Přejít na obsah

jruckauf

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

654 zobrazení profilu

jruckauf's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, souhlasím s tím, že to musí dělat hlavně páté dveře. Mám liftback 1,4tsi r.v.2013 a dunění mi taky začíná dost vadit. Mám plnohodnotnou rezervu, když jsem ji vyndal, dunění se také celkem zhoršilo. Ale ještě větší rozdíl byl, když jsem na pátých dveřích trochu vyšrouboval ty gumové dorazy, a to tak, aby šel kufr ještě zavřít, dotýkaly se potom té hrany kufru. Pak bylo dunění skoro nesnesitelné. Tzn. vychází mi z toho, že díky tvrdému odpružení se při každém nárazu přenese ráz do pátých dveří, a ty pak hodí pěknej basovej sound jako subwoofer. Utvrdil měi v tom jednoduchý test - otevřel jsem zadní dveře a strčil do auta hlavu a bouchnul jsem do víka zavřeného kufru, a uvnitř byl slyšel přesně ten nepříjemnej dunivej zvuk, co vnímám, když vjedu na nějakou nerovnost. Jinak při cestě na dálnici s plným kufrem mi to přišlo ještě horší, dokonce při jízdě nad 140 kmH se mi zdálo, že se nějak přenášejí vibrace od zadní nápravy tak nějak neustále a dunělo to skoro pořád, i když na dálnici nebyly žádné díry, stačily holt nějaké malé nerovnosti, při kterých kolo trochu poskakuje. Asi mělo vliv i to, že jsem kvůli plnému kufru přihustil zadní gumy na 2,3. Předtím jsem tam měl 2,0 a bylo to rozhodně lepší. Logicky - tvrdší pneu = větší přenos rázů. Tak možná zkusim ještě ubrat tlak na zadní nápravě na 1,8, jestli to bude lepší ...
  2. Ahoj Stano, nemůžeš prosím upřesnit, které těsnění to bylo? Čelního okna nebo okna dveří? Ale je fakt, že dříve, když jsem měl Fiata Mareu, tak tam to dělalo podobný zvuk a taky jsem si myslel, že to je z palubky a nakonec na fóru říkali, že to je těsnění čelního okna dole, kde přiléhá to těsnění, tak jsem to zkusil prostříknout silikonovým sprejem a byl klid. Nevím, ale jestli to je stejný případ, ten zvuk se mi zdá být opravdu z interiéru, v prostoru kolem dveří, zrcátka. Předem díky za rady.
  3. Zdravím pánové, při jízdě po méně kvalitní silnici vrže nějaký plast u spolujezdce. Dělá to na mě dojem, jako když se tře měkký plast palubky o něco jiného. Myslel jsem, jestli to nedělá palubka o dveře, protože tam je minimální mezera, ale tam ten zvuk nevzniká. Musí to být někde jinde. Nemá někdo podobný problém? Neví někdo, kde to může vznikat? Je to dost otravný to poslouchat a chtěl bych to vyřešit. Díky za rady
  4. Zdravím všechny, je tu někdo, kdo má po nastartování hladký chod? Mně to po nastartování různě mění otáčky a i trochu vibruje, po cca 20 vteřinách se vše uklidní a spadnou otáčky na volnoběh, pak už běží sametově. Po nastartování mám ale pokaždé pocit, jako kdybych natankoval nekvalitní benzín, což se mi nezdá, tankuju u kvalitních značkových pump. Pokud tankuju podruhé během dne je vše OK, horší to je, pokud nejedu např. 2 dny. Pokud někdo stojí vedle auta, tak se mu zdá, jako by to ani nebylo nový auto. Mám najeto cca 4.000 km a dělalo to už od prvních nastartování. Někde na netu jsem četl, že je to tak schválně nastaveno kvůli emisím-je to možný? Brácha má 1,2 tsi a vše je OK. Máte to stejné? Díky za odpověď.
  5. Co já vím, tak 1,4 tsi nemá dvouhmotu, tu má 1,2 tsi, psalo se to někde na netu a říkal to p. Janda z CIMBU ...
