Přejít na obsah

Šalik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Šalik's Achievements

0

Popularita

  1. zdravím, připojím se s dotazama. Octavia 1 combi r.v.2002, mám problém s elektrikou... 1) Přestalo svítit stropní světlo v režimu otevřených dveří. Pokud přepnu do polohy nuceného svícení tak svítí. Světlo se nerozsvicuje ani při odemčení dveří centrálem (není tam DO). Ale na palubovce svítí že jsou dveře otevřené (na všech dveřích svítí). Červená světélka ve dveřích svítí. Když nechám svítit světla a otevřu dveře tak to píská, s toho soudím že je zámek dveří dobrý. Zkusil jsem dát jinou lampičku ale výsledek je stejný. Díval jsem se na komfortku pod volantem (1C0 959 799 A) a ta se zdá dobrá. Pojistky zkontrolované všechny. Už fakt nevím... Nemáte nikdo nápad? 2) Zámek pravých zadních dveří nechce odemykat. Centrál ho zamkne ale neotevře. Jediný zpusob jak dveře otevřít je vzít zevnitř za kliku...držet a přitom máčknout tlačítko odemknutí dveří na řidičových dveřích. Pak kolík zůstane nahoře a jde otevřít. Taky nevím co stím. 3) Zámek 5tých dveří. Zamyká a odemyká ale nerozsvítí světla v kufru. Když ale zmáčknu kliku na pátých dveřích tak to svítí. Signalizace otevření 5tých dveří na palubovce neukazuje. Zbytek dveří ukazuje. pokud by jste někdo věděl napište díky
  2. Tak klepání odstraněno. 30mm podložky nevadí. Nedalo mi to a povolil jsem horní misku tlumiče, která byla utáhlá na fest, ale ta pod ní byla povolená. Takže buď špatně utažené a nebo blbě složené a po projetí si to teprve sedlo. To je jedno každopádně je po klepání a předek je opět v klidu :-). Teď mi zbývá vyřešit ještě jeden problém. Vibrace do kabiny. Je to cítit už když se nastartuje a podle otáček motoru (i u stojícího auta) se intenzita vibrací mění. Za jízdy když auto lechtám třeba na 5ku na nějaké otáčky a přidám plnej tak to začne vibrovat znatelně víc. Takže je to závislé i na sání vzduchu, protože i když auto v podstatě nezrychluje (na 5ku) a vibrace se mění podle toho jak je zmáčklý plyn. Prvně jsem myslel na klouby, ale dělá to znatelně i u stojícího auta. Pak mě ještě napadá výfuk, že by se někde opíral o karoserii, ale hlučný není... tak nevím kde hledat... nějaké nápady?
  3. Zdravím, prosím o radu. Klepalo mi něco na větších nerovnostech a ktomu začalo hučet ložisko kola vepředu. Tak jsem to dal známému a přešel a povyměňoval věci na přední nápravě + zvýšení předku podložkou 30mm (místo 20mm které tam byli doteď). Takže nakonec bylo měněno PP ložisko kola, tyčky řízení i s čepama, zadní gumy stabilizátoru a oba tlumiče. Po výměně původní klepání ustalo (asi ty tyčky řízení) ale po ujetí 2km se začalo ozývat jemné kovové klepání. Je to slyšet na drobných nerovnostech, když je větší "hup" tak to neklepne. Zní mi to jako z levého uložení tlumiče. Když zahoupu autem dostran a nebo když vezmu za blatník a zaberu nahoru tak to klepne. Nemáte nápady co by to mohlo dělat? Kde by najednou mohla vzniknout vůle při skládání tlumiče? Podložky 30mm jsou snad ještě v normě ne? Nebo to už něčemu vadí? P.S. od brzd to asi nebude, když to klepe a přibrzdím klepe to stejně. díky za postřehy a rady
  4. jojo a to visení otáček za studena už nedělá, tak jsem rád že se vyřešili 2 problémy jedním vrzem :-).
  5. Tak problém vyřešen, nedalo mi to a vyměnil jsem ještě čidlo teploty ve skříňi termostatu. A konečne to funguje jak má. Staré čidlo chybu nehlasilo ale zřejmě udávalo špatnou teplotu a ŘJ od začátku otevřela i velký okruh. Dneska z práce jsem udělal testovací jzdu a max spokojenost. Studený start, měl jsem ovládání topení na 1 větrák a teplotu na studený vzduch. Venku teplota 8stupnů a pohodovou jízdou jsem ji na budíkových 90 ohřál za necelé 4km. Což bylo předtím nemožný a krásně drží na 90ti, předtím to pořád kolísalo. A topení začíná topit za pár set metrů.... Teplota zkrátka vyleze a drží :-).
  6. jo a ještě mi zůstávají po studeném startu viset otáčky kolem 2tis. prostě nastartuju otáčky cca 1100, rozjedu se a dojíždím k první křižovatce a najednou to zůstane viset u 2 tisíc, vymáčknu spojku a po cca 5vteřinách to padne na těch 1100. Udělá to párkrát za studena, za tepla nikdy.
