Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Durgroda

Uživatelé
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podezreni mam na klapku v71 v pravem rohu za kastlikem spolujezdce. Ta jedina uzavira privod vzduchu do kabiny. Dost na prd se vymenuje ale i amater to zmakne, vyndat kastlik, pripadne vypnout airbag a opatrne pokud mas airbag jde to z kastliku blbe sundavat ten vypinac airbagu. Pak lehnout zadama na prah, hlavu pod kastlik a pevny nervy a do hodiny mas vytazeno. Pokud nemas v cudu celou klapku teda to jenkus plastu kterej ten v71 ovlada. Nebo jeste me napda bordel za kabinovym filtrem a diky tomu se ti to uplne nezavre.
  2. To bude vadna klapka. vytahnou klucek ze zapalovani zmacknout na klimatroniku levy a pravy tlacitko, drzet a vlozit klicek a otocit, cca max minutu trva diagnostika klimatizace, vcetne klapek. Pak to vyhodi chybove kody pohybuje se v nich tlacitky na nastaveni teploty na klimatroniku. Urcite najdes nekde i video. A pak zjistis co je spatne.
  3. Sundat stěrače a torpedo pod sklem, vysat a vycistit. Mel sem to podobny. pri vetsim lijaku nestiha odtikat voda a natece do interieru. Pak sundat podbehy a vycistit i tam.
  4. To už zkoušelo moc lidí zaslepovat, vyměnil bych ho. Ale jde o to jestli to strikalo z toho egru na tu nadobku. Zkusil bych bazar atd original je drahej. A hledat dal no. Jak znam octavii tak to bude nějaká blbost 😀 Vis co zkus jeste: jak prijedes odnekud delsi cesta, nechcipej motor, otri hadrem nadobku a egr atd opatrne, pak zavri kapotu, a vypni motor, a jestli to bude mastny po otevreni, tak bych koukl na odvetrani klikovky.
  5. Zkus otrit egr jak je osicka jestli tam netece. Jeste me napadaj hadice od nafty do filtru. Spatne dotazenej vstrik, ale to bys asi poznal. Ta hadice tlakova od vzduchu nevim, nevim, myslim ze tolik oleje by tam nikudy nevyfouklo.
  6. Kufr zkoukni v levym kastliku konektory, byvaji zoxidovany, nebo uhnily. Vytahat a zandat kdyz to pude, drzej jak bejk (ruzovej konektor) . Jinak jak psali uz kabelaz v pruchodkach. Taky budu letos resit, elektrikar odhadl cca 2000Kč, ze je to strasna prace. Ale me blbnou snad vsechny dvere 😁
  7. Ahoj, koukni na vicko od oleje, jestli neni praskly, nebo blbe dotazeny. Aji vicko od serva. Umi to v urcitym pripade ocaknout vsechno. 😊
  8. Durgroda

    Držák budíku

    Tak jsem se nudil dneska. Nikde jsem nenasel ani fotku budiku s predface mrizkou. A pokud bych opravdu musel dat budik do mrizky tak bych to videl na dve varianty: 1. takzvane na hulvata, protahnout vsechno dovnitr trubky ofuku (pripadne opatlat akvarijnim silikonem) , oriznout mrizku dle velikosti budiku (pripadne kus plastu nabastlit a vyriznout diru) , zafixovat treba tavnou pistoly. 2.vyndat mrizku a vyzkouset jak je na tom velikostne oproti faceliftu. v pripade podobneho rozmeru sehnat na ebay mrizku s dirou viz odkaz nahore. A zase za prubehu stavby pripadne doladit detaily Osobne bych byl za variantu kusu cernyho plastu s vyriznutim diry na budik a pripadne aspon nejake vedlejsi dirky na ofuk. Lepidel je spousta typu.
  9. Durgroda

    Držák budíku

    Dam odkaz ale je to za nesmysl penez. Jestli to nekde sezenes levneji. https://www.tuningcardesign.cz/cz-detail-902212429-drzak-budiku-do-ventilace-skoda-octavia-i-1u-96-10-1x-budik-52mm.html?gclid=EAIaIQobChMI8_PysOHt4wIVA0kYCh1LIgsFEAQYAiABEgJXPPD_BwE Osobně jsem taky za drzak v A sloupku.
  10. Durgroda

    Hučení kol

    6. 7. 2019 tak to byl uvolněný třmen. O kousek se posune a zvuk je na svete, kdyz se neposune tak vsecko ok.
  11. Durgroda

