Jump to content

Superb III


28 topics in this forum

    • 1 reply
    • 9.5k views
    • 754 replies
    • 136.4k views
  1. Řasy superb 3 facelift.

    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 957 views
  2. Zatekanie

    • 2 replies
    • 1.7k views
  3. Od kdy je Ablue

    • 0 replies
    • 1.8k views
  4. Podvozek

    • 0 replies
    • 977 views
    • 0 replies
    • 698 views
    • 0 replies
    • 1.2k views
    • 13 replies
    • 13.5k views
    • 5 replies
    • 3.1k views
    • 3 replies
    • 2.7k views
    • 3 replies
    • 4.7k views
    • 153 replies
    • 33.2k views
    • 0 replies
    • 799 views
  5. BadyS3 2.0TDi Style plus

    • 6 replies
    • 2k views
    • 0 replies
    • 7.2k views
    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 1.9k views
    • 14 replies
    • 6.3k views
    • 3 replies
    • 2k views
  6. Červené L&Kčko 1 2 3 4

    • 108 replies
    • 18.7k views
    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 3 replies
    • 2.5k views
  7. Sedacky

    • 0 replies
    • 3.8k views
  8. Olejový filtr

    • 8 replies
    • 4.1k views
  9. Modelový rok 2017

    • 8 replies
    • 4.2k views
    • 16 replies
    • 3.9k views
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...