Přejít na obsah

Dominik176

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dominik176's Achievements

0

Popularita

  1. Je tam alternátor bosch 120A chcem vymeniť na nom regulátor málo dobíja je nejaký problém pri výmene regulátora ak je niekdo kdo ho menil mohol by mi prosím napísať či bol nejaký problém a či to išlo vymeniť bezproblémov.
  2. Kebyže vieš čítať tak by si videl že som napísal doliať do nafty nie naliať benzín na 50 litrov nafty stačí 1 liter benzínu a v tomto pomere to zmiešať.
  3. Ked už sú velké mrazy tak ten benzín v tej nafte pomôže aby to nezamrzlo,ako normálnym motorom to neuškodí.Nemyslím korejské auta a pod to nie sú autá.
  4. Stačí trocha benzínu do nafty a nebude to mrznúť.
  5. Ospravedlnujem sa chcel som normálne napísať príspevok ale som zo zvyku z iných for dal odpovedať a to bola citácia na teba to som nechcel.
  6. Ludia načo si kupujete benziny ked na 1.9tdi mám v meste spotrebu 4 litre a to nehovorím o vyššiom krútiacom momente ktorý to má oproti benzínom do 2 litrov,štartuje to rovnako ako benzín tak ja neviem aký zmysel má benzín.
  7. Toto sa mi stalo na fabii 1.4mpi vrčala na volnobeh pustené svetlá naplno kúrenie a radio po 15minútách bola baterka taká že síce potočila štartérom ale nie natolko aby to naštartovalo.No a tam bol len 70A alternátor a ten všetko na volnobeh neutiahne.
  8. Konny vidím že o tom vieš hovno už len s toho že prečo 12v,inak na začiatku nabíjania dáva každá nabíjačka 12v ked je baterka vybitá ono totižto ako sa baterka nabíja klesá jej vnútorný odpor a tým sa zvyšuje napätie a klesá pretekajúci prúd.To znamená že ked sa to spraví tak ako som napísal tak na začiatku nabíjania budeš na baterke merať niečo okolo 12v záleži podla toho ako bude baterka vybitá no a časom budeš vidieť ako napätie pôjde hore takže tak.Navyše vdaka tomu že tam je len jedna dioda tam nebude úplne usmernené napätie teda polvlna ,to znamena že sa sa to bude nabíjať a zároven vybíjať to znamená že to bude sčasti desufaltovať baterku.A áno mal som tu nabíjačku v ruke a je pekne kokotská ked má baterka malý vnútorný odpor ta nabíjačka to vyhodnotí ako že je baterka nabítá pri tom neni takže ti ju nenabije moc len trochu,a to sa stáva ked ma baterka jeden článok slabší,pri tom tá baterka ešte neni na odpis ale ta hyper ultra skvelá nabíjačka ju nenabije tak si ludia povedia šak čo je zla kúpim druhú baterku toto sa mi už vela krát stalo.
  9. Pretože mu napísal niečo podla čoho nezistí nič.
  10. Ta nabíjačka neni žiaden zázrak taký obyčajný šmejd to že si mal vybitú baterku na 2v a nabilo nie oživilo neni žiaden zázrak.Ono totiž ak si tu baterku tak vybil a v krátkom čase dal nabíjať tak ju nabilo ale nabilo by ju aj spôsobom akým som písal ja vyššie,ak by ostala tak vybitá mesiac už by jej nič nepomohlo.Inak ja mám v octavii 2 1.9tdi baterku alpin energie 53ah 470a štartuje to v mrazoch ešte s riadnou rezervou ono v podstate tie 74 ah na ktorých je udaný štartovací prúd 700-800a je nezmysel to dajú tak 5 sekund a skrútia sa im dosky.Inak mimochodom v tatre 815 som mal 145ah 800a a je tam štarter 5,5kw,a kebyže tam dám nejaké 74ah s udaným štartovacím prúdom 700a tak by stačili 2 štarty a by v nich riadne pokrútilo dosky.Podla napätia nezisti nič,to že meria hustotu je správne tak sa dá jedine zistit skutočný stav akumulatoru.
  11. Ta nabíjačka to nemusela vobec nabiť,ak ma baterka velký vnutorný odpor tak to tie lacné nabíjačky moc nenabíjú,ak máš po ruke nejaké trafo 12v aspon 1A tak daj zan jednu diodu na nu paralerne odpor 1k 2w a nechaj nabíjať aspon den priebežne kontroluj napätie na akumulátore malo by pomaly stúpať.
×
×
  • Vytvořit...