Žebříček
Oblíbené příspěvky
Zobrazuje obsah s nejlepším hodnocením od 14.12.2012 ve všech oblastech
-
4 points
-
Je chvilka casu, tak sepisu par dalsich poznatku a zkusenosti. Boruvka ma mnou najeto necelych 1200km, prumerna spotreba nafty 5.8l a el. 3.5kWh, ciste na elektrinu ujeto 227km. Doma nedobijim - jeste jsem nedoresil jak protahnout kabel nebo instalovat wallbox, tak jedine kdy to pichnu na nabijecku je kdyz jsem na nakupu. COz neni uplne casto. Na nejake fundovane poznatky je jeste brzo, ale kdyz to srovnam se stribrnakem. Pozitiva - jede lip, ma mnohem pohodlnejsi podvozek a obzvlast ted po prezuti na letni je o dost tissi. Komfortni funkce super. Negativa - komplikovanejsi infotaiment ale na ten si asi brzo zvyknu. Dotykove plochy na volantu nejsou tak presne jako mechanicke na predchozim volantu a musel sem dat do auta hadr, protoze je videt jak se upatlava. Kufr ma mensi kapacitu, ale nastesti zatim nebyl problem neco nalozit. Otravuje me pipani pri couvani - nejde vypnout. Chybi sitka u nohou spolujezdce na odkladani treba novin. O chybejicim ovladani sedadla spolujezdce od ridice uz jsem psal. Veci k vyreseni - porad cekam na finalni termin vymeny dekoru, neco obcas rezonuje u motoru - asi kryt - budou to resit. A pak musi prelakovat "spoiler" patych dveri - auto nebylo zavoskovane, podelal to ptak a vyzralo to lak. Az zajedu motor, tak by to melo vyjit tak, aby zacalo byt hezky a pak ho zkusim vizt na nejaky delsi vylet s pruletem pres Nemecko, at vidim jak se chova pri vyssich rychlostech a jaky je komfort na dlouhe ceste.4 points
-
V pondělí jsem se stal majitelem Octavia 1 RS Combi ve žluté barvě. R. V. 2004 najeto 270000km Letní kola Spider 17" Zimní kola Spider 16" Dekodér výbavy: E0A = Žádné akční provedení 1D0 = Bez závěsného zařízení 3BS = Vnější zpětné zrcátko vlevo, elektricky seřiditelné, vyhřívané, asferické 3AF = Vnější zpětné zrcátko vpravo, elektrickyseřiditelné, vyhřívané, konvexní 2ED = Kotoučové brzdy zadní 6FB = Vnější zpětné zrcátko v barvě vozu 1AT = Elektronický program stability ESP 3FA = Bez střešního okna (plná střecha) 1N6 = Posilovač řízení 1NL = Se zakrytím pro kola z lehké slitiny H6U = Pneumatiky 205/55 R16 91W 4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce 4R4 = Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO 3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, s přitahovačem, výškově nastavitelný 4X1 = Boční airbag vpředu 4A3 = Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací 8L3 = Střešní anténa J1L = Baterie 280A (60Ah) 7AA = Imobilizér elektronický 8GD = Alternátor 90A 6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti 9AK = Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů 8RM = 8 reproduktorů (pasivní) 7Q2 = Navigační systém s barevným displejem 8AY = Rádio pro navigační systém 8QK = Klíč pro zamykání vozu 8X1 = S omývacím zařízením světlometu 4K3 = Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO G35 = Tlumení přední 3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel 9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu Q4H = Sport-komfortní sedadla vpředu 7X1 = Pomocné parkovací zařízení 9ZG = Příprava pro mobilní telefon s vestavěným mikrofonem 8WD = Mlhový přední světlomet (integrovaný) 7A2 = Vestavba CD-měniče 3GA = Bez nákladové podlahy QG1 = Prodloužený servisní interval 0GG = Exhalační předpis EU4 L23 = Okruh pérování 23 7P4 = Bederní opěra v předních sedadlech, ručně nastavitelná F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení Fotky dodám až nějaké budou.3 points
