Jump to content

rayx

Uživatelé
  • Content Count

    486
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

1 Follower

Recent Profile Visitors

1 200 profile views
  1. Volnoběh 2 bary, při jaké teplotě motoru? Sítko může být kdekoli, do přestavovače by ale nemělo kudy projít. Podle posledních postupů je povolená montáž ložiskové stěny bez tohoto sítka, redukční ventil v přívodním kanálku pro variátor ale musí být OK. To "dieslování", jde o uložení těch lopatek, lopatky se opotřebovávaj a tím přestává být přesný natáčení. Při rozebírání bacha na souosost celku variátoru, bez demontáže celé sací vačkové hřídele bych to ani nezkoušel. Gen3 motorů EA888 dostala modifikaci variátoru, ale tam ze děje zase něco jinýho, výsledek ošoupání plastovýho tě
  2. Jestli je volnej přestavovač na těch "lopatkách", je to nový díl ... Jestli jen lopatky samodomo, nebo celek sací vačice je otázka možností. https://www.youtube.com/watch?v=TrFiN5vRIxY Určitě bych ale měřil tlak mazání, aby byl podle předpisu, a nespoléhal jen na to, že čidlo nízkého tlaku je na volnoběh sepnutý 😉
  3. 82,435 je správný rozměr pístů, který měly řešit problém ucpávajících se drenáží stíráků trochu zvětšenou výškou pístních kroužků od toho cca května 2011... Ovšem v roce 2015-2016 byly zakázány v kombinaci s dvoudílnými neskládanými stíráky, tedy sady CP či DF, protože se jim drenáže stíráků uměly ucpat také, jen trochu později ... Celý to jsou jen hrátky s homologací pro EU5, tím že ty nové kroužky (stíráky výšky 2mm) měly stírat a tedy odvádět více oleje ze stěn válců než ty nejvíc průserový komplety BS (píst 82,465 ale stírákem výšky jen 1,5mm), museli nižší třecí ztráty nahnat jinde a
  4. A historii auta znáš? To by mě zajímalo, jaký prase si to připravovalo, že Tě v budoucnu zkásne ... Těma dvěma povolenými šrouby u rozvodu tedy myšleno ty pod pozicí 4 nebo některý z těch u šipek?
  5. @Henndry Tak jak, už se našel problém nebo se stále hledá? Jak vypadala pumpa, ta před lety samostatně měněná vrtulka?
  6. No vidíš, a tos psal, že je v pořádku a mělo se tedy hledat jinde ... Ventil je blokovaný, je třeba zjistit proč, je možné, že ložisková stěna bude taky KO.
  7. A koukli jste, jak klapka reaguje na plyn v měřených hodnotách? Zatím bych jí ven netahal, jde to i svrchu, ale kdo to tady nedělal, bude nadávat ... 🤣 Olej ti tedy nikde z motoru neteče/nekape? Vrátil bych se k tomu, že po odpojení spojení mezi odlučovačem/PCV k sání to přestane kravnout. To ukazuje, že tam zřejmě je někde netěsnost, kterou pak vidí lambda za katem, ale váha na sání ne. Holt tady jen s kontrolní a bez regulační lambdy je to složitější. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369
  8. Odpojením teoreticky taky, přes diag ale můžeš rovnou kontrolovat pozice. Vypadá to celkem slušně ... Ty linky sis prohlídl, máš tam i obrázky, co se v takovém e-boxu uvnitř děje 😉
  9. Hm, takže jen optická kontrola výchozí pozice čepu ... Co si na ten čep zkusit zatlačit jako to dělá N205? Máš přeci problém s návratem časování do výchozí polohy, to samý tedy platí i pro tento ventil 😉 Děje se tak náhodně, někde funguje někdy ne ...
  10. Ta hodnota pod 93/3 se neměnila? No při 20tkm by mohlo cca být takto ale pro sichr se ptám 😉 Ono je třeba po startu chvíli počkat. Ten řídící ventil 257C jsi posoudil jako v pořádku podle čeho?
  11. Aha, tak střídání mechošů už proběhlo ... No, ten co měřil 8bar asi nevěděl jak, ten poslední může ještě dostat šanci, když ho něco naučíš, třeba dostaneš slevu ... 🤣 Vymazat adaptace=reset naučených hodnot je to nejjednodušší. On má tedy VCDS, u něj jsi v lednu dostal ten výpis chyb? Pokud ano, tak s jen zapnutým zapalováním vleze do motorovky 01 a tam v adaptacích 10 vymaže kanál 00 = uloží ho beze změn. https://www.ross-tech.com/vcds/tour/adaptation_screen.php Kvůli tvaru kapoty tady bývá e-box více zaléván, vypadá to pak takto ... To bych nechal ale jako poslední kontrolu.
  12. Koukám, že s tím zase zápasíš ... BZB je specifický v tom, že řízení lamda regulace tady nedělá lambda před katem, která tady fyzicky není, ale je to prováděno na základě uložené mapy v ECU. Lambda za katem už je jen kontrolní. PCV sis zkontroloval, nečekal bych ani, že po 3 letech by mělo být KO. Výměnou vstřiků se nic nezkazilo, dneska jsou za slušný peníz od Bosche. Když se měnily, jak vypadaly kanálky v hlavě a samotné sací ventily? Kolik to má najeto? Ono záleží jak se ty komprese měřily, ale 8bar to není nic moc ... Limit opotřebení je 7 bar. S projevy cos popsal v po
  13. Nejsem, taky se pletu, ale tohle vím že ani se vstřiky ani s napínákem nesouvisí.
  14. Neblni ho, ani napínák, ani vstřik neovlivní nastavování variátoru, tady s P0011 do zpožděného postavení, tedy výchozího pro start a volnoběh... Mechy, jasně že kontrola ventilu 06H 109 257 C a případně jeho výměna je ten krok co máš udělat, případně zkontrolovat zpěták/redukční ventil v ložiskové stěně vaček. Zkus si jen pro jistotu změřit i tlak mazání 😉
  15. Koukám na to v postech, dostals tedy jen novou vrtuku. Víš co to bylo za typ, značku, provedení čerpacího kola? Jak moc to musíš prohnat aby to víčko pustilo? Hadice sis zkoušel pomačkat? Bez zjištění, kolik reálně ukazuje čidlo na pumpě je to jen hádání. Pokud to tlakuje až háže vodu ven i na novým víčku a rafika teploty se přitom nehejbe a drží 90, žádná emulze nikde, tak bych to ještě nechal očuchat na ty spaliny a teprve pak se pustil do nějakýho rozebírání.
×
×
  • Create New...