sixta, kterému tímto děkuji řekl, že se s tím párkrát setkal, že je ko ložisko na hřídeli, oprava u něj kolem 30 000 s tím, že se musí přivést převodovka demontovaná, prázná a očištěná kdy během cca dne dokáže sadu ložisek vyměnit. Problém trochu nastává, kde nechat převodovku demontovat a následně namontovat s nějakou zárukou kvalitně provedené práce a co si budeme povídat, tak demontáž a montáž celé převodovky taky nebude stát pár tisíc. Ani mi vlastně tenkrát neporadil někoho spolehlivého, koho by mohl doporučit. Nic, ze zoufalství a s tím, že šance na úspěch je minimální, jsem kontaktoval moje oblíbené oddělení péče o zákazníka ŠA, kde už podle mě mám vlastní kartotéku. Proběhlo nějaké vyjednávání, email asi na 4 stránky, kde jsem fakt vyblil ve vší slušnosti a s nasazením všech diplomatických schopností popsal celou situaci. Asi po týdnu volal vedoucí servisu, že mě má objednat na servis, dát mi náhradní auto a provést nějaké úkony, které vyžaduje ŠA aby se jednoznačně potvrdila, nebo vyvrátila příčina těch zvuků. Jak se začal blížit termín opravy, tak jsem byl dost nervózní, protože jsem viděl situaci, kdy servis vyndá kvůli diagnostice převodovku z auta a pak mi řeknou, že škodovka to zamítla, nebo nabídla nějakou drobnou kompenzaci a že musí dát novou převodovku a v případě, že to nebudu chtít, tak budu muset zaplatit demontáž + montáž, což podle mého bude někde mezi 20 a 30 tisíci a kde nic tu nic, protože jim nějaká směrnice zakazuje mi převodovku dát abych si ji někde nechal opravit a pak mi jí tam namontovali. V den kdy jsem auto předával, tak mi technik říkal, že vypadám nějak rozhozeně, tak jsem mu popsal, čeho se přesně bojím. Přestože už to je skoro dva měscíce, tak si do dneška pamatuju na to jak jsem si oddychl, když mi to ráno řekl, ať jsem v klidu, že by mi to sice říkat neměl, ale že má potvrzeno do ŠA, že pokud se potvrdí, že je to opravdu převodovka, tak uznávají spoluúčast na opravě v poměru 80% ŠA, 20% zákazník z ceny celé opravy. Pak už to šlo jedno za druhým, potvrdila se převodovka, objednala vyměnila. Byly nějaké peripetie s tím, že mi servis stihl ještě na myčce auto odřít, takže novej nárazník, blatník a světlo, nicméně je to hotový, je to vyrovnaný. Sranda ve finále stála nějakých 40k, což je sice dost, na druhou stranu v autě je nová komplet převodovka a já mám fakt radost, že ŠA ještě myslí na svoje zákazníky a a že jim tuhle kompenzaci po více než 5ti letech nabídne. A to je přesně jeden z argumentů, proč má smysl platit servisní prohlídky v autorizáku, protože pokud by nebyla důkladná a kompletní servisní historie, tak se ŠA nebude s nikým ani bavit. Jsem si v tuhle chvíli 100% jistej, že opravu týhle srandy bych levněji neudělal ani v garáži.
    1 point
  23. Dejme tomu, natož že je to opět sprejem 🙂 Nicméně bude to chtít rozleštit, jak to zasychalo tak se na tom usadil "prach/opar" z toho spreje. 🙂 Snad než to zrezne znovu seženu už jiné auto.
    1 point
  24. Jsem zvědavej na výsledek 😉
    1 point
  25. Čau, posílám slíbené fotky. Na povolení potřebuješ 16 golu a 10 "tisícihran" 😉
    1 point
  26. Chystáš sa žiadať aspoň vrátenie peňazí za tie dva mesiace ktoré si mal stále zaplatene?
    1 point
  27. Aktualizace log rozhlasových stanic lze stáhnout zde po zadání objednacího čísla dílu jednotky infotainmentu: https://www.phonostar.de/vw/en/download Jak zjistíte podporuje už i MIB3
    1 point
  28. Jo vždycky pro párování nového telefonu musí být ostatní BT odpojeny jinak se to s tebou ani nebaví. To samé pokud bys byl spárovaný a připojený a chtěl někdo druhý tak to nejde že si to klikneš z druhého telefonu ale zase se musíš odpojit a potom můžeš z telefonu vybrat HF auto. Jediná možnost jak si přepojit telefony bez vypnutí BT je na Maxidotu.
