Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

13 topics in this forum

    • 748 replies
    • 79 315 views
    • 0 replies
    • 3 901 views
    • 71 replies
    • 2 273 views
  1. Červené L&Kčko 1 2 3

    • 88 replies
    • 2 737 views
    • 2 replies
    • 174 views
    • 0 replies
    • 124 views
  2. BadyS3 2.0TDi Style plus

    • 5 replies
    • 356 views
    • 3 replies
    • 1 050 views
  3. Sedacky

    • 0 replies
    • 1 452 views
  4. Olejový filtr

    • 8 replies
    • 1 719 views
  5. Modelový rok 2017

    • 8 replies
    • 2 885 views
    • 16 replies
    • 2 360 views
    • 11 replies
    • 6 753 views
  • Příspěvky

    • Omlouvám se za zavádějící informace. Ověřil jsem to ještě v tom servisu a to couž dvakrát opravovali byl právě ten posilovač, kde praskla membrána. Teď je to tedy prasklé potřetí a v servisu kroutí hlavou, že to ještě nezažili. Upravuji tedy otázku - nestalo se vám někomu, že by opakovaně praskala membrána posilovače? Nebo nemáte nějaký tip, proč by se to mohlo dít? Připomínám, že to bylo vždy při prvním sešlápnutí brzdového pedálu po nastartování (respektive ve dvou případech startování se sešlápnutým pedálem). Díky
    • Jde teda videt, ze ten benzin je pekna sra*ka, kdyz po 2 mesicich je KO... Mozna by nebylo spatny zkusit pridat do benzinu nejaky stabilizator paliva. Loni jsem ho nalil u babicky do kanystru pro zahradni techniku (pres pul kandaku zustalo do letosniho roku) a muzu rict, ze jak sekacka tak i freza chytily na 3-4 zatahnuti, coz driv bylo nemyslitelne...
    • Konny: Musím říct že mám stejný zkušenosti, firemní CNG auta jak je tam benzín přes 2 měsíce tak startují na 3 případně to hned chcípne, když je zima tak třeba nechce chytit vůbec a startuje se několikrát, až se to rozchodí tak je to celý den ok 😄 takže se to nebo vypustí nebo vyjede do prázdna, natankuje se nový benzín a je to zase jak z fabriky 😄 
×
×
  • Create New...