-
Krize středního věku dolehla i na mě, takže jsem si udělal radost touhle hračičkou na výlety. Není to teda žádná hand-made V8, ale mně osobně je zvukovým projevem ta V6 sympatičtější a dělá to ten správnej randál... a i ten výkon je pro mě teď úplně z jiný dimenze, na něco takovýho jsem nebyl zvyklej. Mám s tím zatím najeto asi 400km a úsměv na tváři mě nepřechází :-) Dneska jsem tomu dal i cestou z evidenčky střechu dolů a je to krása, co vám budu povídat ... dojel jsem k pojišťovákovi s pěkně vyfénovaným hárem :-) Nejaky technicky info...je to teda AMG C43, do provozu 07/2021, najeto teďka lehce přes 6 000km ... pod kapotou tomu bije V6 s biturbem o výkonu 390ps ... a co se výbavy týče, řekl bych, že to má snad asi všechno, ale možná mě Mezonek opraví a najde nějakej prvek, kterej tam chybí :-))) Už aby bylo jaro, o vikendu umyvam a pujde asi pod plachtu s tim vyhledem na pocasi ... po zime popremyslim o nejakych ochrannych folii na kapotu a naraznik minimalne... a jinak to necham byt tak, jak to je :-)3 points
-
Tak nabito, dotankovano, projeto, schovano 🙂 to “projeto” jsem před Vánoci potreboval, v práci zaprah do poslední chvíle to vypada, do toho resit vánoční úklid a dárky…aspoň jsem na chvíli vypnul a užíval si zvuk z laufů 🙂3 points
-
3 points
-
Žijem žijem 😄 Bohužiaľ toto sú fotky štaré asi rok. Chcel som to tu ešte rozpisat postupne ale už ked si načal túto tému tak ju rád dokončím. Bohužiaľ pútala veľkú pozornosť poväčšine ale u policajtov... Takže ma zastavovali tak 2x do mesiaca. Väčšinou sa to vyriešilo slovne a vrámci zapísaných veci bolo všetko v poriadku aj keď vás zo začiatku berú ako vraha. Celkom ma to začalo stresovať. Niektori chceli odomna zapisat rs kridlo do tp. Iný mi citujem povedal "nemôžete obuť 18" gumy na 19"disky". Okrem toho že to bolo stresujúce kedy kto ma zastaví, bolo to často aj zdĺhavé a "zabil" som snimi minimálne polhodinu. Raz mi z maleho TP nevedeli skontrolovat rozmery gúm a že či nemám pri sebe velky TP (na SK musis mat pri sebe malý a veľký doma odložený) samozrejme som nemal ale tym ze sa im nedarilo tak som volal domov aby mi cez smsku poslal fotku veľkého TP a tak to skontroloval policajt na mojom mobile 🤣.Bohužiaľ to prišlo do bodu že mi zobrali TP za zošuchaný rozmer na zadnych gumach. Že nemôžu teda skontrolovať rozmer. Čo by nebol problém a rozumel som tomu aj som to nejak cakal ale dufal som že to obkecám. No a toto bol začiatok môjho "konca" kedy pri vyzdvihnutí TP a oprave závady začal kontrolór vytahovat ďalšie nelegalne veci (nezapisany podvozok). Tak vtedy som si povedal že mi to za to moc už nestojí a zohnal som si iné kolesá ktoré nemám vobec zapísané ale nikto si ma nevšíma 😄. Musím však povedať aj že ma párkrát zastavili policajti len preto ze sa im to páčilo a chceli pokecat a pokukať s obdivom :). Môžem len povedať že chcem