    1 point
  29. Za poslednu dobu prebehlo viacero zmien; - Uspesny retrofit TPMS tlacidla spolu s jeho sfunkcnenim a kodovanim (pozor pri objednavani z Aliexpressu, tlacidlo moze mat zle umiestnene PINy) - Retrofit snimaca kvality vzudchu, toto bolo tiez tricky, kedze senzor som objednal z Aliexpressu ale nakoniec som ho zohnal z buraneho auta a fungoval až ten - Footwell lightning bol natiahnuty tak, ako ma byt, t.j. pod prahmi na oboch stranach, nie len pod vodicovym a potom natiahnuty pod stredovym tunelom. - Osvetlenie vyduchov klimatizacie, jednoduche LED diody s odporom umiestnene do koliecok ovladania a napojene custom kablovym zvazkom s konektormi na zilu v ktorej tecie prud osvetlenia ovladacich prvkov. - Nastriekanie hagusov plastidipom (bude sa to musieť prerobiť, už to miestami po cca mesiaci a niečo schádza dole napriek 4-5 vrstvám). - Potiahnutie B, C stĺpikov čiernou lesklou fóliou
    1 point
  30. “Nechces jít uspat Krystufka v kočáru na čerstvým vzduchu?” Jasne!
    1 point
  31. Moc si to nepamätám ale dosť sa tam toho rozoberalo. Mám pocit že treba skrinku rozobrať a cely stredový tunel a povoliť stred.. a nejak som to už zozadu vydoloval. Blbý bol prístup zapojiť lanka ale to sa nakoniec podarilo.
    1 point
  32. No, jel jsem dnes svoji soukromou etapu (Olomouc - Velký Újezd - Slavkov v Oderských vrších - Podhoří - Veselíčko - Olomouc) a vzpomněl jsem si na některé stěny, které jeli na tour a potvrdil si, že jsou to šusi 😄 Dnes nejdelší a zároveň zatím nejnáročnější vyjíždka, kdy jsem v podstatě hodinu jel pořád do kopce. Nakonec 72km, a zároveň jsem dnes překonal prvních 1000 letošních km. Po třech dnech na kole, si zítra dám volný den.
    1 point
  33. Tak jsem udelal prvni mereni podle gps 100-160km/h. A jsem docela prekvapenej ze na K03 jde udelat cas 6.056s. To me prijde docela slusny. Uz se nemuzu dockat na K04.
    1 point
  34. Je třeba ji od mala ukázat, k jaký značce tíhnout 😂
    1 point
  35. Neutahuje se nikde nic, zasklívací trn se nasadí na sklo demontované ze dveří, do něj se vloží druhá část trnu, tím jej ve skle roztáhne a zafixuje. Pak se sklo nasadí do dveří, vycentruje do držáků na stahovačce a zacvakne do ní....poloha je daná a nedá se s ní hýbat.
    1 point
  36. Pokud diagnostika hlásí problém s EGR - nevěrohodný signál, tak je KO a musí se vyměnit
    1 point
  37. To bude čidlem teploty, mě se auto nezahřívalo a sahara běžěla i na 60C a to jsem ujel třeba 30km a furt jsem měl 60C Vyměnil jsem čidlo a termostat a auto se začlo zahřívat a sahara už běží když je fakt vedro chvilinku po chcípnutí.
