Přejít na obsah

MartinM_2013

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

MartinM_2013's Achievements

0

Popularita

  1. A umi ta jednotka rozjezd do kopce sama o sobe nebo je treba tahat jeste nekam cidlo naklonu?
  2. Diky za reakci. Bude jeste potreba doplnit brzdovku. Staci DOT4 nebo musi byt DOT4 LV?
  3. Ahoj, nechci zakladat nove vlakno tak se zeptam zde. Odesla jednotka 1K0 907 379 AD a mam moznost od znameho koupit 1K0 907 379 BS. Lze jednotku zamenit kus za kus s tim rozdilem, ze se lisi v poctu bytu v kodovani? Diky.
  4. Zdravim, take jsem chtel dodelat do meho palubaku mereni spotreby u dieselovych motoru, ale nedari se. Hlavne nemohu nikde najit nejakou kloudnou rovnici, ze ktere by clovek mohl vychazet. Mereni u benzinovych motoru je snazsi, kde se vyuziva udaj z vahy vzduchu a pokud tento neni k dispozici, tak se da take dopocitat. Ja jsem si palubak zabudoval pred nekolika dny. Vedel by nekdo jak na mereni u dieselu? Diky.
  5. Jedna se o svicky Bosch WR7LTC+ Jedna se hlavne o to, co je to videt za natavene kulicky, ktere jsou videt na jiskristi (stredni casti svicky). Ma tam ted nove, po nejakem najezdu na ne koukne a uvidi se. Na nize uvedenem obrazku jsou ty kulicky dobre videt.
  6. Kolega menil ve svem voze zapalovaci svicky, a jelikoz neni vlastnikem vozu prilis dlouho, tak nezna ani jejich historii (datum jejich vymeny, km najezd). Davam zde fotografii toho nejhorsiho kusu a rad by vedel, co muze byt pricinou jejich nevabneho stavu? Na elektrodach je videt vrstva neceho (karbon?) a jakoby navarene kulicky (olovo?). Je nekdo schopen rici, co je v motoru spatne? Diky za kazdou reakci. O1, 1.6MPi / 55kW, r.v.1999
  7. Nedalo mi to, sel jsem mrknout jeste jednou na pojistky a byla opravdu praskla. Prerusena byla v kraji, kde se to na prvni pohled maskovalo. Pojistka c.15. Diky Vam obema.
  8. Bylo zapnuto zapalovani, proto ten pokles. Jakmile motor naskoci, napeti je v poradku, presto nesviti. Pojistky se zdaji byt v poradku, ale zkontroluji znovu. Jeste upresnim ten vypis z VAG 011 - preruseni - sporadicka Info o zavade: Stav zavad: 001011011 Priorita zavad: 1
  9. Zdravim vsechny, dnes jsem zjistil, ze se mi po odemknuti nerozsvecuje vnitrni interierove osvetleni. Zkontroloval jsem zarovku a ta je OK. VAG hlasi nasledujici poruchu: 00059 - svorka 30 pro vnitrni osvetleni info o zavade: svorka 15 ZAP Napeti: 11.65V ZAP VYP svorka 50 VYP VYP VYP Je vnitrni osvetleni chraneno nejakou pojistkou nebo to jde primo do BCM ? Zarovka v kufru taktez nesviti. Na prepinac osvetleni nijak nereaguje.
  10. Informaci o tmelu jsem prebral od servisniho technika Skoda auto. Prezentuji pouze informace, ktere jsem nacerpal od nich. Pokud tomu tak neni, vse je jinak. Mozna se praskliny mohou jevit jako zoxidovane z toho duvodu, ze je to focene az po navoskovani (vosk je ve sparach videt bilozlute). Mam v planu zajit za nejakym slusnym garazistou, ale predtim jeste oslovim Skoda auto v Boleslavi, pak uvidim.
  11. To samozrejme nelze vyloucit, ale 10tkc za opravu v autorizovanem servise nehodlam dat. Jinak vozy z roku 2005 korozi netrpi, ikdyz to popraskane maji roky. Sirka tmeleneho spoje je dost velka a mimo tmel by to praskat nemelo.
  12. Zdravim, po zime jsem umyl auto a byl jsem nemile prekvapen, jakym zpusobem je poskozen lak u stresniho lemu. Je to po cele delce, delka prasklin cca 1 - 2cm. Auto z roku 2009, coz je smutne, protoze zaruka na lak je pouze 3 roky od data prodeje. Mam obavu, aby to nezacalo delat nejakou paseku (odlupovani, koroze). Co jsem si udelal maly pruzkum na parkovisti, neni to ojedinela vec. Navic jsem vypozoroval, ze na to trpi Octavia2 i Fabia2. Metalicke laky se zdaji byt odolnejsi a timto nezdarem trpi mene. Otazka zni, kolik by stala naprava a zda ma vubec cenu to nechat opravit, protoze se zcela jiste jedna o konstrukcni vadu a obavam se, ze se problem i po oprave casem projevi znovu. Nechal jste to nekdo opravovat a zavada se jiz neopakovala? Nebo to nechat tak a neresit? Octavia I ma v techto mistech tesnici gumu, ktera spoj kryje, coz mi prijde jako lepsi reseni.
  13. Zdravim, potrebuji zkontrolovat, zda mi nektery ze vstrikovacich ventilu nekape, proto bych ocenil radu ohledne demontaze. Je potreba odmontovat ventilator sekundarniho vzduchu? Staci sundat pouze dolni sani? Je potreb odpojit privod paliva nebo snizit pouze tlak v privodu? Jak se jednotlive vstrikove ventily odpojuji z listy? Na co si dat jeste pozor? Diky. Motor 1.6MPi / BSE / 75kW
×
×
  • Vytvořit...