Přejít na obsah

Chlebik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    62
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Chlebik's Achievements

0

Popularita

  1. Chlebik

    Spotřeba

    7.5 - 8 litru LPG, benzín vysledovaný nemám
  2. Chlebik

    špatně brzdí!!

    Podobný problém jsem měl, když jsem měnil brzdovou kapalinu na motorce. Pomohlo až druhé, opravdu důkladné odvzdušnění
  3. Chlebik

    Uložení motoru

    Motor ven nejspíše nebude muset, u motoru AEE 1.6 55Kw jeden uživatel popsal výměnu levého silentbloku takto: ,,Výměna je naprosto jednoduchá,já mám GLX,vyndat baterku pak ten podstavec pod baterkou,trošku si odsunout spodní a vyndat ten horní černý plast co je nad podběhem jak jsou v něm kabely a pak už šroubovat má to dohromady 5 šroubu ten silentblok,akorát co poradím tak si párkrát bouchnout kladivem do těch šroubu nebo to zkusit nahřát co drží ten silentblok na převodovce(já jsem použil sílu kladiva:))sám jsem měl co dělat abych je povolil protože tam byli ještě od výroby silentbloky,akorát je dobrý si dobře vypodložit převodovku,já jsem to vypodložil klasickým heverem panenkou kousek mramorový kostky a na to jsem dal kousek dřevěnýho polínka ve tvaru obdelníku,hlavně ať nikoho nenapadne ten hever tam rvát na sílu bez žádnýho vypodložení,muže dojít k proražení převodovky Tu mramorovou kostku jsem tam dával z toho důvodu aby mi ten panenkový hever neprorazil to dřevo." Nicméně u tvého motoru jsou snad celkem 3 silentbloky a s tím nemám zkušenosti žádné :( Snad ti poradí někdo jiný..
  4. Chlebik

    Uložení motoru

    Záleží co máš za motorizaci, já ten svůj řešil v podfóru Motor, tady: Forum - Octavie I - Motor - 1.6... Jinak jeden bývá vpravo, druhý vlevo, mě při 200t odešel ten levý, levnější. Ale říkám, záleží co máš za motor.
  5. Na STK jsem měl problém s brzdami: 1) U předních byl rozdíl v účinnosti až kolem 28-34% - Jak to řešit? Kotouče by měli být maximálně 2 roky staré, destičky se mi též nezdají nějak moc sjeté, rysku se pokusím najít o víkendu. Takže pouhé vyčištění by pomohlo? Je to obvyklé? 2) Jedna zadní téměř vůbec nebrzdila. Technik říkal, že to bude prasátkem (brzdovým válečkem). - Máte nějaké reference na značku Metelli z Itálie - nebo je opravdu lepší koupit originál Nejsem si jistý co říkal o ruční brzdě, byl jsem z toho chvíli mimo, mám ale za to že nic, že brzdí dobře - v tom případě by to bylo asi opravdu jen prasátkem. No ne? Díky za případné tipy, rád bych věděl co s tím opravdu mám, případně si sám nakoupil materiál, než to svěřím odborníkovi.. ;) (Octavie 1.6 55kW 1998. Vpředu kotouče, vzadu bubny)
  6. Já ti děkuju za upozornění ale mohl jsi alespoň zmínit proč. Já to tam měl do teď.. Auto mám rok, najezdil jsem 25 000km ale kdy to bylo měněné předtím to nevím.. Už je na cestě, tak ho tam dám ale alespoň vím, že si ho mám hlídat i když nevím co přesně je na něm tak špatné
  7. Mám r.v. 98 a najeto 210tisíc, motor mi už pod kapotou taky lehce běhá tak se též chystám měnit. V cc-autodily to mají skoro zadarmo ale teprve naskladňují, do víkendu to snad přijde a snad to zvládnu vyměnit. Díky za tip
  8. Chlebik

    Brzdy

    Pomohlo to! Nebylo to hned, chvilku si to vzalo ale nemusel jsem do toho ani klepat jen páčit chvilu tu a pak páčit tam a pořád dokola až to šel buben dolů. Děkuju
  9. Chlebik

