Jump to content

rayx

Uživatelé
  • Content Count

    450
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutrální

Recent Profile Visitors

910 profile views
  1. Na volnoběh je 0,9bar málo, 1,1bar je na hraně, DP říka minimálně 1,2bar při vodě na 80 stupních. To že to prve začalo hlásit při vyších otáčkách (kdy má čerpadlo přepnout na normální tlak a modré F22 musí proto sepnout, to se nedělo a proto hláška nepřekračovat 4000ot), a nyní po dalších km to hlásí nízký tlak už i jen na volnoběh (kdy čerpadlo tlačí jen redukovaný tlak a musí být sepnuté hnědé F378 a to tedy taky není), tak to ukazuje na zhoršující se problém, kde se někde zvětšují vůle nebo přestávaj těsnit ventily ostřiků nebo něco přicpalo koš ... Když změříte tlak dnes, bude st
  2. @Ado852písni číslo té chybky. Sací ventily jsi očistil už dříve, ale ten EVAP je tedy stále původní? Pokud otestuješ sondu, projde to nebo stále ne? Jak vypadaj svíce nyní po delší jízdě? Sonda holt stále vidí bohatší směs ... Zkus smazat adaptace i pamět a proveď jízdu pro vytvoření Readiness 😉 Ty otáčky motoru při jízdě bez kvaltu, nevím, že by bylo BZB tak blbé ... 😀 Dělá to neustále, studený, teplý, na vyšlápnutou spojku to nezareaguje? @palocermak1Kdo dělal GO? Tlak mazání před GO někdo měřil? Holt mu to po rozborce a složení motoru někde utíká, možností je moc, nech prve změřit
  3. No tak fajn, že to byl asi jen přechod na pinech, kterej se snad "trvale" tím výsunem a zásunem 😜konektoru zase zlepšil. Kdyby se to opakovalo, tak víš že kontroluješ T94a na pozicích 11, 61 a 81 na čistotu a napružení 😉
  4. @rusty333 Přišels na něco, kouknuls už k motorovce na konektor, není tam zeleno? Pokud tam je vše OK, a není prodřený někde svazek, bude to nejspíš motorovka ... Pedál jde do motorovky napřímo bez mezikonektorů, to samý klapka, tím žes to testoval s jiným pedálem a beze změny jedině vedení, ECU nebo mezikonektor ...
  5. Ujasni si, co je co, tedy klika a vačka a přiřaď si k nim kody G28 a G40. Pak si prohlídni ještě jednou ty dva screeny, a bude jasný 😉
  6. Bezva, tohle nevypadá ještě tak hrozně, mělo by jít zachránit, očistit a něčím stříknout proti vodě. Holt daň za design haubny 😁 Tim se vyřeší minimálně ta běžící sahara, nedovedu odhadnout, jestli to bude mít vliv i na to řízení motoru a směsi. Uvidíš, pokud ne, tak EVAP ventil je další v pořadí 😉
  7. Na ty km to opravdu může být v místě přechodu kabeláže na motor, kde to dostává vždy nejvíc zabrat. A jen pro sichr, ty kousky vedení z nového konektoru jsi napojil na původní vedení jak? Aby sis tam nevyrobil nový přechoďáky 😉 A piny v klapce jsi doufám zkouknul taky.
  8. Tak ať si srovnáme terminologii 1) " Začal jsem výměnou vychozenýho konektoru na klapce" - myslíš tím doufám konektor na vedení a ne na klapce samotné 😉 2) Tím konektorem konkrétně myslíš co, jen ten plastový výlisek pro 6 pinů=svorkovnici 5N1973206, nebo nebo komplet včetně nových pinů/nastavení vedení?
  9. Good luck v hledání autorizáku, co by řešil mapy 😁 Ráno to bylo studené a evidentně se tomu nelíbí směs, tipl bych si že Ebox bude jak "háj zelený" pokud je to Octavia II podle sekce 😉 Ta 139, nevím co přesně tam chtěli na tom "hloupém" termostatu diagnostikovat, pokud jiné skupiny ukazují teplotu správně, tohle bych nechal být. 139,0,Thermostat Diagnosis 139,1,Engine Coolant,Temperature Diag. 139,2,Actual Integral,Mass Air Flow 139,3,Specified Integral,Mass Air Flow 139,4,Thermostat,Test Result
