Jump to content

Luke288

Uživatelé
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

563 profile views
  1. vcelku mi nejde o modernější nebo zastaralý věci, potřebuju něco funkčního...poohlídnu se po tom grafitu. jen teda abysme si rozuměli, nepotřebuju tu část zámku v klice, ale tu část ve dveřích co se zakusuje to protikusu v karoserii.
  2. když jsem auto kupoval, tak mi dost vrzaly dveře při krutu karoserie. prudil jsem s tím servis, prtž to bylo ještě v záruce. teď už je po záruce, takže s tím do servisu nejedu, nicméně po 3letech klidu se zase rozvrzaly. tenkrát tvrdili, že to dělaj zámky ve dveřích a že je promazali. vzhledem k tomu, že mě to dost rozčiluje, tak to chci zkusit promáznout a teď mi poraďte čím? WD40 asi nebude to pravý ořechový nebo ano? mám ještě mazání na řetěz u motorky, ale nevím. další věc- čím ošetřit gumový těsnění dveří? vždycky jsem slyšel, že silikonovej olej, ale nedávno v autosalonu říkali, že je
  3. mě se to taky nelíbí, ale jako Palo, hlavně, že ty jseš spokojenej.
  4. olafe, jedině origo. všechno ostatní vypadá jako těžkej kolotoč. hlavně nic černýho. timhle si každej musí projít, nejdřív se hledaj alternativy a po několika neúspěšných pokusech (přestože si to mnozí nepřipustí) se vrátí k originál kolům.
  5. posuzovat kolik převodovka vydrží podle toho, jestli zvládne opakovaně a bez poškození launch control (vy co neumíte anglicky, tak je to volně přeloženo kontrola startu/rozjezdu, nikoliv kontrola obědu tak jak tady někteří stále dokola píšete) mi přijde mimo. uniká mi význam týhle funkce u aut typu superb/passat, což jsou i při nejsilnější motorizaci pouze trošku rychlejší velký limuzíny, ne sporťáky pro který to asi možná má nějakej význam (zas pro lidi co to používaj možná maximálně na machrování na křižovatce). auta jsou stroje, který se prostě můžou pokazit a kazily se i před 30ti le
  6. však jasně, ptal jsem se, jestli se zaseknou na stejných otáčkách na N i na D/S. to, že se benzín zasekne na jiných otáčkách než nafta je logický. osobně si myslím, že sup žádnej launch control nemá a dává to akorát zahulit spojce. druhá věc je co jinýho dělá launch control, jestli tam je spojka pod nějakou ochranou.
  7. nezaseknou se ty otáčky na stejný úrovni jako když zařadíš N a šlápneš na plyn? např u mýho nafťáku na 2tis ot/min?
  8. nechci kecat, ale nemá náhodou launch control pouze passat? někde jsem kdysi googlil, že tahle fičura není v SII funkční.
  9. mě osobně se tyhle auta, kde je černý uplně všechno vůbec nelíbí, přijde mi to až ošklivý...
  10. jj, do 100km/h je to super dostačující.
  11. sound system mám. rozumim tomu tedy správně, že to nejlevnější (to je relativní pojem, stejně stojí 12K) škodovácký rádio nebude se sound systemem fungovat? a co BT HF? jinak auto je zase v servisu, včera jsem si ho vyzvednul a po hodině ježdění pán na křižovatce nedobrzdil a pochroumal mi nárazník. už se tomu fakt musím smát... ad bolero, amundsen- nevím, ale co jsem tak zjištoval, tak tyhle zlodějíčci koukaj, jestli je na střeše ploutev. jakmile je, nicmoc neřeší a jdou do auta. jinak mám pujčenýho SII 103kW v manuálu a docela příjemně mě překvapila dynamika auta, zas takovej rozdí
  12. výměna skla a všeho souvisejícího je za 17tis a to pojištovna bez problémů zaplatí (mínus 5K spoluúčast samozřejmě) věc se má tak, že by mi nejpozdějc příští týden měla PČR navigaci vrátit s tím, že pokud by náhodou byla poškozená, tak samozřejmě hradí jinou. jelikož je to během tří let už třetí krádež navi, tak jsem dost nalomenej, že si jí nechám vrátit, ale do auta objednám to nejlevnější rádio.
  13. s pojištovnou ted bude asi trochu problem, prtž oni toho člověka po 10minutách chytli i s tou navigací. jenže nikdo mi ted není schopnej říct, kdy a jestli vůbec mi jí vydaj a na druhou stranu pojistovna udajne když zjistí, že se věc našla, tak odmítá plnění. jinak vyndaný opět celkem profesionálně, krom okna nepoškozený nic.
  14. netrvalo to tak dlouho a jsem zas o jednoho Columbuse lehčí. během 3let už budu mít čtvrtýho...
  15. za sebe- mám ho 3roky, najeto cca 85tis km s tím, že posledních 30tis km ne nadrkotaný víceméně jenom po městě. DPF se zatím neozval, čas od času se zvednou nepatrně volnoběžný otáčky, ale nevím jestli to má souvislost.
×
×
  • Create New...