Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

stringo

Uživatelé
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Není třeba, na nové anténě máš novou gumovou podložku [emoji6]
  2. Já to dělal při čištění klimatizace a měl jsem kaslík sundaný, tak jsi to měl snazší [emoji6] Hele já to stříkal sprejem co se mažou ložiska pro vysokootáčkové stroje a mám to už tuším 2,5 roku a je klid. Ťuk, ťuk [emoji16] V servisu když jsem se na to pískání ptal, ho chtěli hned vyměnit blázni.
  3. Dělá to i v případě, že vypneš motor při sešlápnuté spojce? Mě to dělá občas (když vypnu motor jen tak bez sešlápnuté spojky) a v servisu řekli, že je u spojky ještě nějaký přítlačný kotouč a ten že by to mohl dělat. Nevím, poslední dobou se to uklidnilo a nedělá to skoro vůbec. Budu to řešit až to bude dělat stále nebo při výměně spojky až nastane čas... Každopádně když mi to dělalo, tak při sešlápnuté spojce to nedělalo, tak to vyzkoušej.
  4. Takže jenom za jízdy? To by bylo asi to ložisko nejspíš. V zatáčkách to nedělá víc?
  5. Tomxass: já nevím co tu pořád řešíš. Zeptal jsi se, dostal jsi odpovědi, dokonce i takové informace, o kterých hodně servisů nebude mít ani ponětí. Pokud v rámci výroby přejdou z dvouhmoty na jednohmotu a ještě je na to předpis, tak k tomu měli důvod. Informace jsi dostal, doporučení také, rozhodnutí je na tobě! Jinak kontrola a výběr dílu podle původního je u více věcí, během výroby dochází ke změnám a ne všechno se dá slepě vyměnit podle VINka. Na Skoda-dilech vycházejí z původní výrobní dokumentace a už nemají zaimplementovány výrobní změny, pouze náhrady za starší díly.
  6. Podívej se na www.skoda-dily.cz tam se zaregistruj a můžeš si vytvořit profil tvého vozu vč.VIN. potom vše co budeš hledat, bude zvýrazněno pro tvoje auto podle VIN. Já to používám už léta a nikdy nebyl problém. Samozřejmě nevím, jestli je nějaký podobný e-shop i na Slovensku, ale můžeš si najít případně na tomto shopu typ pro svůj vůz a na Slovensku si ho objednat [emoji6]
  7. Tak jsem vyměnil zadní kabel, napojil na původní kablíky od ABS a nové od nivelace natáhl pod palubku... Teď si nevím rady s předkem. Vyndal jsem baterku a nosič baterky, našel kde je strčená průchodka v podběhu a vidím jak jde kabel do velkého svazku a ten do nějakého vlnovce (asi gumového) a ten jde do průchodky ve stěně. Vůbec nevím jak to prostrčit. Spoj kablíků je podle mě až v interiéru (podle kabeláže co mám novou, jsou spojené kablíky od ABS cca 20cm od průchodky a to by odpovídalo tomu, že spoj je někde za průchodkou v interiéru. Jak tedy dostat kablíky včetně těch nových kablíků od přední nivelace do průchodky? Mám odizolovat celý ten svazek kabelů a potom to půjde prostrčit, nebo má někdo nějaký rozumný nápad jak to udělat?
  8. No jak tu byl návod s tím vyřazením zesilovače, to jako opravu nevidím a běžně to lidi neopraví, to už musíš mít nějakého elektrikáře co to umí opravit. Pokud se jedná o mechanickou závadu, tak je to jiné, já reagoval na to "ustřižení zesilovače"
  9. Nesmíš to kupovat na Škoda díly... Je spoustu specializovaných prodejen, které dělají do aut hudbu a mají i antény.
  10. Není zrovna v tomto případě koupit anténu novou? Koukal jsem zrovna minulý týden, že na OII předFL stojí se zesilovačem 420kč na OI 350kč. Koupím, vyměním a hotovo. Zrovna se na to chystám a určitě bych se nebastlil s nějakým vyřazováním zesilovače apod... Nejsem proti kutilství, ale zrovna tohle bych provedl výměnou...
  11. Ale on psal, že nechce řešit sklápění, což jsem mu psal na začátku, že je to snadná záměna zrcátek v případě, že chce aby mu fungovalo to, co na předFL a nebude řešit sklápění. Co se týká přepinování, tak o jakém konektoru mluvíš a za jaké situace? Pokud sundá svoje zrcátko a namontuje FL a spokojí se s tím, že mu bude fungovat výhřev, osvětlení a el.nastavení, tak nemusí nic přepinovávat a jenom to prohodí kus za kus. Pokud chce dodělat i sklápění, tak ano, musí měnit jednotky (tuším že ve všech dveřích) a musí si přepinovat konektory...to ale on řešit nechce. Jak jsem psal, já jsem záměnu zrcátek sklápěcích FL dělal na svojí OII MR05, takže vím co jsem musel a nemusel dělat, není to nějaký výmysl...to by muselo být při výrobě v průběhu roku různé zapojení
  12. Není to pravda. Já mám MR05 a výměna byla kus za kus bez jakéhokoli zásahu a vše funguje korektně. Pokud se bavíme o pouhé výměně zrcátek bez jednotek.
  13. Je to jak píšeš, když to vyměníš pouze kus za kus, tak to bude fungovat jako ty předFL. Sklopit rukou jdou úplně normálně jako ty obyčejné. Jinak já mám sklápění řešené jinak. Mám udělané jednotky pouze v předních dveřích a funguje to tak, že když nastartuju, tak se odklopí a když vypnu motor tak se sklopí. Ono totiž ty origo jednotky do všech dveří se použité skoro nedají sehnat a když už, tak je to ranec...
  14. Cvakat nic nechci, oddělím z toho svazku jen kablíky od nivelací a natáhnu podle těch od ABS. Ještě dotaz... Jednotka klimatizace je umístěna kde? Za rádiem? Koukal jsem do dílenskýho manuálu a nemůžu to nikde najít...
  15. Tak mám asi kompletní kabeláž to vypadá... To vede v prahu pod plasty na straně řidiče? V podstatě by to tedy stačilo přehodit za původní, nacvakat konektory a nechat napinovat zbytek konektorů co jsou do jednotky - ta je umístěná kde? I když teď o tom přemýšlím, že by stačilo jenom přidat ty kablíky od čidel nivelací, není nutné tahat všechno... předpokládám že tam kde jsou 2 konektory, tak to je předek - snímač brzdových destiček a ABS a ten jeden je jen ABS na zadku...
×
×
  • Create New...