Jump to content

1.8TSI

Uživatelé
  • Content Count

    755
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 323 profile views
  1. Jsem jedním z těch, co jim také 1,8 přeskočila. Už je to deset let, ten problém tehdy začínal a tak jsem tomu nedokázal preventivní výměnou předejít. Skočilo mi to v 130kkm, při startování, destrukce... Značkový servis - nesmíme to opravovat, ani nejsme schopni objednat díly. Jedině celý polomotor za 130tis Kč. Opravil mi to supermechanik, co repasuje exotické motory do veteránů a pod. (měl tam zrovna 16ti válec..) Stálo to 70tis.. Strašně ho to vypeklo. Opravil, nastartoval, chvili to běželo a chcíplo a pak už nic. Po týdnech hledání, konzultaích v MB zjistil, že to je vačkovo
  2. Už jste někdo měnil spojku? (manual, 1,4 TSI 103kW). Kolik vás to kde stálo, jakou značku. Značkový servis mi udělal rozpočet: lamela + přítlačný talíř – 12 500,-Kč ložisko – 1 700,- setrvačník – 9 500,- šrouby – 1 000,- Výměna spojky - cca 7 000 Kč s DPH Je předepsaná automaticky i výměna setrváku? Bez posouzení opotřebení které nejspíš bude vzhledem k nízkým najetým km malé. Neznačkový servis by to udělal za míň to je jasný, ale 32tis za jednohmotu mi přijde i na autorizák v Praze dost...
  3. Už je to hodně let, kdy jsem prošel ty 4 testy za 3dny. Bylo to Toledo 1, kupoval jsem ho jako nové, takže nebylo to o tom, že ty tlumiče měly dalších 100kKm.. Testy stály kolem 200 a jeden byl zadara - to tenkrát každý rok dělat Elit promoakci - tlumiče, var brzdovky, nemrznoucí kapalinu... Později jsem se o tom bavil s člověkem -technickým specialistou jedné značky. Říkal, že testy tlumičů nemají žádnou vypovídací hodnotu, protože do toho zasahuje pružení pneumatik... Každá zkušební stolice má jiný testovací a vyhodnocovací program a každá tak jinak hodnotí rozdílné nafoukání pneu
  4. Na test tlumičů bych už nikdy nešel. Během 3 dnů jsem byl na 4 testech a výsledek byl od naprosto nevyhovující až po vynikající... Když jsem je vymontoval, jeden zadní tlumič měl 8cm naprosto volného chodu bez jakéhokoliv odporu. 3 testy ho vyhodnotily jako dobrý až vynikající... Tlumiče bych měnil při viditelném úniku oleje, nebo po velkém nájezdu s tím, že jsem si vědom vyťěžování auta a časté jízdě na tankodromu. Po 200tis bych je asi vyměnil preventivně - podle ochoty a smysluplnosti do auta investovat. Výměna tlumičů byla opravdu poznat, originály měly 150tis.. Použil jsem
  5. Potřeboval bych poradit od těch, kteří měnili vzadu koutouče - ale jen ti, co mají 253mm. Ostatní velikosti kotoučů to tam mají jinak, takže za informace děkuji, ale nepomohou mi... Podle škodovácké díl. příručky stačí sundat třmen. Držák třmenu - s vodícími čepy (to o co jsou opřeny destičky) sice trošku překrývá kotouč, ale nejspíše lze kotouč trochu našikmou stáhnout náboje a z toho držáku třmenu se to uvolní - vytáhne. Stačilo Vám sundat jenom třmen (píst) a destičky a mohli jste už sundat kotouč? Ptám se pro to, že zde jde o Leona 5F, brzda je naprosto stejná s Octavia 3, ale v
  6. Je to normální. F1 neměla krom termostatu žádnou regulaci, 1,4TSI ji mám velmi sofistikovanou... Mimo jiné upřednostňuje topení před ohřevem motoru... Navíc 1,4 MPI žrala ve fázi ohřevu tak o 3litry/100 více než 1,4TSI, tudíž vyprodukovala mnohem víc tepla... Opačně TDI topí hůř protože spálí málo...
