Přejít na obsah

Oktaván

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oktaván's Achievements

0

Popularita

  1. Super.. Já zvažuju, že vedle svého Passata přikoupím drahé polovičce též Fabii , ale nevím, jestli jsem připravenej vystříknout 240k za novou káru .. Nic proti HTP, ale to bych do baráku asi nechtěl
  2. Oktaván

    Nastavení LPG doma

    Neo asi rozumí motorům, ale já bych rozhodně nedoporučoval ladit si cokoli na palivových mapách sám. 1/ Při bohaté směsi ztratíte výkon a zvýšíte spotřebu 2/ Při dlouhodobě chudé směsi podpálíte ventily.. Např. nastavení korekcí a pod věcí zase děláte naslepo, když nemáte auto na diagnostice.. Opatrně..
  3. Kluci, mám problém s mou DSG převodovkou. Ve Škodovce se nějak netváří na opravu, můžete mi poradit? Zatím jsem našel toto Díky moc
  4. Jinak v TUkas mají akci na ND, jsi si jistý, že by se nevyplatilo to koupit tam?
  5. Oktaván

    LPG a chiptuning ..

    Promiň, že odpovídám tak pozdě :-) Předehřev dělá jen to, že se dá systém dříve přepnout. V případě, že Ti systém chladne, tak je chyba v instalaci (napojení se na nízkoprůtokový okruh), protože Octy na toto netrpí. Ohledně přívstřiku benzínu je to, jestli jsem to dobře pochopil, od 1 ot zbytečné. Dělá se to spíš třeba od 4 tisíc. Jak jsem psal výše - mé doporučení je u těchto turbobestií jezdit od 4500 rpm na benzín.. Zas tak často tyto provozní otáčky nenastávající a je sto pro záruka klidu.
  6. Oktaván

    LPG a chiptuning ..

    Ohledně problému uživatele _neo: Problém je s největší pravděpodobností v tom, že je sníží teplota reduktoru, jelikož při plném plynu je velký přísun paliva - plynu, což vede k ochlazování reduktoru a ten, když nemá dostatečný výhřev od vodního okruhu (buď prostě okruh nemá dostatečnou cirkulaci, nebo je nešťastně namontován), zchladne a nedokáže prohřát plyn na dostatečnou teplotu, systém se vypne, aby "nezamrzl". Řešení problému: Reduktor zkusit tepelně zaizolovat Zkusit se podívat, jak je reduktor zapojen. Nyní tedy k problematice tohoto tématu. Obecně, když je v autě LPG, tak po čipu by se mělo jet na přelazení - to je zásadní, což ale asi všichni vědí. LPG a čiptuning nemá až tak moc společného co do problému, ale jde spíše o to, že natuněný turbomrchy hrozně jedou a špatně se ladí zátěžové spektrum motoru (Turbo buď tlačí max, půlku, nebo nic, špatně se hledá pravidelně stoupající zátěž), což je pro naladění zásadní. Tedy jestli auto točí 7k RPM, tak dává smysl nastavit přepnutí buď od 4,5k rpm, či od 5k rpm. Byť je LPG na vysoké zátěže lepší, než benzín (má vyšší oktanové číslo), problém je v současných systémech LPG, konkrétně tedy ve vstřikách, které prostě nejsou dostatečně přesné, aby dokázaly v nízkých otáčkách a v nízké zátěži dávkovat přesně a zároveň stíhat dodávku ve vysokých otáčkách. Proto se zdá být rozumné nastavit systém na přepnutí ve vysokých otáčkách na benzín
×
×
  • Vytvořit...