Přejít na obsah

robittrex

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

310 zobrazení profilu

robittrex's Achievements

0

Popularita

  1. Octavia 2, rv. 2008, 1.8TSI 118kw motor BZB, 270tkm. Na LPG mám najeto 200tkm a jsem absolutně spokojený. Mám systém Landirenzo, s přívstřikem benzínu 10%. Vstřikovače mi sice vydrží jen cca 100.000km proztože se méně chladí benzínem, ale jeden vtřik stojí 1600kč takže smích, a né jako u smradlavé nafty 15000. Motoru se zatím nestalo vůbec nic. Je mi jedno, jestli benzín stojí 31 nebo 36kč. Motor nešetřím, jezdím rychle, spotřebu nepočítám, jen vím že natankuju LPG za 700kč a ujedu 600km. Plná benzínová nádrž mi vydrží na 2500km. takže 1.80kč/kilometr. Nemám žádné vyšší servisní náklady jako je to u naftáků, auto mi nekouří a nezní jako starý traktor, nenávidím ty smradlavé naftáky - lidi by chtěli jezdit za 5L nafty ale když jim to kouří a měli by koupit nové vstřiky nebo DPF tak to né, to je moc drahý, raději budou vypoštět karcinogení splodiny na ostatní řidiče. Problém je, že od roku 2013 celý koncern vyrabí jen motory s dvojitým vstřikováním a to nejde předělat na LPG, takže novější auto na LPG nepředěláte. Moderní CNG auta jsou jen 1,4ky a jen 110k což je málo, navíc mají menší kufr díky cng nádržím a navíc ještě menší dojezd. Já na lpg ujedu 650km.
  2. 270 tkm. rv. 2008 BZB. z toho já naježděno 200 tkm s LPG. olej 5w-30 měním max co 15000 a spotřeba oleje je 0,6L na 15.000km. Původní majitel vyměnil olej ve 30 a 60ti tkm - fuj. Motor je úžasný, samozřejmě nevytáčím za studena a dochlazuju turbo, vůbec ho nešetřím, karbon vypaluju každý den:-) počítač ukazuje dlouhodobou spotřebu 7,6. ve 140tkm preventivní výměna rozvodů a problémového napínáku řetězu včetně vodní pumpy + tlumiče a pružiny ve 180tkm preventivní výměna převodového oleje ve 240tkm výměna odlučovače oleje který propouštěl moc oleje do sání vzduchu a tím zničil vzduchové klapky a čidlo polohy klapek, takže celé sání za 14000 Benzínové vstřikovače mi vydrží cca 100.000 protože pouští jen 10% benzínu a hůře se chladí. Turbo, spojka, ramena a čepy jsou ještě původní. Nejezdím do origo servisu ale tam, kde vidím celou dobu na auto a vidím že tam lijou a dělají to, co jsem si zaplatil.
×
×
  • Vytvořit...