  10. Ok. Tak bych si tipl, že to nadměrný množství paliva a tedy černý svíce i neklidný volnoběh má na svědomí EVAP ventil, bude asi netěsný, proto taky nedokončí readiness, jen mě překvapuje, že to neskočí do chybky, pravděpodobně to potřebuje více cyklů. Mělo by to být vidět na lambdě, proto taky nedopadl test jejího stárnutí, když tam valej páry 😉 Tlak na railu při volnoběhu je OK, škoda že požadavek ukazuje podle labelu až CDAA ve sk106 ...
  11. Ten problém se projevuje jak dlouho? Celou dobu co to autí máte, zřejmě těch 10 tkm? Před tím, než si mazal chybku, Readiness bylo provedené kompletně? Nyní po smazání chybky se už také provedlo nebo ne? S tím tlakem je to podivné, aby na volnoběh tlačilo 2x více než požadavek ... Tos koukal na skupinu 115, pole 3 a 4? Ale spíš je divná ta hodnota požadavku, normální atmo. tlak je kolem 950, tedy v potrubí musí bez tlačícího turba být cca to stejný ... Ty černý svíce ukazují na moc bohatou směs, olejem to tedy zřejmě není, tak zůstává benzín, otázka je proč. Není mezi těmi svíc
  12. Tohle je stav který je projevem toho problému co se snažíš najít ... Kolik to má nalítáno km, historii znáš? Olej si to nebere? Stav talířků sacích ventilů znáš? BZB má jen kontrolní lambdu za prvním katem, řídící lambdu inženýři nahradili mapou v ECU. Odpojováním váhy atd. nic nevyřešíš, ECU najede na náhradní hodnoty buď vypočtený z okolních čidel nebo natvrdo uložených v mapě, a to ve výrazně snížených hodnotách, aby motor běžel alespoň nějak tzv. v nouzi a umožnil dojezd do servisu 😉 Tu chybku jsi více nezaznamenal, 19594/P3138/012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation
  13. cosby tu to shrnul v samostatných dílech, origo sada 03C198229C včetně přestavovače, lišt atd. v doporučené ceně autorizáku. https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C198229C/1002396037 Tady je řetěz pro olej s napínákem, to není takový ojeb jako na 1.2, kde ten řetízek nic nedopíná a pak tam statečně vlaje. V 60tkm bych určitě neměnil. Ale jen pro info, jedná se o díly 03C115225A a 03C115121J.
  14. Jde o to, co ten odborník, který měnil ty rozvody, vlastně všechno dělal ... Že by měl důvod senzor klepání povolovat, to snad ne 😂 Taky mohl sensor odejít, ale když nevíme co se všechno dělalo, možností je moc http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16712/P0328/000808 Jak běží motor na volnoběh, klidně, nebo se klepe nebo cokoliv jinýho? Pokud hrabal i do časování vyvažováků, mohl se netrefit ... Ale chyba je sporadická, bude to čidlo a nebo jeho kabeláž. Na to že maj být rozvody udělané je ta hodnota synchronizace klika vs vačka ale blbě, mělo by to být kolem 0 nebo dokonce i
  15. Posunutý stromek je při téhle hodnotě blbost, to by muselo být o řád a ne v jednotkách. Na to že je to po výměně je to ale dost v mínusu, jako jetý rozvody. Však kousek výš je podobná hodnota u autí, který má už něco nalítáno. Ty dvě chyby, to asi prase mechanik rvalo za kabeláž při rozvodech.
×
×
  • Create New...