Přejít na obsah

ssimek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    68
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ssimek's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, cerpadlo musí spustit nějaké relé tak jsem myslel ze by to šlo od nej, zajímavé by se to dalo vyřešit porovnáním fotek relé verze 4x4 a bez nej. Kdyby se ovšem mělo jednat o tahání se kabelu přes auto, tak toho uz jswm si užil dost... Takže jednou bych to asi ještě zvladnul :D
  2. Díky ted před měsícem jsem to hodil ještě o úroveň vis a dal všude RGB pasek, mam k tomu dálkové ovládání a hraju všemi barvami. Mam to nahoře, pod sedadly, venku v masce, obrysovky. Chci to udelat ještě pod auto ale to az na jaře. A porad jsem nenašel nikoho kdo by mi udělal změnu podsvícení budiku
  3. Zdar, Dělal jste nebo mate někdo nějaké info, když bych chtěl vyvést kontrolku do interiéru na to, kdy je sepnuty haldex a tedy i pohon všech kol? 1.9 TDI 66kw AGR
  4. Ahoj takže naměřené hodnoty: Při 60km/h 3.stupen 2100 otáček 60km/h 4.stupen 1600 otáček 100km/h 5.stupen 2000 otáček
  5. Není problém, kolem sedmé večer to tady mas. Muzu udělat i test hluku v daných otáčkách v kabině jestli chces.
  6. Ahoj, Mám tu samou Octavií taky 4x4, akorát s repasovanou převodovkou, cca 20000 Km. Dnes jedu Plzen - Příbram tak budu mít hromadu času abych to s tebou porovnal, večer hodím report. Jestli té ještě něco zajímá tak klidně piš ... Nebo pokud jsi někde poblíž Plzeň, sedlcany, Příbram a Praha tak ti ji na chvilku půjčím...
  7. Ono to zaslepení mělo jít až za tu trubku :D :D to jsem vůl :D sem byl celý odvádění z hadicek až jsem si to neuvědomil :D :D
  8. Tak a je to vyřešeno, chyba je zde. Jak jsem zaslepil tu trubku pod EGR, tak v ohybu praskla.
  9. Turbo mám obtokové, zapojené to má být podle obrázku nahoře, je to zapojení přímo z výroby a o podtlakové baňce a pod. tam není ani zmiňka, vyměnil jsem hadičky, které jsou v pořádku. Dělal jsme jednu po druhé, takže zapojené jsou určitě dobře. Jak jsem se již dotazoval, dříve ventil N75 hlasitě cvakal, dnes už ne tak hlasitě, když na něj sáhnu, je tam cítit cukání, ale zvuk je pryč. Opravdu si myslím, že mohl odejít. Navíc ten zvuk, který jsem zde zmiňoval, který nyní dělá, a to pravidelné šramotění, si myslím že to vydává právě taky ventil. Uvidím zítra. Otázka zní, můžu s tím jezdit, i když turbo opravdu nejde? (podloženo tlakem z budíku) Ještě mě napadá, jak jsem odpojit druhý ventil a škrtící klapku, zbyly tam dva konektory k připojení, s nimi sem nic nedělal. Nevadí?
  10. No jo ale já mám ještě staré turbo, bez naklápění lopatek. Takže zapojení podle schématu není možné. Mě vedou k turbo dvě hadičky, k nádobě regulace plniciho tlaku, k takovému pripoji, a k hadici sání. Už jsem objedná nový N75 ventil, prvovyroba, originál, byl v akci s 51% slevou a Švédska utěrka k tomu. Zítra ráno přijde, pokud to nebude ono, už nevím.
  11. Teď to mám zapojeny takhle.
  12. Čau, tak dnes se to projevilo. Úplně přestalo fungovat turbo. Vytáhnu to sotva na 120. Budík tlaku turba ukazuje max 0.4 baru. Co s tím? A jakoby v něm pravidelně sramotilo.
  13. Tak nic, hotovo. Ventil NS egr šel úplně ven, nakonec jsem ani nezapojil podtlakovou banku, ani air box. Obě jsem zaslepil, turbo ventil nechal na N75, vše jede jak má, k egr kitu zapojil budík tlaku turba. Vše je v pohodě, zkoušel jsem i max otáčky a max rychlost, jestli to spadne do nouzaku, vše je v pohodě.
  14. Čau chlapy, jste tu někdo kdo by poradil s tím egr ventilem? Teď to dělám, a nevím si s něčím rady.
  15. Ahoj, na baterii to svítí. Zkusím projet kontakty od svorkovnice až na horu. Ale pokud by to kontakty byly, tak by to blblo pořád a ne jen kdyz není nastartovano. Je to 12V. Jinak modrá je záměr ;), už mám modré podsvícení pod sedadly, ve předu i v zadu, sháním někoho kdo mi udělá modré podsvícení budíku a podobně. V motoru taky do modra, moje oblíbená barva :)
×
×
  • Vytvořit...