  7. Nechci to úplně sepsout, 61tis km a žádný problém... spotřeba na benzín 103kW neskutečná... Jízdní vlastnosti super, proti zadní nápravě nemám připomínek. Opravdu veliký rejd, otočí se to na menším místě než O1, O2... Nic není vysloveně katastrofa, ale vždy jsem si s novým autem pocitově polepšil... z fáčka do Toleda 1, do O1, do O2, ale u Leona mne opakovaně napadlo, že to tak není. Ten přeposilovaný volant mne také netrkl hned, až když jsem několikrát mířil mimo silnici mi došlo, že v tom volantu není vůbec žádný odpor a že je tak ostrý, že stačí jen malinko pootočit a jedeš mimo. Dávej
  8. No vida, taky jeden Leon... Ale moc se netěš, je to stejná hrachovina jako O3... prostě ošizený kam se podíváš, všechno odlehčený, úspory koukají kam se podíváš. Po půlroce a 1,5 roce ježdění s Leonem jsem měl příležitosti jet dlouhé trasy s O2 (1,9TDI a 1,8TSI) a pokaždé jsem si říkal, že to snad prodám a koupím O2... ergonomie, řazení, jizdní projev, hlučnost... Aby Leon působil sportovně, tak mu nesmyslně přeposilovali řízení, jen mrkneš a jedeš do pangejtu (všichni komu jsem to půjčil s tím měli z kraje problém) - 30let jsem takový problém neměl, až s Leonem... ale zvykneš si a začneš s
  9. 1,4TSI 103kw 61tis km bez chyby. Olej měním po 15tis. Na každou nádrž 40ml Vifu, tzn doporučené dávkování 1:1000 Jožo : VIF rozhodně neměl vliv na start-stop, bude to jen shoda okolností, problém bude jinde.
  10. Nevím čím to je, ale ve velkých mrazech si i po ohřátí drží vyšší volnoběh. Bude to asi souviset s teplotou nasávaného vzduchu. V "normálních" mrazech to nedělá. 1,4 TSI 103kW
  11. Teplota oleje = musí být nastavený LL. Vynulováním sevisního intervalu přes čudliky se interval přepne na pevný a zmizí teplota oleje,
  12. Je to napříč koncernem - leon 3 to má taky - taky tlačítkem na reset ujetých KM... Mám SS a ukazuje mi to 80-100% jak kdy. Nechci zakládat nové téma - nenapadá vás nějaký důvod, proč mi přestalo fungovat DO? Zamykání - odmykání, solo odmykání kufru fungují, ale nefungují okna a zrcátka. Když jsem podržel zamknout, tak se vytáhla okna a přiklopila zrcátka a na podržené odemknutí okna sjela dolu. NIc jsem v autě nepřepínal, navíc jsem to v menu auta zkontroloval a je to povolené. Zkusil jsem to vypnout a znova zapnout ale nic. Pořád si myslím, že to je nějaká blbost alá přepnutí čudli
  13. jezdím taky rozcapený - v O1 a O2 to bylo naprosto OK, ted mám nového Leona a je to problém. je to uzký (tunel široký a vysoký) a koleno mám otlačený... Chvílema to nevnímám, ale pak se mi to taky připomene... o molitanu už taky uvažuju... Takže evidentně to je celokoncernový směr... Bohužel v salonu mi to nepřišlo, až venku po pár hodinách a více jízdách jsem si to začal uvědomovat... Nechápu že tohle mohlo projít schválením... A myslel jsem, že na O3 by to bylo OK, že Leon to má v duchu "sportovnosti" uzký a široký tunel.. Tak ted vidím, že mne leon nemusí mrzet..
  14. Co je prosím Tě MIB? (multifunkční? informační? board?) V leonovi se tam mohu podívat kolik že zbývá do servisu a oleje, ale nezdá se že bych to mohl resetnout. Musím být nějak přihlášen jako admin nebo v určité obrazovce se mačká kombinace něčeho abych se dostal k mazání? Nebo je tam nějaký vstup pro technika? Myslím tím O3, předpokládám že na leošovi to bude stejné... Změna na zkrácený mi nevadí protože stejně měním olej po 15tis... Díkes
  15. Máte u Octavií v servisní knížce interval výměny svíček? U Seatu Leon není v servisce ani ň. Popř nějaké další intervaly (olej je jasný). Víte někdo, zda i u O3 stále funguje mazání intervalu "přes čudlik a klíček" ? Leon už nemá čudlik kterým by se dalo otáčet, jen tlačítko tak nevím co s tím...
×
×
  • Create New...