Přejít na obsah

Mil2

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Mil2's Achievements

0

Popularita

  1. S tímhle jsem se trápil dost dlouho... dvě nový baterky a až teď jsem udělal starter - uhlíky se tvářili OK, ale opak byl pravdou. Takže je po problému. Teplé starty na brnk. Konečně.
  2. Díky za návod. Potřebuji udělat geometrii a samozřejmě hliník v železe zalehlej. Demontáž flexou, za 3 hodky hotovo i s úklidem. Ted jsem zvědav, jak to bude s odklonem (původní horní excentry) Tam se nedostane nikdo, bude dyžtak nápravu nutně svěsit. Cuss a dík
  3. Měl jsem taky problém, prasklá membrána EGR - hláška Emise do dílny!. Sehnal jsem jetý, funguje to . Jde zvednout tlakem ze spoda, přívodem spalin. Síla cca 5 kg a podtlakem sáním hubou to nejde, použil jsem vývěvu (externí) asi při -0,5 Bar se začal zvedat. Zajímavost je ta, že po výměně a ujetí 50 km hláška závady zmizela, i když by měla prý zmizet po 30x rozdílu teploty vody o 60°C. Nebo smazat VAGem. Na diag. to dám stejně BXE 1,9/77
  4. U mě nešly ostřikovače a zadní stěrač neustále cykloval - nešel vypnout. Závada - pojistka na ostřikovače vadná... otázka ale proč... prozatím vše funkční
  5. Ahoj, mám to tam už dva roky. Funguje to, na jízdních vlastnostech jsem nic nepoznal, v terénu si nedřu tak často břicho. Dal jsem 20 mm a celkově se to zvedlo o 3 - 3,5 cm. Musí se na předku skutečně rozebrat sestava a vložit mezi gumu a talíř. možná by se mohlo na zadek dát trochu víc - odhaduju ca 3 mm. Když jsme naložený fest, potkávačky už svítěj vysoko. (důsledek vyššího předpětí přední pružiny) Za mě i tak dobrý M
  6. Mil2

    Číslo laku karoserie

    Ano, pokud je šťítek papírovej - je u rezervy vlevo u blatníku - je tam numero pro moji bílou je 1026
  7. Všem ostatním do se po tom pídí. Ten obrázek, co je zde někde k mání jsem překreslil. Včera mi kamarád soustružník s ostrou kudlou a tupým zrakem zkurvil kilo silonu. Přidejte si sílu kolik libo, ale 3 cm je asi na orig. tlumiče hranice, až moc Podložky OII.pdf
  8. Začala se mi taky ozývat - prosím, nevíte jak se ten díl vyměňuje? Prozatím umím sundat a nandat řemen...
  9. Mil2

    Zadní stěrač

    Ahoj, měl jsem to samé - O2 2006 . Totálně uhořelý uhlíky u motorku a spálené držáky uhlíků. Klektor projetej asi 1mm... taxem to nějak opravil, ale zlobilo to dál. Nakonec koupil funglovku za dva litry a je vidět, že se s tím v PALu zabejvali - uplně jiná , betelná konstrukce s přístupem na uhlíky atd. Pokud máš na krajních kontaktech konektoru 12 voltů a motor se netočí, je to tutovka. Mám to dyžtak nafocený, kdyby byl zájem
×
×
  • Vytvořit...