    Brzdy

    Na zadním pravém kole pravá čelist, na obrázku díl 11. Díl 8 - pružný kolík šel volně vytáhnout.. Při jízdě to ze začátku lehce drhnulo, pak jen v levotočivých zatáčkách a než jsem dojel dom tak už nic. Teď s autem do středy jet nemusím, tak bych to rád vyřešil..
  10. Chlebik

    Brzdy

    Drhla mi brzda, chtěl jsem se na ni podívat při přezouvání ale za boha mi nešel sundat buben. Pak jsem si všiml, že "čep" co je zvýrazněný v příspěvku #34 mi jde zezadu volně vytáhnout - Půlka obložené se tedy uvolnila a vzpříčila při jakékoliv manipulaci s bubnem a tak se ptám - je nějaký způsob jak sundat buben když má volné jedno obložení? Nějaký fíkl?
  11. Chlebik

    Mohu promazat?

    Nemáte nějaké upřesňující foto? Taky bych si to máznul Přinejhorším nechám slečnu řadit a zkusím to vypozorovat ;) Díky za tip :)
  12. Nechci tě tlačit do té pumpy ale mě to teklo taky po zadní straně. V servise když na to koukl tak mi řekl hned, že vodní pumpa.. Pumpa má životnost 120 000 km (to jen tuším) a rozvody 60 (určitě) nebo 90 000 km (někde to tu bylo psáno). Pokud se tímto řídila paní a měnila jen rozvody pak by ta pumpa byla nasnadě. Ale jak říkám, nikam tě nechci tlačit, jen u mě to prostě byla ta pumpa. Třeba ti tu poradí někdo něco co by odhalilo menší závadu ;)
  13. Tekla mi též voda po motoru a byla to právě vodní pumpa - za jízdy to bylo méně - motor je zahřátý a voda se z něho odpařovala ale jakmile jsem přišel k autu co chvíli stálo tak pod ním kalužka.. Pumpa je vyměněná a ještě mi uniká trocha do motoru (mám emulzi na víčku) ale to je úplně minimálně, na jaře to nechám servisovat, zatím prakticky nemusím vůbec dolévat.. Každopádně bych vsadil na pumpu anebo její těsnění.. Nicméně se u toho dělají rovnou rozvody. Nevíš kdy jsi ji měl měněnou naposledy?
  14. Mě teď auto netáhlo, nedrželo otáčky a celkově nešel motor moc vytočit. Jako nejvážnější příčina toho se ukázaly profuky u spony mezi první částí výfuku a katalyzátorem. A často bývá naprasklá litina - svody přímo z motoru do výfuku pod tím plechovým předehřívačem - výfukový plyny se ztrácí a lambda tím pádem nemůže mít dobré hodnoty ať je sebelepší.. Nastartovat, poslouchat, přikládat ruce k potrubí zda to někde nefouká, případně čichat Za pokus to stojí..
  15. Chlebik

    Lambda sonda

    Abych to tu trochu oživil: Auto mi přestalo táhnout, zpočátku jen místy, později stále - do kopce na dálnici jsem nemohl jet víc jak 80 km/hod, prostě hrůza.. Od motoru se při přidávání plynu ozýval slabý pískot - objevil jsem profuky pod první sponou (mezi vlnovcem a katalyzátorem). Bohužel jen prozatím jsem to řešil bandáží - hodně to pomohlo, auto už jde do otáček a táhne ale zůstala mi trochu spotřeba nahoře + na LPG nemá stále tah jako dřív - to si vysvětluji nižšími emisemi u LPG- takže by to byla lamba - jak je špatná tak nesnímá co má a ty výpary z LPG jak jsou nižší tak si s nimi prostě neví rady.. A navíc jsem si koupil kabel na diagnostiku a hlásí mi to chybu u lambda sondy. (Konektor jsem kontroloval, bez oxidace,kabely si nevím rady změřit ale auto má najeto 200tisíc, tak to vypadá, že opravdu odešla - když u Bosche píší životnost 160tisíc, i když nevím jestli tam mám originál - podle toho mála co jsem rozluštil v popisku na sondě tam mám tuto) Budu tedy kupovat a sice za 1700,- bosh Dám vědět až vyměním ;)
×
×
  • Vytvořit...