Ohledně problému uživatele _neo:
Problém je s největší pravděpodobností v tom, že je sníží teplota reduktoru, jelikož při plném plynu je velký přísun paliva - plynu, což vede k ochlazování reduktoru a ten, když nemá dostatečný výhřev od vodního okruhu (buď prostě okruh nemá dostatečnou cirkulaci, nebo je nešťastně namontován), zchladne a nedokáže prohřát plyn na dostatečnou teplotu, systém se vypne, aby "nezamrzl". Řešení problému: Reduktor zkusit tepelně zaizolovat
Zkusit se podívat, jak je reduktor zapojen.
Nyní tedy k problematice tohoto tématu.
Obecně, když je v autě LPG, tak po čipu by se mělo jet na přelazení - to je zásadní, což ale asi všichni vědí.
LPG a čiptuning nemá až tak moc společného co do problému, ale jde spíše o to, že natuněný turbomrchy hrozně jedou a špatně se ladí zátěžové spektrum motoru (Turbo buď tlačí max, půlku, nebo nic, špatně se hledá pravidelně stoupající zátěž), což je pro naladění zásadní.
Tedy jestli auto točí 7k RPM, tak dává smysl nastavit přepnutí buď od 4,5k rpm, či od 5k rpm. Byť je LPG na vysoké zátěže lepší, než benzín (má vyšší oktanové číslo), problém je v současných systémech LPG, konkrétně tedy ve vstřikách, které prostě nejsou dostatečně přesné, aby dokázaly v nízkých otáčkách a v nízké zátěži dávkovat přesně a zároveň stíhat dodávku ve vysokých otáčkách. Proto se zdá být rozumné nastavit systém na přepnutí ve vysokých otáčkách na benzín