Přejít na obsah

Miroslavek81

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Miroslavek81's Achievements

0

Popularita

  1. Mno, já mám AGR - obtokovou regulaci. Jezdím na jedno nastartování motoru většinou do 50km. Až před nedávnem jsem jel po dálnici 2x 800km, kde jsem zjistil, že auto přestalo táhnout. Po rovině sotva 140km/h (v reálu 130km/h) a do kopce to spomalilo až na 100km/h. Čeho jsem si všiml, že aktuální spotřeba dosahovala jen max. 7l/100km, místo třeba 10l (při jízdě do kopce). Po vypnutí motoru u benzinky a opětovné jízdě auto jelo cca 2 km dobře a pak opět stejná líná situace. Při další zastávce jsem zahýbal s konektory na váze vzduchu a na IC. Auto táhlo cca 25 km, pak zas nouze. Z kopce jsem dal neutrál, vychladit tubro a za jízdy (bez pohnutí volantu skrz jeho uzamčení :-) ) jsem motor vypl a ihned nastartoval. Pak táhl 300km bez problémů. V místě cíle jsem vyčistil speciální tyčinkou kontakty na váze vzduchu. Ale při jízdě zpět (800km) se situace 2x opakovala. VAG zjistil: 16485-meric hmotnosti vzduchu P0101-35-00-neverohodny signal 17958-plnici tlak-regulacni odchylka P1550-35-10-sporadicka Čím to asi bude???
  2. Mně to rovněž syčelo. Na fórech jsem našel odpovědi: prasklé vedení za turbem - habice nebo IC - nenašel jsem ale žádný masný flíček a při odpojení brzdového spínače a krátkodobého zatížení přes brzdu nic nenalezeno. Dále vlnovec - očúzené místo na celém výfuku nenalezeno.Nakonec jsem našel trošku očúzené sání od výfukového svodu. Vyměnil jsem tedy tešnění mezi hlavou a výfukovým svodem (turbem) a samo i ty ostatní a syčení ustalo. I ten šteft na hlavě byl celý černý...
  3. Mno, auto jsem kúpil, když mělo najeto 162.000km - takže jestli ju předchozí majitel nechal měnit nevím, ale byl "punťa" a servis kde to dával je taky dobrý. Takže nevím, či ju ve 100vce s rozvodama měnili
  4. Bohužel ne, odlomila mně kousek z té plastové... ta stojí 1200 kč. Informoval jsem se dál a 1/2 aut má volnoběžku a druhá půlka má "tvrdou" řemenici. Bez volnoběžky se bude opotřebovávat víc drážkový řemen, ale o kolik % vydrží míň, to nevím. Údajně třeba mondeo TDCi má jen tvrdou... Tak raději zvolím tvrdou s tím, že tuto poruchu nebudu už řešit někde ve světě a raději budu častěji měnit řemen. Jinak co se životnosti volnoběžek týče, je to hodně rozdílné. Někdo má INA a tvrdí, že je spokojený. Kámoš ji měnil a prý vydržela 4 měsíce... Nechce se mi tomu ani věřit. Ale i tady na fóru jsou různé zprávy o životnosti/kvalitě...
  5. Zdravíčko, právě včera mi uletěla ona řemenice alternátoru (183.000km). Ptám se, hledám co a jak a dostala se mně odpověď, že je zbytečné tam montovat volnoběžku - stačí řemenice. Údajně volnoběžka slouží proti "házení" vln při vytáčení motoru, takže kdo nejezdí zrovna brzda-plyn, nemusí ji montovat a následně po x tisíců km opět počítat s tím, že se mu rozletí. Jaké jsou vaše poznatky a popř. kdo má jen řemenici bez volnoběžky - jak se to chová? Děkuju
  6. Zdravíčko, namontoval jsem alarm do O1, vše ok. Jen mám problém s "dveřním kontaktem". Při otevření dveří se objeví na daném kabelu - pól. To je správně, ale alarm to nezaregistruje, pak mezi plusem (třeba na pojistkách)a daným mínusem naměřím 11,5V. Palubní napětí je 12,3V. Tzn, že pokud někdo nějak otevře dveře, alarm nahouká. Až daný kabel ukostřím, alarm se vzbudí. Pokud jste měli stejný problém, jak jste to řešili? Mě napadá: 1) dát před napájení alarmu pořádnů diodu (snížení 0,5V)a snad rozdíl 0,3V nebude vadit nebo 2) dát mikrorelé mezi onu komfotní jednotku a alarm. Že by relátku 11,5V nevadilo a pracovními kontakty by alarmový kabl seplo na kostru. Otázka je, kolik ono mikrorelé baští proudu, aby se komfortní jednotce něco nestalo...
  7. Ta samolepka vypadá skvěle, ale mě spíš zajímá, jak řešíte, pokud vůbec, rozdíl stupnice. stará octa má na 12ti hodinách rychlost 110km/k, face 100vku... Jinak podklad ručiček bych dal nazeleno, pač se mi líbí bílý podklad no a ty bílé ručičky by splívaly. Přemýšlím i o přepájení, mno uvidíme. Teď řeším rozdíl stupnice :-(
  8. Já měl stejný problém a myslím, že jsem to otevřel zezadu z kufru plochým šrubovákem. Už si ale nevzpomínám jak. Kukl jsem na systém levé strany a pak otevřel urvanů pravů. Pak jsem tam dal vrut a už to jde odjišťovat. Pokud se ti to nepovede, půjdu zítra do auta.
  9. Hoja všem, taky přemýšlím nad výměnou pozadí budíků. Mám budíky před face a chci tam face. Jen mám otázečku... pokud se kuknete na to pozadí, zjistíte, že hodnoty rychlostí před face a na face nejsou stejne, včetně kontrolek mezi budíkama. Hledal jsem proto nějaké vlákno, ale žádné jsem nenašel, tudíž to píšu sem. Můžete sami porovnat: http://www.aluramecky.cz/e-shop/budiky-plastove/skoda/skoda-octavia-i-96-02-220km-5000ot-budiky-id:1696.eshop a http://www.newman-tuning.com/index_go.htm Pokud se řítím 100km/h (zobrazení na GPS) ukazuje před face hodnotu cca 106km/h na origo kolech, což na face pozadí by to při stejné rychlosti ukazovalo jen 95km/h. Měníte to tedy i za cenu "rozhození" inndikace rychlosti? Počítám, že středový plast pro kontrolky vystřihnete a dáte tam origo... Dík všem za info
×
×
  • Vytvořit...