  7. Zdravím, co všechno může způsobit že se auto pomaleji ohřívá? Když pominu venkovní teplotu. Mám problém, mám octavii 1,6 75kW 2002 AVU, před 2měsící mi začala kolísat teplota vody (z kopce padala, do kopce stoupala). Říkam si ok termostat odešel. Koupil jsem nový nějaký něměcký, namontoval a po pár zkušebních jízdách žádně zlepšení a navíc začala svítit kontrolka motoru a šly pořád větráky. Na diagnostice zjištěny vadný termostat tak jsem ho vyreklamoval a koupil originál. Od té doby je to dobré ale pořád se o dost pomaleji ohřívá než na ten starý (když fungoval). Topí to celkem brzy ale dlouho to trvá než se to dostane na 90. Diagnostika je čistá. Napadla mě jediná možnost že by blbnulo čidlo a udávalo trošku jinou teplotu a díky el. termostatu ho ŘJ uměle přiotevřela dřív než by bylo potřeba a proto too tak trvá.... Nějaké nápady? Popřípadě odkaz na nějaké osvědčené čidlo co funguje. díky P.S. ještě mě napadá že když na ohřátém motoru na 90 povolím expansku tak ujde tlak a hladina se zvedá tak že by přetekla přepadem a je slyšet probublávání v okruhu. Přetlak tam má být a že hladina naběhne je asi v pořádku ale tolik? Ve vodě není vidět známka po oleji apod. Nic se nestrácí.
  8. Máte někdo s nějakou konkrétní značkou zkušenosti? Mám teď doma novou váhu vzduchu na ní je HITACHI Made in Japan, na krabičce je výrobce HUCO Germany ale podle zlých jazyku je to čína. Tak váhám jestli jí tam dát a nebo reklamovat a koupit něco osvědčeného... Poraďte. díky nebo třeba tato: http://www.autodily-pema.cz/front.tec-doc.product/1371142?gclid=CjwKEAjwlsSoBRDoid2ihqnjjlISJABZoG9-ctHp_ilym-P2GCiCxclQcmAQqUIliSA0Jndm64CUURoCz63w_wcB Máte někdo s nějakou konkrétní značkou zkušenosti? Mám teď doma novou váhu vzduchu na ní je HITACHI Made in Japan, na krabičce je výrobce HUCO Germany ale podle zlých jazyku je to čína. Tak váhám jestli jí tam dát a nebo reklamovat a koupit něco osvědčeného... Poraďte. díky nebo třeba tato: http://www.autodily-pema.cz/front.tec-doc.product/1371142?gclid=CjwKEAjwlsSoBRDoid2ihqnjjlISJABZoG9-ctHp_ilym-P2GCiCxclQcmAQqUIliSA0Jndm64CUURoCz63w_wcB
  9. Zdravím, prosím nevíte kde sehnat váhu vzduchu na moji 1,6 75kW AVU motor? číslo dílu 06A 906 461B výrobce HITACHI, můj servis mi tvrdí že už není k sehnání a cpe mi náhradu od Helly za cca 7tis. Nevíte někdo? díky
  10. Zdravím, moje okta 1,6 75kW combi čas od času přestala uplně táhnout, vypozoroval jsem že to dělá při svítící rezervě a jízdě do kopce. Řešil jsem to že jsem tankoval dřív a už to neudělala :-), ale včera jsem už jel k pumpě a vynechala do kopce už cca 30km před rozsvícením rezervy. Nijak jsem jí nehnal normálka 90km/h. Motor prostě přestane táhnout jako když sundám nohy s plynu. Párkrát jsem prošlapl plyn a pak se už chytla a jela do kopce dál... . Nenapadá někoho příčina? Palivový filtr je měněný před 2měsíci. díky
  11. Fantomové napájení máš?
  12. Ano přesně tak. Chci aby s dálkovými světli se zapli i mlhovky. Ale funkce ručního zapnutí mlhovek by měla zůstat. Všechno by to ale bylo zapojené (propojené) už za spínačem světel v interieru okty. Ano přesně tak. Chci aby s dálkovými světli se zaply i mlhovky. Ale funkce ručního zapnutí mlhovek by měla zůstat. Všechno by to ale bylo zapojené (propojené) už za spínačem světel v interieru okty.
  13. chlapy neměl by někdo konkrétní návod jak toto zapojit ale už za spínačem světel? Čili jak jsou piny konektoru. díky
  14. Zdravím, před rokem jsem měnil rádio v autě (Pioneer). Předtím tam bylo origo. Stanice nehrály tak jsem zapojil faston a signál se zlepšil. Pořád mi ale vrtá hlavou když už poslouchám rádio v octě tak ten signál je oproti služebnímu autu (Renault Master) nebo autě přítelkyně (Peugeot 206) o dost slabší. Šumí mi to mezi barákama apod. U výše zmíněných nic a navíc chytnou více stanic... Na co se mám kouknout? Anténní zasilovač na střeše? Někdo radil ať ho vyřádím.... nevím. Nedá se anténa nějak změřit? díky za jakékoli informace.
  15. Tak jenom přidám postřech. Jak jsem psal nahoře, mám 1,6ku 75kW combika vepředu i vzadu 2cm podložky. Měnil jsem zadní tlumiče a jak kolo skočilo dolů např. do nějaké nerovnosti tak to mlátilo...tlumiče šli na doraz. Takže jsme to nakonec vyřešili tlumiči z 4x4ky a už je to v pohodě. Zkrátka origo tlumiče už neměli dost místa utlumit nerovnosti. Samozřejmě to mlátilo jen když nebylo auto naloženy.
×
×
  • Vytvořit...