Přejít na obsah

maran5

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

681 zobrazení profilu

maran5's Achievements

1

Popularita

  1. Neví někdo prosím v jakým poli/skupině v diagu se ta funkce čidla pedálu spojky vyskytuje,měla být v akčních hodnotách skupina 6 ale nejsme štonc ji najít.
  2. Řeším dlouhodobě podobný problém s CDAA-obtížné řazení,pomohlo odvzdušnit spojkový okruh,nejprve to po odvzdušnění šlapalo dobře 2 roky,potom 1 rok a teď se to muselo odvzdušnovat každy týden.Vyměnil se teda spojkový válec na převodovce,vydrželo to týden,tak se vyměnil i ten u pedálu a řazení zatím (3 týdny) dobrý.Ale zase to cuká při řazení,hlavně z 1 na 2,je cítit že to neubere dávkovaní paliva při sešláplé spojce,i otáčky padají nějak pomalu,takže asi spínač spojk. válce?Jsem objednaný na diag.tak dám vědět jak jsem dopadl. Může mít vliv,že se vyčistila a adaptovala škrt.klapka při té první výměně a 2x se odpojovala baterka,že se vymazaly náký hodnoty co mají vliv na chování motoru?
  3. Třeba autoservis Jurečka Brno - https://forum.octaviaclub.cz/topic/28696-oprava-motor%C5%AF-18-tsi-cdaa/ anebo třeba tady - http://www.dtsberoun.cz/motor-1-8tsi-oprava + x dalších ......
  4. Zdravím,výhledově mě čeká výměna vodní pumpy,mám tam nechat dát originál z autorizáku nebo nějakou konkrétní druhovýrobu,koukal jsem,že jsou i pumpy s kovovým tělem,ceny jsou teda řízné,děkuji za postřehy.
  5. Hmm,vw502? Jo,do sekačky dobrej olej...Myslíš,že aditiva pro PD vačku TSI neocení? Když sežene Castrol za dobrou cenu,se zaručeným původem,proč ne,já tuhle značku moc nemusím,ale každej ať si tam nalije co chce.
  6. Já osobně z těch tří jmenovaných bych vzal ten Castrol,jako jediný má normu vw505.01,je střihově stabilnější,výměna po 10 max 12.tis.km.Vřele dopuručuji dávat VIF do benzinu do obyč. N95,aby dobře rozprašovaly vstřikovače,pokud jsou přiucpaný,dělá se hodně sazí,jede to blbě a spotřeba jde nahoru.
  7. Měnil jsem už 2x olej v man. převodovce u 1.8 TSi r.v. 2009 tovární náplň syntetika G052171A2 řazení šlo s mírným odporem v zimě i létě,loni výměna za minerál s aditivy G052512A2-originál podle VINU z autorizáku za 559Kč/litr,řazení za tepla se zlepšilo,za studena stejný,před týdnem jsem tam nalil Ravenol MTF-3 75W 340Kč/litr a řazení jde perfektně,ten olej je schválený a proveřený v praxi a údajně ty originál oleje značně převyšuje.Pokud ti převodovka ale funguje jak má,chybu s orig. olejem neuděláš.
  8. Zdravím,nevíte prosím co by mohlo způsobovat, že spojka zabírá pokaždé trochu jinak,rozdíl je celkem velmi malý,ale když to zabírá blíž u podlahy,tak jde trochu hůř řadit,projevuje se to hlavně v zimě,najeto 90tis.
  9. Spotřeba Ad Blue závisí na kvalitě nafty,čím horší nafta,tím víc si to bere....
  10. Nový typ řetězu je k dostání od 2/2014,poznáš ho podle výřezu ve tvaru písmene "V" na horní části článku řetězu,starý typ je +/-rovný.Já jsem měl v 60 tis. napínák na 4 zubu,po studeným startu to cca 2 sec. zvonilo,v zimě v mrazech po startu "houpaly" otáčky jak kdyby to jelo na 3 válce.
  11. Zdravím,nevíte někdo,jestli patří do manualní převodovky KVT u O2 1.8 TSI CDAA rv.08-11 tento olej: G052171A2 SAE 70W-75 Pač "roxtidy" u Passatu 1.8TSI a převodovky KVT použil tento:G052512A2.
  12. Kulance Škodovky u 9-letého vozu s takovým nájezdem,téměř neslýchané.Byl tam velký doplatek? K oleji gratuluji, M1 ESP 5W-30 - základ PAO+ester,multifunkční aditivační balík,bod vzplanutí 254 stupňů,v C3 nic lepšího není.
  13. Zdravím,dnes jsem si všiml,že mě mezi chladíčem a nárazníkem lítá tenký černý vlnitý šlauch s konektorem něco jak botka,nemá el.piny,neví někdo prosím na co to je a kam to patří? Díky
  14. Nemá někdo zkušenost,jak velký nájezd vydrží ten nový modifikovaný rozvodový řetěz (od 2/2014) ,než se dostane na 4-5 zub napínáku?
×
×
  • Vytvořit...