    Hučení kol

    Ahoj. Tak presne tento zvuk me dela auto taky. Mylne jsem si myslel ze to jde zepredu. Po pribrzdeni rucni brzdou huceni ustalo, alespon u me. Uz se kontroluji zadni brzdy, a rucni brzda. Tak pak napisu cim to bylo. Cca v 50km/h kdyz zamnou nikdo nejel jsem mirne zatahl rucni brzdu a zvuk ustal. Tak muzete vyzkouset. 16.5.2019 zadní brzdy i ručka naprosto v pořádku, uvidíme co ložiska zadni. 14.6.2019 vymeneny levy zadni naboj s loziskem a cidlo abs plus kryci plech kotouce a zatim se zvuk neprojevuje. 17.6.2019 tak zvuk se vrátil. Počkám až se projeví víc a budeme hledat dále, auto mírně táhne doprava.
  12. Soft casem bude taky. Nastala zmena a vstriky 764 sou pryc. Ještě počkám a vemu pak pp764 rovnou. Auto zespodu jak z fabriky. Asi jinej material v německu...
  13. Tak mala aktualizace. Octavka dostala novy chladic klimy, a olejovou vanu. Jelikož nevěřím na náhody a olej byl pod celym autem pred barakem, tak typuju závist od nejmenovaného člověka. Dále mi občas auto házelo nouzový režim, takže zatuhlá regulace turba, tak proběhlo vyčištění turba, egr, svody. Ani to nebylo tak zacpaný jak jsem čekal. Ale dočasně jsem zaslepil egr, po cca 2000km zase zprovozním. Nachystány trysky FB764, dostal jsem zadarmo race520, ty jsem vyměnil za 764. Montáž snad koncem dubna. Mírné občasné hučení levé přední brzdy. Zkusim dát ate powerdisk, ale vydím to na 312 z rs, již jsem zaukoloval dodavatele, tak uvidime kdy budou. Jinak až na pár drobností auto super. Celoročky Michelin bez ztraty kytičky.
  14. Moc děkuju. No všichni řikají, že to byl super nákup. Jen jsem si něják rychle zvykl na výkon... ale ten jde zvednout
  15. Ahoj, tak jsem se sem dostal taky. Začal jsem s krásnou felicií kombi 2001 1.3 50kw na lpg. V prosinci jsem ji prodal (koroze blatniku) a už jsem chtěl něco s klimatizací. . Nejsem moc náročný uživatel tak jsem s ní byl nadmíru spokojen najela 280tisic a mechanicky byla naprosto v pořádku. Zamáčknul jsem slzu a jal se obhlédnout pár auto bazarů. Třetí autobazar mě vyvedl ze snu, a začal jsem přemýšlet o novém autě s levným provozem. Po pár měsících jsem už auto potřeboval jako sůl a zmínil jsem se znamému (pár lidí od něj má dovezené auto a naprostá spokojenost), jestli o nečem neví. Po týdnu mi volal a poslal fotky stříbrné octavie 1.9 tdi 81kw, 2004, 240 000km. Dphodli jsme se že ji doveze a když nebudu mít zájem tak že na ni má kupce. Po první prohlídce auta jsem byl ze spousty věcí nadšený, auto bylo nad míru zachovalé, cena byla parádní. Historie doložená včetně faktur. Pár věcí jsem musel nechat vyměnit, rozvody a filtry byla samozřejmost v ceně. zadní gumy už nebyly, tak jsem dal celoroční crossclimate+ od michelinu 205/55 r16 (zatím paradníA tak jsem se stal hrdým majitelem octavie combi 1. Výbava: sportovní sedadla s větším bočním vedením, kožený volant, kožená ručka, 4x airbag, navigace, 8x repro, měnič na 6 CD, vyhřívaná přední sedadla, 3x 3 bodový pás vzadu, loketní opěrka, všechny okýnka v elektrice, climatronic, maxidot, mezipodlaha v kufru, l&k disky. Do 14dní od nasazení značek, prasklá vana, prdlý chladič klimatizace. Čekal jsem že chvilku vydrží, ale už opraveno. Co chci a budu dělat: -drobné opravy: oprava mikrospínačů u řidiče a v kufru, zadní lampičky se musí koupit, loketka opravena kovovýmy panty tady z fora, opravit popelnik ( nezavíra se), již opravený zadní ostřikovač. - větší úpravy: nové tlumiče (až doslouží staré), paket pro špatné cesty. nové brzdy komplet celé auto (rs), trysky 502 + malé poladění Zatím jsem spokojený.
×
×
  • Create New...