Jump to content

Ramirez

Uživatelé
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

712 profile views
  1. Ramirez

    Diferenciál

    Teď jsem řešil stejný problém u své 4x4 r.v. 2013. Pomohla výměna ložisek v diferáku. Autorizovaný servis to nedělá, ten mění celý díl.
  2. DSG nevím, ale je tu ve stejné sekci vlákno s názvem Repase DSG 7 DQ200, třeba ti to pomůže. No a jestli se ti rozsvítí EPC a nepozoruješ žádný problém s motorem, tak se to podobá vláknu s názvem EPC. Těch cca 30 tisíc vypadá na cenu turba, ale třeba to nebude nutné. Záleží ovšem na tom, co ti vypisuje diagnostika.
  3. Jezdím do Autotrendu u Nisy, jsem tam vcelku spokojen. Kolegyně v práci zase preferuje Autosport Kučera. Ale obecně spíš záleží na jakého přijímacího technika narazíš a ochotu to řešit.
  4. Potvrzuji, baner v mobilní verzi nepřekračuje šířku stránky.
  5. V mobilním zobrazení se na úvodní stránce špatně zobrazují datumy u některých příspěvků , je tam např. %d m.
  6. Ramirez

    Servisní kniha

    Já mám rok výroby 2013 a to ještě elektronická nebyla.
  7. Ramirez

    Servisní kniha

    Německy moc neumím, ale myslím, že je to stejné.
  8. Ano, kulance na materiál. Takže ta sranda stála 5,5 tisíc za turbo + dalších 5,5 tisíc za práci, protože mi vysvětlovali, že dostat se k turbu není jen tak a je třeba odmontovat půlku motoru včetně nápravnice. Kdyby nebyla kulance, tak by chtěli asi 40 tisíc. Jako tvrdili mi, že se o nějakou regulaci pokoušeli, ale závada se jim stejně projevila. Ale vrtá mi hlavou Marianův postup, jestli by to naši závadu takto jednoduše odstranilo. To turbo totiž nemá mechanický problém.
  9. Mě by zajímalo, jestli to Marianovi nastavovali v autorizáku. Mě to dělalo v červnu taky. Servis na nic nepřišel a navrhoval výměnu turba. Auto po záruce. Pár dní před dovolenou, do toho mě pokousal pes, takže jsem nakonec souhlasil (dostal jsem 80% slevu). V servisu na výše uvedený postup nechtěli přistoupit, protože to není schválený postup ...
  10. Že by jiný software převodovky? U normal při 50 km/h mi nechá zařazenou 4.
  11. V režimu ECO reaguje motor na odezvu od plynového pedálu pomaleji a udržuje někdy trochu nižší otáčky než v režimu Normal. Výhodou je režim plachtění, kdy "vyřadí", když sundám nohu z pedálu.
  12. Taky se přidám. Mám tuto kombinaci 3 roky, najeto necelých 50000 km, kupoval jsem ji jako roční. Olej v motoru měním po roce (max 15000km) a doléval jsem jenom jednou loni před dovolenou (asi 2 -3dcl). Na záruku se měnil termoregulátor, jinak šlape jak hodinky. Jezdím hodně město, nechal jsem nedávno preventivně vyměnit olej v převodovce. S převodovkou celkem spokojenost. Jediné, co mi vadí je podtáčení motoru na 4. stupeň, takže ve městě musím korigovat pádlem pod volantem nebo přepnout na manuální řazení. Co se týká 4x4 spokojenost, letošní zimu jsem si to užil. Jinak spotřeba město 9-11 l
  13. Taky mi to hlásí, že pro moje VIN není žádná aktualizace. Možná něco připravují.
  14. Vzal bych to, v čem se uvnitř cítím lépe. Zvlášť při takovém nájezdu.
  15. To nemusí být z tvého klíče. Nepodíval se ti někdo do auta?
×
×
  • Create New...