Přejít na obsah

Manďák

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

659 zobrazení profilu

Manďák's Achievements

0

Popularita

  1. Auto je k vidění v Teplicích, po domluvě na tel. č. 774577465 nebo email manduch@seznam.cz
  2. Úprava ceny, 45000,- Kč, straší mi před domem
  3. - Prodám Škoda Octavia 1.9 TDI 81kW, vyrobená 2001, datum první registrace v Německu 6.11.2001. - kvalitnější fotky https://stepymandy.rajce.idnes.cz/Skoda_Octavia/ - VIN TMBGP21U822546625 - V ČR jsem druhý majitel - STK do 29.10.2020 - Najeto 267xxxkm, denně stále v provozu - Výbava: Climatronic, vše v elektrice, ostřiky světel, bederní opěrky, výhřev sedaček, výškově nastavitelné sedačky, tempomat, dešťový senzor, parkovací senzory, prostě Elegance, letní+zimní sada kol včetně orig. disků (dvě sady) - před rokem (14 tkm) nové brzdy komplet (Zimmermann), brzdová kapalina, termostat, olej + všechny filtry a stěrače (olej a filtry už nebudu měnit, nový majitel stejně vymění). Před měsícem nové rozvody, klínový řemen a všechny žhavící svíčky, vyčištěné turbo. - Zlobí: Turbo je za studena hlučné, provedeno čištění aby nepadalo do nouzáku z důvodu zatuhlých lopatek, nicméně bude už asi zralé na repas, výhřev sedačky řidiče, drhne okénko spolujezdce (ale funkční), lehká koroze, šrámy z provozu. Jinak všechno plně funkční, nic nebrání provozu - Na místě možnost rozumné dohody, nicméně sleva už je dost razantní i včetně opravy turba a k vozidlu přidávám 4x KOLA S LETNÍMI PNEU - Důvod prodeje je ten, že se mi naskytla možnost koupit novější auto. Jinak jsem byl spokojen. Jednám na rovinu, všechny závady jsem vypsal, a slevu dal. Cena: 45 000,-
  4. Nechtěl jsem zakládat nové téma, a tak to napíšu sem. Zná někdo slušný servis nebo někoho kdo v okolí Teplic opravuje auta (Octavia I 81kw) i s donesenými díly? Vím, že osazenstvo často prská, a tak bych toho byl rád ušetřen.
  5. Ahaaa, promiň... mlčim... :D
  6. U toho je možný že je taky fuč, protože nesvítí světlo, a neukazuje to otevřenej kufr. No ale u zámku by byl spíš opačnej problém, zamykal by se sám ne?
  7. Ach tak :) Jednoduše když zamknu auto centrálem, kufr zůstane odemčenej. S tim, že nevim jestli funguje bez centrálu, protože tam nestrčim klíč (klíčová díra u kufru je z nějákýho neznámýho důvodu vylágrovaná, ale tim to neni, i v tom stavu ještě zamykal). No stačilo by mi kdyby se jen zamykal na centrál, ten klíč tam strkat nepotřebuju. Nejsem si jistej co s tim zámkem mám a jestli by to pomohlo, takže bohužel asi nic. :-(
  8. Asi blbej dotaz, ale je to čistě samotnej mechanizmus? S tim že bych to tam dal (nezamyká se mi kufr) a bylo by to ok a s klíčema bych nic dělat nemusel? :) V tom případě bych měl zájem.
  9. Mám menší dotaz, vlastně dva... jak jinak. :) Rozhodl jsem se že si zaslepim EGR ventil, vše potřebný už mám jen realizace. Jde mi jen o to, jak to ovlivňuje výdrž motoru a namáhání součástek. Na uplně to samý bych se chtěl zeptat v případě když napojim na konektor váhy vzduchu 5V BAV21 diodu. Dneska jsem totiž zkusil onu zmiňovanou diodu, a přišlo mi jako bych jel v uplně jinym autě. Ten zátah je nádhernej. problém byl v tom že to nefunguje spravně s nezaslepenym EGR a má motor jaksi nepravidelnej chod. Má někdo zkušenosti z dlouhodobýho hlediska? PS.: je to nebezpečný s repasovaným turbem? :)
  10. Zdravíčko, dneska jsem započal akci s krycím názvem "Operace T", což znamená výměna turba chrlícího olej za repasované, načež můj výběr padl na www.turbiny.cz. A zajímá mě docela důležitá věc. Jak je třeba se o turbo pak starat, kromě vyhnání sazí a dochlazování. Myslím tím třeba těch prvních několik set, až tisíc kilometrů a na co si dávat pozor? Jinak, servisák řikal ještě že je nutno po výměně turba a pak po dalších 5000km vyměnit olej, tak na to bych se chtěl taky optat, zda je ještě něco potřebné udělat. Předem dík za ohlasy. :)
  11. Rolbař: Klimošku mám klasickou, manuální jestli se ptáš na to. Olisoft: Zítra na chatě na to mrknu, dík za tip.
  12. Zdravíčko vespolek, mám takovej celkem podstatnej problém... :) Poslední dobou když často prší jsem vykoumal, že právě při dešti nebo krátce po něm se mi mlží okna v autě takovou mírou že se nedá jet. Při zapnutí ventilátoru je problém ještě horší. Filtry jsou vyměněný v dubnu, takže tam bych problém neviděl. Dál jsem vykoumal že druhej a třetí den po dešti mi kape voda od předního blatníku (jakoby z místa kde by měla bejt zástěrka). Celkem jsem zoufalej. Je mi jasný že tam někde teče voda, nebo jsou zacpaný nějáký odtoky takže se klasickou cestou ta voda ven nedostane, ale potřeboval bych, resp. poprosil bych o radu jak si nejlépe svépomocí poradit a vyřešit to. Předem děkuju. :)
×
×
  • Vytvořit...