sa k tym kolesam a takemu stavu vrátiť ale asi nie ako auto na každý deň. Prikladám fotku aktuálneho stavu, myslim že hezka ale decentná 😄. Sú to r18 zo skoda scala.3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Tak a máme přezuto na letní, kompet nová sestava. Kovaná originální kola VW Belvedere + Michelin PilotSport5. Celou dobu jsem měl obavy, z toho jak to bude vypadat, přecijenom černá kola na černém autě není úplně snová kombinace, celou dobu jsem měl obavy, že to vypadat nějak takhle. Což se naštěstí nepotvrdilo, a musím říct, že se mi to docela i líbí. Ty stříbrný 19" byly sice hezčí, ale jizdní komfort a celkově podvozek dostával strašně na zadek. Stojím si za tím, že na OIII je strop 18". Na víc ten podvozek nemá. Vím že je spousta lidí, co by se se mnou hádali ale 100lidí, 100 chutí. Co se mi ale líbí a je obrovsky znát je ušetřená váha. Jen pro představu, kompletně nastrojené kolo, včetně středové pokličky včetně žvejky Michelin PS5 váží 16,84kg. Extrémy 19" jsem nestihl zvážit, ale co mi přišlo v rukách, tak tam bude kolo kolem 30kg. Tzn, že budeme určitě přes 50kg ušetřené neodpružené hmoty, a to už samosebou znát orpavdu. je. dokonce zimní 17" jsem odhadoval tak o třetinu těžší, to můžu kdyžtak ještě zvážit.... Gumy zatím nevím, ještě jsem z nich neojel ochraný nátěr 😄.. Rozčiluje mě jak se na ně všechno lepí a střílí to do podběhů, jinak subjektivně mi to přijde tvrdší, ještě zkusím si pohrát s tlaky.. Jinak kde je ten úbytek hmotnosti nejvíc znát, je jednoznačně brždění, ne že by to před tím špatně brzdilo, to ani omylem, auto brzdí podle mě ze všech škodovek nejlíp. Teď je akorát ten brzdný účinek ostřejší, a nástup strmější. Takže za mě spokojenost. Uvidíme co dál.. Jinak mám k tomu i středový pokličky s logem Škoda, ale asi kvůli tomu červenému kroužku nechám ty VW se mi to tam líbí..3 points
-
Twl, Máro, jak vy dlouho řešíte tu pojebanou otevírací klapku nádrže pro cisterny v Čáslavi? Rok? ... A pořád nechodí jak má.3 points
-
Michale, to se me ptas zatim na moc komplikovane veci 😄 Ale urcite zjistim casem. Jinak po tech pomerne negativnich a rozpacitych zazitcich jsem mel dnes rano poprve usmev na tvari. Potreboval sem na ceste do skoly rychleji odbocit pri rozjezdu z krizovatky a projel sem to bokem 😄 kombinace studenych zimaku a 700Nm prijemne prekvapila.3 points
-
3 points
-
3 points
-
Tomáši, zuříš a brečíš tady nad každým škrábanečkem nad autem, který parkuješ na ulici, ano, stálo ranec, ale tak to prostě je..... horský kolo za dvě kila by sis asi taky nedal do společný kočárkárny/kolárny s tím, že ho nemáš kam jinam dát........bud bys vyřešil kam ho dát, nebo by sis ho nekoupil. opečováváš a hlídáš si svoje a v jiným vlákně píšeš, jak je vlastně dobře, že mladá nebourala fiestou, ale služebákem a nad autem poškozenýho "jen malá oděrka", takže v podstatě nic......... mě by zajímala tvoje reakce, kdyby nějaká pipka 18letá e-autem ti takhle nabourala éčko, jak by si nad malou oděrkou zuřil........3 points
-
3 points
-
3 points
-
