Přejít na obsah

karffiol

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

karffiol's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravim. Taka vec ma napadla ohladom zaslepenia EGR. Ide nam hlavne o to, aby sa nam nezasieralo nasavanie dechtom z vyfukovych plynov. Takze treba zaslepit/demontovat EGR, nahradit ho trubicou a upravit softver. Nebolo by jednoduchsie ten EGR ponechat a len odpojit privod vyfukovych plynov? Teda zaslepit privod zo zvodov a na EGR napojit cerstvy vzduch z filtra? Ake by to malo podla vas nasledky? Pretoze ak som dobre pochopil tak EGR hlavne znizuje spotrebu a emisie tym, ze vyplna spalovacie komory jalovym objemom (spalinami) a tym vlasne zmensuje akoby objem motora a teda spotrebovanu zmes vzduchu a paliva. zdroj: http://www.tuneruniversity.com/blog/2012/05/dont-block-or-remove-the-egr-valve-its-saving-you-money/
  2. No tak nakoniec sa mi to podarilo! Zobral som tu pruzinku a roztiahol som ju na kus tycky, asi 8mm sirokej. Natiahol som to ocko co najviac na koniec tej tycky aby som mal dobry pristup. Navliekol som to na gulicku a tak som natlacil zrkadlo. potom som opatrne to ocko pritlacil na jeho povodne miesto a jak to cvaklo, skocilo tam kde patri :) Hned na prvykrat! :D Sam sa divim, ze mi tento napad vysiel. Bohuzial nemam fotky toho zazracneho okamihu, tak hadam staci moj slovny opis.
  3. Diki za odpoved. Neoplatilo by sa teda ten zosik nejak ozivit? Precistit ho, prepajkovat spoje? Nevyzera nejak zlozito, mozno by sa dal aj nahradit inym zosikom.
  4. Zdravim Forum. Zakladam novu temu, pretoze sa mi odpoved na moj problem nepodarilo na fore najst. Naposledy som sa snazil vycistit celne sklo od lepidla od stareho senzoru alarmu hned nad zrkadlom. Tak som opatrne zrkadlo "Demontoval", no proste som ho vytiahol z tej gulicky, ci jak to nazvat. Problem je v tom, ze neviem ako to natlacit nazad, kedze je tam napruzena "obrucka", ktora mi zrkadlo nedovoli silou natlacit nazad na tu gulicku. Skusal som to aj inak, a to ze som prv tu pruzinku dal na tu gulicku tak zacvakol zrkadlo a snazil som sa roztiahnut pruzinku rucne aby sadla na konzolu v zrkadle. Bohuzial takto to tiez neslo. Tak vas prosim, viete poradit ako bezpecne nasadit zrkadlo nazad? Momentalne je tam na volno bez tej pruzinky, ale tak staci prejst po retarderi a zrkadlo odkvecne :D Vdaka za vsetky napady! :)
  5. Zdravim. Jedna technicka otazka: Preco vyradit antenny zosilovac, ked stracame signal? :D Dakujem
  6. no tak po vymene vstrekovacieho cerpadla 0,4 na volnobeh ... takisto klesla spotreba za jazdy... dialnica 120 - 4,5 ;) a vykon tiez stupol... nieco nebolo vporiadku so starym cerpadlom ale tak uz je to poriesene :) ...samozrejme k uspechu prispelo aj vycistenie EGR a nasavania :P
  7. ano je to mozne... nedavno som daval menit rozvody a menili mi simmeringy a gufera pretoze cele rozvody boli od oleja... shit happens :)
  8. kamarat, mne tak skace volnobeh kludne aj na 9 l/h :D ...neviem co to znamena, mozno aj ja mam nieco v pi... ale tak ked dlhsie stojim tak sa spotreba ustali na nejakych 0,9 L/h ...dam kamosovi na diagnostiku nech pozrie davku paliva a budem zdielat :)
  9. Zdravim. Mne to ukazuje minimalne 0.9 na volnobeh a to aj pri zahriatom motore... diagnostika neukazala ziadnu chybu... myslite ze to mozu byt rozladene rozvody? na co sa mam zamerat, aby som prisiel na "root cause" problemu? Dakujem :)
  10. To su teda cisla. Tie spotreby udavate z pristrojovky alebo su to vase realne vypocitane cisla? Ja jazdim denne 60km po dialnici nejakych 110km/h a ukazuje okolo 5 az 5,5... ak idem na 120 a nebodaj na 130 tak to ide nad 6,5 az 7L :(... Zatial som este nepocital realnu spotrebu, ale takto mi ukazuje pristrojovka. Mam 81kw AHF 2001 197000.
×
×
  • Vytvořit...