Octavia 2, rv. 2008, 1.8TSI 118kw motor BZB, 270tkm.
Na LPG mám najeto 200tkm a jsem absolutně spokojený. Mám systém Landirenzo, s přívstřikem benzínu 10%. Vstřikovače mi sice vydrží jen cca 100.000km proztože se méně chladí benzínem, ale jeden vtřik stojí 1600kč takže smích, a né jako u smradlavé nafty 15000. Motoru se zatím nestalo vůbec nic. Je mi jedno, jestli benzín stojí 31 nebo 36kč.
Motor nešetřím, jezdím rychle, spotřebu nepočítám, jen vím že natankuju LPG za 700kč a ujedu 600km. Plná benzínová nádrž mi vydrží na 2500km. takže 1.80kč/kilometr. Nemám žádné vyšší servisní náklady jako je to u naftáků, auto mi nekouří a nezní jako starý traktor, nenávidím ty smradlavé naftáky - lidi by chtěli jezdit za 5L nafty ale když jim to kouří a měli by koupit nové vstřiky nebo DPF tak to né, to je moc drahý, raději budou vypoštět karcinogení splodiny na ostatní řidiče.
Problém je, že od roku 2013 celý koncern vyrabí jen motory s dvojitým vstřikováním a to nejde předělat na LPG, takže novější auto na LPG nepředěláte.
Moderní CNG auta jsou jen 1,4ky a jen 110k což je málo, navíc mají menší kufr díky cng nádržím a navíc ještě menší dojezd. Já na lpg ujedu 650km.