Jednou jsem to zazil, kdyz jsem byl s veteranem Skodou 105 co mam po dedovi v Lidlu a kdyz jsem daval nakup do auta, tak jsem si vsiml, ze me pozoruje starsi chlapek a kdyz jsem sel zaparkovat vozik, tak za mnou prisel, pochvalil mi stav auta a zacal vzpominat, ze mel taky Skodovku a jak s ni jezdil s rodinou do tehdejsi Jugoslavie atd... Taky jsme nejakou dobu splkli a na chlapikovi bylo uplne videt, jak rad na to auto a tu dobu vzpominal 😃👍3 points
-
Dnes jedna rychlá akce. Sundat nápisy, odstranit lepidlo a přeleštit. [emoji4]3 points
-
Hele, je to blbý, ale já bych ho v rom nechal vymachat, tři měsíce vydrží a bude mít čas přemýšlet... Proč? Protože to bylo v obci... Ať lítá po dálnici, státních nebo okresních, ale v obci by měl mít respekt...3 points
-
...ked uz bol vlak rozbehnuty [emoji2369] preco zastavovat...[emoji2357] Pribudli lakovane kryty spatnych zrkadiel a hagusy v piano black, a nove kolesa [emoji3541] gemini antracit s pneu bridgestone turanza t005 [emoji6]3 points
-
3 points
-
3 points
-
tak dnes na den přesně 6 let co jsem si ho dovezl domů, máme za sebou 208tkm na kterých mě nikdy nenechal ve štychu, všechno projel, sjel a vyjel, a viděl jsem díky němu a komunitě kolem těhle aut místa která jsou užasné. Pořád si myslím, že je to komfortní přibližovadlo a budou- li provozní náklady pořád jen v řádu spotřebního materiálu tak nemám důvod předpokládaný prodej po 300tkm posunout na třeba 400tkm. Jsem poslední půl rok koukal za co by se dalo vyměnit a zjistil jsem, že ceny aut v tomto segmentu jsou tak vysoko, že by to bylo zbytečné vyhazovaní peněz. Takže dnes STK bez potíží po poctivé přípravě .... vtipné že 20km po odjezdu se rozsvítila kontrolka brzdového obložení takže další spotřebák ...3 points
-
Nazdárek, aktuálně je přidána možnost výběru auta Octavia I, Octavia II nebo Octavia III v profilu uživatele. Časem určitě přidám všechny verze a typy, aby si každý navolil přesně ten vůz který má... Aktuálně to nechám jen takto v základu. Jde o dobrovolnou možnost, pokud nechcete využívat nemusíte. Případně připomínky či náměty pište sem, budu za ně rád. Díky všem a užívejte červen 🙂 Ondra Auto se zobrazí pod profilem viz zde:3 points
-
2 points
-
Návod zde: podrobný postup montáže loketní opěrky: vyndat popelník vyšroubovat 2 šroubky pod popelníkem zamknout řadící páku (kvůli lepší manipulaci se středovým panelem) zatáhnout ručku sundat její kryt sundat kryt pod řadicí pákou(kvůli odjištění západek stř. panelu) pomalu vysouvat panel nejdříve dozadu dokud se nerozdělí v polovině poté začít posouvat dopředu nezapomenout odpojit konektory(nádrž, osv. popelníku) panel máme venku, tak vyvrtat díru do rohu prolisu na kelímek nebo na co to je kvůli prostrčení pilového lištu, pak přímočarou pilou nebo něčim jinym vyříznout celý tento výlisek a zarovnat i zevnitř a jsme zpět v autě panel je připravený, je třeba přidělat trojnožku, odmontuj levou matku na ručce a na to přidělat speciální šroub pak do návarků co jsou na pravé straně od ruční brzy nasadit plíšky se závitem když je to hotový tak přiložit trojnožku a přišroubovat (matka co se sundala z ručky a dva šrouby)a řádně utáhnout nasadit panel zpět připojit konektory, přišroubovat, dát popelník přišroubovat adaptér k opěrce není tam závit, ale ten šroub je samořezný a řádně dotáhnout pak opěrku z adaptérem přišroubovat k trojnožce a opět dotáhnout nandat zpět všechny kryty na ručku, řadičku odemknout zpátečku vyrazit na testovací jízdu práce cca 30 minut není to nic složitého2 points