  6. Díky za reakce, no právě o to jde, kdybych si po nějaké době nechal auto chipnout, tak jestli by v tom byly problémy. Samozřejmě pokud to má dvouhmotu, tak do toho nikdy nepůjdu, protože vidina investice přes 20tis. se mi zrovna moc nelíbí ...
  7. Ahoj, máte někdo osobní zkušenost s chipováním tohoto motoru? Na netu jsem našel, že asi nejlepší volba je Cimbu nebo Sportmotor - co se kvality týče, cenově jsou dražší. Jde mi hlavně o to, aby auto pak nekouřilo a aby nebyla vyšší spotřeba. Vždycky nechápu, když přede mnou jede skoro nový auto, pak začně předjíždět, dá plnej a za ním kouře jak z fabriky - to fakt není nic pro mě. Má někdo zkušenost s Cimbu - kouří to pak víc nebo je to v pohodě? Díky za reakce
  8. Díky za reakce. Není to 4x4, vím, že se tenhle motor zpočátku dával pouze do čtyřkolek, teď ho ale dávají např. do Octavií TOUR TRUMF, což je můj případ. Je tedy i ve verzi pouze s předním náhonem dvouhmota, přestože Fabie má jednohmotu? A proč vlastně ve Fabii není, vždyť tenhle setrvák slouží k tlumení vibrací, tak proč by to Oktávka měla a Fabka ne? Pak by Fabka měla docela výhodu - co se tedy budoucí problémů týká...
  9. Ahoj, nevíte někdo, jestli má OCTAVIA I 1,9TDI 74kw také dvouhmotový setrvačník? Na netu jsem našel, že 96kw motor ho má a že ten samý motor 74kw ve Fabii NE. Nemáte někdo spolehlivou informaci? Vzhledem k tomu, jak se všude na netu straší, kolik to stojí, když se vydělá, tak je to pro mě docela důležitá informace, a myslím že nejen pro mě. Díky za info
  10. Díky za reakce. Tak mě napadlo, mohli byste ještě další uvést, jakou máte spotřebu s tímto motorem dle níže uvedených kritérií? Pořád se mi zdá ta spotřeba našeho auta na neutrál 0,9L/hod nějak vysoká, otázka ale ještě je, zda jsou stejně přesný palubní počítače. MĚŘENÍ SPOTŘEBY: 1. Na neutrál bez klimatizace v l/hod 2. Při 90 km/h (5.rychlostní stupeň) 3. Při 130 km/h (5.rychlostní stupeň)
  11. Dík za reakce, a ví ještě někdo, jestli 77kw motor v nové Oktávce je technicky stejný, jen např. drobnou úpravou řídící jednotku (jakýsi minichiptuning ;) ) je o něco silnější?
  12. Zdravím všechny příznivce Oktávek. Mám novou O1 TOUR s PD 74kW a chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi tímto motorem a motorem 77kW v O2. Myslel jsem, že je to ten samý motor, jenom elektronicky naladěn na o něco málo větší výkon, jinak technicky stejný, ale nevím, zda je tato má domněnka správná. Se služební Oktávkou2 jsem totiž před měsícem jel po dálnici do Brna prakticky pořád plus minus 130-140 a spotřeba byla 5,7 L, což se mi zdál dobrý výsledek. Měla najeto cca 100 tis. km a při volnoběhu to ukazovalo spotřebu 0,5-0,6L za 1hod. Pořídili jsme novou O1 Tour a spotřeba se mi zdá docela dost velká, tak nevím, jestli je to tím, že mám najeto teprve 3000 km. Včera jsem jel po dálnici na Prahu 140 km/h, někdy 150, ale jen krátkodobě a prům.spotřebu za tuto cestu mi to ukázalo 7,3 L/100, což se mi zdálo fakt hodně. Zpátky už jsem jel spíš kolem 130km/h a spotřeba byla 7,0L. Na volnoběh mi to ukazuje spotřebu 0,9-1,0L za 1 hodinu, což je oproti O2 taky dost velký rozdíl. Tak nevím, jestli je to tím, že je ten motor ještě nezajetý, ale takový rozdíly se mi zdaj nějak divný. Na pětku totiž točí obě stejné otáčky, tak tím to asi nebude, tak že byl v O2 byl koncepčně jiný motor s nižší spotřebou? Na netu jsem se dočetl, že spotřeba u 77kW motoru se přibližuje hodnotám starších motorů s rotačním čerpadlem. Předem díky za vaše reakce.
×
×
  • Vytvořit...