    1 point
  38. Zdravím Vás, chcel by som sa opýtať či sa už niekto stretol s niečim podobným, asi tak 4 hodiny som išiel v nemecku po dialnici premanentne 180km/h. 4 ludia v aute + batožina. po ubratí na 140 som chcel opat pridať no auto vobec nereagovalo na plyn- nezrýchľovalo- len minimalne. prišlo mi to ako keby nešlo turbo. okamžite som zastavil na odpočívadle a nechal motor ochladit na voľnobehu, ked som chcel len tak na neutrali pridať motor išiel veľmi pomali do otáčok a dostal som sa niekde len po 3tisíc. motor som vypol, počkal cca 3 minúty auto naštartoval a už išlo riadne. žiadne kontrolky sa mi počas jazdy nerozsvietili ani žiadne hlásenia. Stretol sa už niekto s niečim podobným. Auto je chipnute
    1 point
  39. tak s octávkou jsem se rozloučil, po 7 letech a 150k km byl čas na změnu teď už se vozím Superbem3 2,0 TDI 110kw DSG
    1 point
  40. Jak to začne cvakat odpoj konektor na nadobce s aktivnim uhlím a když to přestane maš jasno nebo delší šroubovák přiložit k ventilku a pak už ti jen stačí ucho co dobře slyší 😃
    1 point
  41. Vždyť jsem napsal, který z těch dvou ... .
    1 point
  42. Protože se tomu penetrátor koroze říká taky, ale tady v tom odkazu je napsáno, že to konzervuje, což nechceme. My to chceme uzavřít. Taky neznám všechny produkty od Brunoxu ... .
    1 point
  43. BRUNOX IX100 sprej inhibítor korózie (konzervačný sprej) 300 ml - DOFAL tenhle v kroku 2 ne, BRUNOX EPOXY sprej konvertor hrdze 2v1 400 ml - DOFAL tenhle v kroku 2 ano. Krok 4 ne, pokud se tam má dávat vrchní barva, nebo něco lepit, toto pouze z vnitřní strany podběhu.
    1 point
  44. Vyměňovat toto je holý nesmysl, pokud je to už nutné, tak se to řeší výměnou lemu a prahu. Bohužel to auto už je 10let staré, tak potřebuje péči, popsáno výše a hlavně nástřik dutin kvalitním přípravkem. Já třeba budu na jaře dělat řádnou antikorozní ochranu (dutiny+ exponovaná místa na S3 z 2018, protože si ho pár let chci nechat a nechci toto řešit, až tomu bude 10 let ... .
    1 point
  45. Tak po včerejší návštěvě diagnostiky u Motorpower máme závěr! 🙂 První co se vyzkoušelo byla váha vzduchu a změna nastala okamžitě. Auto táhlo okamžitě odspoda místo líného rozjezdu do doby než zabralo turbo. DPF mi bylo řečeno že tváří plnější a dle stáří bych ho měl v brzké době několika měsíců vyměnit. Rozvody jsou lehce rozhozené a měl bych sehnat někoho s přípravkem a spotřeba by mohla taky o deci jít jinam. Byl jsem pozván na Chip jelikož nemám v jednotce nejaktuálnější soft. A auto by mělo být ještě zábavnější.. Na závěr mi bylo důrazně vysvětleno že mám řadit ve vyšších otáčkách že to bude méně bolet auto a moji peněženku. Ještě jednou děkuji Motorpower Třebotov za skvělou práci 🙂
    1 point
  46. Na tychto dvoch bodoch mas prechodky
    1 point
  47. Nechapu proc by to mel byt konec turba. Novych a vetsich valecku jsem nadelal spousty a nikdo zadny problemy nema, auta jezdi v pohode, pouze s vedomim ze po 3000km turbo znova nezatuhne, co se tyka zivotnosti tak zpravidla turbo valecky prezijou - delam je z titanu. Jinak se tady bavime o zvetseni vule regulace, ne o vuli na hridelce ) Delam bezne vetsi i jen o 0,05 a taky to staci, auta uz se v 95% nevraci, vyhodou je ze temer neni poznat rozdil v nabehu turba, ze zkusenosti zvlast turba GT 1749 VA na to jsou dost haklivy, i kdyz treba pro vecny setrilky co jezdi jen na spotrebu nebo nejaky zdeformovany turba (co nekdo jen honil a nechladil) musim delat i +0,15. Jinak mas pravdu, jak to zacne jednou zlobit, tak uz zadny zbesily jizdy nepomuzou, je to jen placebo efekt , jak pises jedine vyndat , vycistit a vypodlozit, + jeste neni na skodu vyradit ventil EGR (kdyz to jde)
    1 point
  48. Tak s druhyhm ovladačem vše funguje...
    1 point
×
×
  • Vytvořit...