-
To tady v CH neexistuje. V cene vozu je i poplatek za “pripravu”. To znamena, ze auto dostanes s plnou nadrzi, dalnicni znamku, prihlaseni na DI a v pripade ojetiny i vycisteni zvenku a zevnitr👍2 points
-
Ja bych to na okruh taky nebral, bylo by mi toho lito. No a u nove 4ky se mi extremne nelibi ta maska, to se mi uplne ekluje 😕2 points
-
2 points
-
Jsem na to zvědavý, snad se brzy dozvím podrobnosti. Škoda, že zas akorát budou měřit rychlost.2 points
-
Doděláváme dům a bylo potřeba pořešit něco co toho dost odveze, nandám do toho bordel a nebude mě to štvát. V Červnu jsem pořídil VW Caddy life 2012, 2.0 TDI 103kw. Bývalé firemní auto co vozilo nové vybavení dílny, podle toho vypadá/vypadala .... "Nechám jí tak jak je, je to auto na stavbu" .... Hele, tohle tvrzení vzalo za své hned .... - nové zdvihátka ventilů + hydra - olej+ všechny filtry - rozvody - spojka vč. setrváku - nová světla - 17" léto + zima - černý strop - přešitý volant - přední nárazník v barvě - zadní nárazník z 2015+ verze - maska, mřížky, znaky v černém laku - nová STK - připravený je stavitelný podvozek Asi se mi to trochu zase vymklo kontrole 😄2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
r@pid: nemůžu si pomoct, ale největší trotl tady budeš ty, když si tady h*níš ego nad Octavia 1. Užij si to 👍2 points
-
Nestacim sa cudovat, kam viete niektori zajst. Cista katastrofa. Jediny@NameNotFound74 to pochopil. Forum ani nikdy nebude hodnotne ked niekomu urcita skupina paranoidnych expertov vklada slova do ust a pomaly vyhlasi tretiu svetovu kvoli vyjadreniu nazoru. Spamatajte sa [emoji1751]2 points
-
Jsem si říkal už když jsem to kupoval že to dojezdím do smrti a nic na to kupovat nebudu hm a jak to dopadlo.2 points
-
Tak teď si mě jenom utvrdil v tom,jaký si arogantní hovado!Jednou bych tě chtěl potkat osobně abych to viděl LIVE.Co sem motáš nějaký zamýšlený snížení adt.Napsal jsem svůj poznatek protože Ovce byla prostě nádherná.A jen by mě zajímalo,když se oháníš těma 380 mm,kdes to vzal.Jestli si dobře pamatuju tvoje příspěvky "některý čtu opravdu rád", tak jsi napsal NĚKDO KDYSI NĚKDE PSAL 38 cm OD STŘEDU KOLA PO LEM BLATNÍKU.Protože jestli to měříš podle sebe kde jak píšeš máš 660 t nebo kolik a nevyměníš ani horní uložení "který se nevymačká" a péra se neunaví atd. nenech se tvl vysmát!!!2 points
-
Po Octavii a jejím vláknu se přesunu sem, neboť nástupcem se stal Superb v kombíku a výbavě L&K. Barva je červená corrida, která se dnes již nenabízí. Nejedná se o nové auto, ale o roční vůz (02/2017), který jsem bral s nájezdem 37tkm. Motorově to je 2,0TDI 140kW se šestistupňovým DSG a pohonem všech kol. Výbavu to má slušnou, co chybí, tak je konektivita (ŠKODA Connect se do Superbů dostal až od KT 22/2017), ale nějak se to bez toho přežije. Oproti Octavii to má hodně tvrdé sedačky (s výhřevem a větráním), obě jsou elektricky nastavitelné, ale na druhé straně zase hodně měkký podvozek (v mém případě s DCC). Většinu nerovností na silnici bere suverénně, co se autu ale vůbec nelíbí, tak jsou hrby přes krátký horizont a se zatáčkou (např. na silnici mezi Kravařemi a Úštěkem: https://goo.gl/maps/6PahGoBV8pE2). Tam se začne dlouhá záď hrnout vpřed, ale dá se to docela rychle dostat pod kontrolu. Jinak dobré je otevírání elektrického kufru funkcí Easy Open, kdy stačí "kopnout" s klíčem v kapse pod zadní nárazník a kufr se otevře. Naprosto excelentní je funkce Smart Light Assist, kdy se za tmy dá jet pěkně se zapnutými dálkovými světly a protijedoucí auta jsou vykrývána pomocí clon. Je jasné, že když jsem v Octavii měl ACC, tak že je i zde. Tady je varianta až do 210km/h a navíc ve spojení s DSG, takže paráda. Díky spojení ACC, Lane Assistu a elektronické parkovací brzdy, nabízí Superb i systém Emergency Assist - v případě nějaké zdravotní indispozice řidiče, dokáže auto samo v jízdním pruhu postupně zastavit a zabránit tak nechtěnému opuštění silnice. Na moje dlouhá cestování je to, si myslím, velice užitečný prvek. Jelikož jsem s autem od středy najel už téměř 1000km, tak se podařily i nějaké spotřeby. Je zajímavé, že na ECO-mód jezdit neumím - tam je spotřeba někde kolem 6,0-6,5l/100km. Plynový pedál je v tomto případě velice vláčný a nemám pocit, že by i převodovka z této kombinace byla extra nadšená; hodně často a nesmyslně se přeřazovalo nahorů/dolů. Výtečná však je funkce volnoběžky. Ve chvíli, kdy jsem se pohyboval ve sportovním módu (byť jsem řazení přepnul klasicky do pozice "D"), tak jsem jezdil stejnou trasu za 5,2l/100km. Protože se dalo velice pěkně s motorem kooperovat a například před stoupáními včas jemně přidat plyn (bez nutnosti zrychlovat), což se v tom ECO-módu blbě dávkuje. A největší odvaz je GreenScore... abych jezdil na 80-95%, tak pojedu takovým způsobem, že naseru všechny okolo a ještě jedu za 6 litrů. Když si jedu podle sebe a se spotřebou do 5,5l, tak se pohybuju na hranici 35-40 bodů. Jinak jsem si na autě dokódoval i některé drobnosti; například vzhled budíků á la Kodiaq s barevnými (zelenými) linkami oddělujícími displej, svítící zadní světla při denním svícení, vpředu navíc svítí i "řasy", přidal se ukazatel offroad (je to přece čtyřkolka, ne? ) a nějaké další maličkosti - jako např. úplné vypnutí světel v pozici "0", plně vypínatelné ESP apod. A nějaké ty fotky Spotřeby: Úpravy: No a už máme namotáno přes 38tkm a v dalším týdnu padnou určitě další 2-3tkm...2 points
-
Ahoj všem členům, rád bych představil svoji Octávii 2 fl modelový rok 2011. Je toho spousty co jsem s ní zažil, najezdil km, aktuálně už 95 tisíc km, celkem má už 285 xxx km. Vlastním ji již 4 roky a za ty roky mě to auto mile překvapilo. Motor je tam 1.6 TDI 77 kw / 105 koní , točivý moment 250 Nm Manuální převodovka 5q Výbava ambiente plus - kožený paket Uděláno: Dodělání zadních PDC origo senzorů , zatmavení zadních světel zatmavení oken Kola cepeus z laurina R17 225 /45 maska folie - bílo ..černá snížení vozu eibach pro kit pružiny 30 mm. origo spoiler - v bílo černém laku , hrana metaliza black magic. ledky v denním svícení SPZ sufidky Neuděláno: Nové znaky Pruh na přední sklo maxidot tříramenný volant To je tak narychlo o mé Octavii ,průběžně sen něco snad přidám jak bude čas a zda se bude něco měnit a předělávat 🙂2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
