Přejít na obsah

Dr. Doktor

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

630 zobrazení profilu

Dr. Doktor's Achievements

0

Popularita

  1. Asi zkusím metodu hrubé síly a koupím za pětikilo jinou jednotku. Immo off asi zvládnu a prostě vyzkouším...
  2. Tak asi teoreticky může, ale nepředpokládal jsem to, auto má nájezd 20 tisíc. Zkontroluju to. Na klapku jsem ale koukal a ta se leskne jako nová 🙂 Zatím díky za reakce
  3. No očekávám hlavně co píšu - zrychlení reakce na plyn, myslím tím časové odezvy (teď se motor chová skoro jako by měl "turbodíru", kupodivu 1.8T se chová líp přesto že má turbo 😁) a změnu mapování pedálu, aby byl moment úměrný dráze sešlápnutí a pedál strmě nereagoval pouze v první pětině. Zvýšení výkonu ani moc nepotřebuju, tyhle motory jsou stejně asi celkem na hraně, ale kdyby to někdo uměl fakt dobře bez dopadu na kvalitu jízdy a životnost motoru tak by mi to nevadilo, ale to je spíš druhotná věc... Od koho sis to nechal upravovat a je změna výkonu znatelná?
  4. Ahoj, koupím tuto převodovku, kód DUS nebo DRZ. Jen v dobrém stavu, bez hluku a pískání, lehce řadící, bez většího úniku oleje. Díky
  5. Ahoj všem, nevím jestli se tady ptám správně, ale stejně to zkusím... Octavia 1 Tour je jinak docela dobrý auto, ani ten 75kW motor není tak špatnej, když se mu chce tak i jede. Jenže se někdo opravdu vyřádil na SW řídicí jednotky, resp. hlavně na dynamice (odezva na plyn). Nechal jsem si nahrát úpravu od Cimbu a zdá se mi že to moc nepomohlo... Aby auto při řazení za plné akcelerace neškublo, musí se pedál plynu zmáčkout asi o 1/3 sekundy dřív než se pustí spojka. Tohle jsem u jiných motorů praktikovat nemusel... Taky při uvolnění plynu to trvá přes sekundu než auto začne brzdit motorem, nevidím důvod aby se to nestalo okamžitě. Další super vychytávka je mapování plynového pedálu, který reaguje asi v první pětině (je příliš citlivý), když se prošlápne víc tak už se toho moc neděje. Tohle je super hlavně při rozjezdech a manévrech, kdy i menší nechtěný pohyb nohy túruje motor, cuká s autem atd. Je to škoda (nebo Škoda?), tyhle vychytávky docela kazí jinak slušný auto. Ptám se - našel bych někoho kdo rozumí těmto jednotkám a dokázal by výše uvedené dvě věci aspoň trochu poladit? Konkrétně se jedná o motor BFQ, jednotka 06A 906 033 DM. Ještě mě napadla záměna za Simos 7.1 z dvojkové Octavie se stejným motorem, jednotka má i stejný konektor, ale tady tuším že záměna nebude možná. Předem díky za odpovědi 🙂 Honza
  6. tohle jsou podle mě tutově kotouče... může to být jen bordel mezi kotoučem a nábojem, ale pokud to začalo postupně tak to pochybuju. Za sundání a očištění ale nic nedáš. Pokud to bude dělat furt tak jedině přesoustružit nebo nový.
  7. Tak pro info, výměna čerpadla (za použitý kus) znatelně pomohla. Nevím jestli je to úplně 100%, ale už je to v pohodě, takže nechám být...
  8. Geometrie je právě čerstvě udělaná... taky jsou vyměněny některé díly podvozku, auto jinak jede pěkně, nikde žádná vůle. Ale prostě jako by ten posilovač posiloval jen trochu... No nic, asi zkusím výměnu čerpadla, to jde ještě relativně v pohodě. Regulační ventil co určuje tlak je přímo v tom čerpadle pokud se nemýlím?
  9. Jo mají, i tlak je stejný (kontrolováno).
  10. Ahoj, na Octavii 1.8T musím při zatáčení působit větší silou než by mi přišlo normální (aspoň ve srovnání s 1.9TDI je tam obrovský rozdíl). Řízení nevydává žádné podezřelé zvuky, jen na dorazech mírně vrčí čerpadlo (to je asi normální). Volant se vrací do středové polohy. Nikde nic neteče, kapaliny je dost, dokonce jsem ji vyměnil - bez efektu. Zdá se mi, že otáčky motoru nemají vliv, řízení jde ztuha pořád. Myslíte, že pomůže výměna servočerpadla? Není tam nějaký ventil co určuje tlak, nebo nedá se to třeba nějak doštelovat? Díky za reakce Honza
  11. No jako takhle, pokus o rozleštění kousku kastle nevedl k žádné změně barvy. Ten lak je ale tady hodně tlustej, až 200um, to leštění bere prej asi jen 10um. Takže nevím, co by udělal větší úběr, ale to se asi moc běžně ani nedělá...
  12. Tak vyhrává ten, kdo říkal, že to nic neudělá 🙂
  13. Dělá to profesionálně, ale jako jistej si tím nebyl. Zešednutí toho bezbarvého laku by smysl dávalo, ale jestli je to pravda, to se uvidí no... Třeba budu mít štěstí a půjde to (aspoň trochu).
  14. Jasný, shodou okolností u nás dneska na oslavě byl borec, kterej to dělá, tak se na to rovnou podíval 🙂 Taky říkal, že kvalitní rozleštění by mělo pomoct, že to asi je hlavně v tom krycím laku... To by bylo dobrý 🙂
  15. Tak jsem se pokusil něco nafotit, ono to jde na fotkách fakt blbě poznat, ani okem to zas tolik vidět není - ale když se přiloží barevný kus něčeho z boku a pak zvrchu, tak to poznat jde. První fotka ilustuje ten rozdíl, ale jde to na ní vidět víc, než v reálu (osvětlení). Na druhé fotce jde vidět že lak je normálně lesklý. Ochrana laku - nevím co bylo před tím, auto mám sotva dva měsíce. Já mám nachystanou polymerovou ochranu s UV blokátorem, ale nechci ji tam teď patlat, pokud by rozleštění oživilo barvu 🙂 Každopádně díky za reakci 🙂
×
×
  • Vytvořit...