Přejít na obsah

falach

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Skype
    vfranta

Návštěvy profilu

1 003 zobrazení profilu

falach's Achievements

0

Popularita

  1. Tak závada zjištěna, ač jsem tomu nevěřil, tak Rolbař měl pravdu, bylo to těsnění pod hlavou. Časem by se to zhoršovalo a bylo by to jasné, můj mechanik mě řekl těsnění a byla to pravda. Auto opraveno a je už vše OK.
  2. Zdravím,  mám zájem o nejnovější mapy 2020 West V12 / East V12 pro Amundsen ( RNS310), Mám přispůsobenou kartu na kterou mě kdysi jeden Mick zde taky, nahrál mapy, měl bych mít Amundsena RNS 310, je to octavia 2 po face. Karta je použitelná na nové mapy. Bylo by možné na tuto kartu, nové mapy nahrát nebo je poskytujete jen na své nové karty? Prosím popřípadě i o info ceny na novou kartu i cenu na vlastní kartu. Děkuji falach.

    tel: 774507475

    email: falach@volny.cz

    IMG_20190516_173641.jpg

  3. Vadné těsnění to není. To vim na 100%.
  4. Problém je že to fouká stejně, jak vpravo tak i vlevo.
  5. Ahoj, mám Octavia 2, climatronic, i když mám climu vypnutou a mám zapnuté topení na 25 stupňů, topení začne topit po ohřátí motoru to je OK. Topí skvěle, teplota motoru 90 stupňů OK. A po nějaké době jízdy cca 15km zničeho nic začne místo teplého vzduchu foukat studený vzduch. Teplota na motoru (budíku) stále 90 stupňů tak jak má být. Fouka to studený a po nějaké době se to zase zblázní a zase fouká teplé, toto se mě stane cca po ujetí 30km dvakrát, až třikrát. Nevíte kde může být problém. V létě jsem měnil termostat a čidlo teploty, jen tak pro info.
  6. Ahoj, vím že to tu probíráte. Zvuky z turba. Potřebuji taktéž poradit. Při rozjezdu 1,2,3, to znamená při počátečním tahu turba nebo při sundání nohy z plynu turbo si hvízdne. Nežere olej, spotřeba OK, tah turba skvělý, jedeto jako drak. Při vyšších otáčkách nebo při 4 a 5 turbo v pohodě. Někdo povídal ,že je možná někde dírka v hadici? Nevím nezdá se mě. Kamarád koukal pod auto a říkal že mám trochu černý vlnovec. Tady píšete o vlnovci. Tak se ptám? Může to hvízdání při plnění nebo odfukování turba způsobovat dírka ve vlnovci? Jinak zvuk od výfuku normální , žádný bublání nebo tak, když je díra ve výfuku. :) Měl někdo tuhle zkušenost a problém vyřešil výměnou vlnovce? Jo do nouzáku to nepadá.  Díky za rady.
  7. falach

    AMUNDSEN

    Ahoj jsem z Plzně a mapy mám, ale z roku 2012. Nové nikde jinde neseženeš jelikož už jsou na Origo. SD kartách a zatím nikdo neprolomil možnost kopírování. info i pro lisak30
  8. falach

    AMUNDSEN

    To co píšou na netu ohledně stažení nových map a map na SD kartách, tak ty jsou pro Amundseny nové generace to jest Octavia III. Takže pokud chceš mapy pro Amundsen do Octavie II ( a to i facelift) máš smůlu. Ty totiž nefungují, mají jiné specifické datové podklady pro novější Amudseny.
  9. Repas je k ničemu. Spočítej si naplnění(repas), poštovný a furt jsou to starý tlumiče a většinou, už začnou zlehka korodovat. Tlumiče pokud nad 10°C nepracují, tak jsou v čudu. Vyměnit za nové a máš na dlouho pokoj. http://www.skoda-dily.cz/eshop/1z9827550-plynova-podpera-patych-dveri-combi.html
  10. Neboj se toho a vem za to pořádně. Hlavně na tu správnou stranu :) Nemám s tím zkušenost bohužel.
  11. Skus toto http://auto.bazos.cz/inzerat/31639006/Automaticke-otevirani-5dveri-OCT-IIFL.php http://www.zbozi.cz/?q=AUTOMATICK%C3%89%20OTEV%C3%8DR%C3%81N%C3%8D%20p%C3%A1t%C3%BDch%20DVE%C5%98%C3%8D&typ=nabidky&seradit=nejlevnejsi
  12. falach

    AMUNDSEN

    Ahoj, zkus napsat na clubu členovi j0ska, je Od Hradce. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=382&page=7
  13. falach

    Plzeňský kraj

    Bus Lukas1s1 může mě brnknout ohledně těch žárovek? :) tel: 774507475 dík falach
  14. Úzkým šroubovákem nadzvedněte sponu horního úchytu plynové vzpěry. Úchyt vysaďte z čepu. POZOR !! , podržte si víko kufru, aby Vám nespadlo na hlavu. :) :) Spodní úchyt plynové vzpěry uvolněte stejným způsobem. Po vyjmutí plynové vzpěry, vezměte kousek nějaké silnostěnné gumové hadice, kterou rozřízněte a nasaďte gumovou hadici na píst plynové vzpěry. Uchopte sikovkama píst přes gumovou hadici tak, aby jste si nepoškrabali píst a šroubovákem povolte úchyt na konci pístu. Poté jej vyšroubujte. Na píst navlečte pružinu. Nasaďte opět na píst gumovou hadici a přes ní uchopte píst sikovkama. Nasaďte úchyt a našroubujte jej, až na doraz pístu. Dotáhněte šroubovákem. Sundejte gumovou hadici a nasaďte zpět píst na čepy na autě. Takto upravte i druhou plynovou vzpěru. Pak vyzkoušejte pomalým stlačením dveří, kolik je místa na pístu po stlačení pružiny. Pokud vše OK zabouchněte dveře. Pokud je místo při zavření plynové vzpěry s pružinou, lze ještě přidat max. 2mm silnou podložku. Já použil podložku vyrobenou ze silikonu. Otvíráni se tak stalo o něco pružnější. POZOR !! Otvírání dveří a instalace pružin je možná jen pro vozidla, která mají automatický odskok! Upozorňuji, že v zimních měsících cca pod +10°C jsou písty tužší a tudíž se stává, že v mrtvém bodě se otvírání zastaví a dál je nutné pružinám drobátko pomoct. :) :) Prodávají se samozřejmě i barevně odlišné pružiny s různou silou. Zelené jsou nejslabší, červené silnější, a žluté nejsilnější. Pamatujte použijte pružiny podle toho jaké máte páté dveře (combi, hatsback, nebo nějaké křídlo na dveřích. Modré jsem použil na combi, v zimě to je s otvíráním horší, ale od jara do podzimu je to plně funkční. Dáte-li silnější tak v letních měsících pak zbytečně trpí panty a tlumiče, moc to lítá.
×
×
  • Vytvořit...