Ahoj,
neco najdes i tady, na predposledni strance jsou moje fotky. Snad je ten odkaz OK...
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/12813-V%C3%BDm%C4%9Bna-p%C5%99edn%C3%ADch-sv%C4%9Btel-octavia-2
No - známá....
Běhal jsem po různých fórech pro moudra dost dlouho a přesvědčivou odpověď jsem nikde nenašel, všude jsou spíš rady typu "na to se vyprdni a jdi rovnou do xenonů". Nebo HID sady do parabol apod.
Pak jsem to viděl na Scoutu na vlastní oči a nebylo co řešit. Takže podle mě čočky s halogenem jednoznačně ANO .
Ahoj,
pro všechny kdo váhají s výměnou klasických světel za něco lepšího:
Po tom, co jsem zjistil, že se mi nechce dát prachy do starýho auta za přestavbu na "legální" xenony jsem na cc-autodíly koupil origo čočkové reflektory a rozdíl je obrovský:
Levé původní
Pravé čočkové (Osram NightBreaker)
Obě
Měl jsem Jablotron v O1.
Jestli to nehrkne zámkama a pak x-krát zakuká tak si alarm podle mě myslí, že nejsou dovřený některý přední dveře (U O1 mi to dělaly vadný zámky a občas nedoklaplej kufr). Je ale divný, že origo klíček zamkne.
Nevím o žádné možnosti jak to u alarmu aktivovat/deaktivovat - je to analog nebo analog s převodníkem?
jj, výměna spotřebáku :-) ale teď je to paráda!
Jenom ten setrvačník kdyby stál míň peněz (když už je to vlastně taky spotřebák) :-(
Ta dvouhmota měla tak 10-15mm (po obvodu) volný chod a na volnoběh hrkala. Hlavně jsem se bál, že z ní něco vyletí a pokurví to něco dalšího.
Ale jak jsem psal výše - spokojenost úplná, zmizely vibrace a drnčení a na pár kiláků mám zase pokoj.
Garny Servis OII 120.000 km na 1* - vše uděláno tak, jak má být, kvalitka díly i práce, s ničím problém...
Prostě paráda!! Je moc fajn vidět, že někdo rozumí tomu, co dělá a ještě to dělá rád.... :)