Přejít na obsah

lavi

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    339341383

lavi's Achievements

0

Popularita

  1. Nemůžu se nějak dobrat správného tlaku pro gumy. Letní foukam podle víčka na nádrži - prázdný auto - myslim že 2.0 předek a 2.2 zadek ale zdá se mi to málo. Když sem kupoval zimní Dunlopy, tak mi tvrdily, že je mam foukat 2.5 - 2.7 ale to dělo hrozný rány na každým výmolu. Teď foukam všechny na 2.2 - 2.3 a celkem to ujde. Zkuste se podělit o zkušenosti: Zimní, Letní - Typ gum - tlak Předek, Zadek // doplním i vlastní, až si opíšu typy
  2. mě se stalo, že mi při výměně kol nedotáhly šrouby
  3. lavi

    Kontrolky

    1. z paměti jestli si pamatuju ... je to otevřený dveře (červená) 2. jo tak je to správně + měly by svítit ještě elektroniky motoru a po nastartování vše zhasnout 3. všechno by mělo po nastartování zhasnout. Při startování je asi možná probliknutí.
  4. Tak jsem vzal šroubovák a projel po těch dvou drátkách v nádržce. Práce na minutu a zatim to dalo pokoj. Díky
  5. Pokud mam přes noc venku na mrazu -10 - -15°C tak se mi po zapnutí zapalování rozsvítí kontrolka teploty (oranžově). Nepomůže otevření a zavření haupny, ale pokud se autem zahejbá tak zhasne. Dolito mam a dle měření v servisu je kapalina do -35°C - což při mej zkušenosti s tímto servisem zakládá otázku, jak to ověřím? Nebo jestli víte proč by to mohlo takhle blbnout? - jo je to benzín 1.6
  6. lavi

    Chyba v elektrice

    Hezký. No určitě dej vědět, co to bylo za krabičku a kam vedly dráty. Ať se poučíme.
  7. lavi

    Chyba v elektrice

    Zkus ten snímač na brzdovým pedálu ... zkusit odpojit. Pak bych prošel konektory a dráty pod přístrojovkou. Je to těžký hledání, ale zase lepší když to dělá furt, tak stačí odpojovat až se to uklidní a najdeš vadu. Jo a ta nabíječka na telefon je do zapalovače? Jo a nepraskají ti pojistky? Důležitý je vyjít z něčeho kdy se to objevilo poprví a co se s tim předtim dělalo.
  8. Bohužel bez měření není vědění. Takže pokud by někdo věděl jak je ta páčka zapojena a jak se má chovat, neni problem to změřit.
  9. lavi

    Chyba v elektrice

    A cos dělal naposled za úpravy v elektrice, nebo v okolí přístrojovky?
  10. no po zkušenosti se servisem http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=5123 i mohlo. spíš jestli se nehrabali v elektrice někde v okolí. Protože když dělali otcovi HF Parrot, tak mu nesvítilo podsvícení ovladačů ventilátorů. PS: Jak si dělal diagnostiku klimy?
  11. lavi

    Piráti silnic

    Tak také přispěji. Po zkušenostech, kdy jsem jel brzda - plyn a po 10km bylo to auto za mnou na světlech, jsem se hodil do pohody a předjíždím jen ty co jedou za krásného dne 70. Což je nějaký nový nešvar a dělá strašně nebezpečných situací. A co jsem si na letišti zkusil brzdění v různých rychlostech, dodržuji rychlostní limity v 95% cesty. Obec do 50, mimo do 100, dálnice 120-130 (tachometrových) A pokud dostanu chuť se projet, jedu vedlejšíma klikatejma silnicema, kde si užiju ostrou jízdu, většinou bez překročení 80km/h a jen tehdy, když neni nikdo na dohled a aby to bylo bezpečné. Už sem se smířil, když mi předjíždí na přivaděči před Plzní (limit 90km/h) rozhulákanej favorit. Ale ty co předjížděj, když jede kolona, před sebe nepustim.
  12. Nevim co přesně sis koupil ... přidej foto Ale pokud je auto osazeno světly pro denní svícení (DL), tak jek je napsáno v příspěvku nad, svítí POUZE tyto přední světla. Při přepnutí na parkovačky nebo potkávačky MUSÍ zhasnout a toto osvětlení musí fungovat standartně. Něvim jestli se nechá v autě najít lehce signál na vyhodnocení nastartování, ale vzhledem k tomu, že musí zhasnou při rozsvícení, se bez relé, nebo nějaké elektroniky neobejdeš. Např. Škodovácké relé, sleduje napětí palubní sítě a při vzrůstu napětí, což indikuje běžící motor a tím pádem dobíjení acu, a zároveň umožňuje ponechání všech funkcí světel.
  13. Tak spraveno. Přístrojovka opravdu nesvítí, při denním svícení. Jen mi mate proč SPZ jo.
  14. Ach ta bezmoc. Rozebrána přístrojovka, vim jakej je problem, vim jaké je řešení problému, ale nedokázal sem po 4 hodinach usilovného snažení vysunout kontakt z pojistkové skříně. A to sem i sadu vypichováku a nedostal sem ani jeden ze dvou potřebných ven. Takže sem to složil a pojedu k tim trotlum do škodovky ať si to udělaj ale budu na ně koukat, aby mi tam zas něco nepo... Ach jo.
  15. lavi

    klimatizace

    mě pomohlo, že pokud jedu s klimou, tak předtím než přijedu domů, tak jí vypnu a dym ventilátor naplno. stačí cca 10 - 15 min
×
×
  • Vytvořit...