Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

VW Club

Sign in to follow this  

Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Volkswagen

28 topics in this forum

    • 868 replies
    • 26 953 views
  1. VW Polo 1.2 TSI 66kW 1 2

    • 40 replies
    • 899 views
    • 130 replies
    • 3 888 views
  2. Otesánek :D VW GOLF Cabrio

    • 25 replies
    • 609 views
    • 0 replies
    • 67 views
    • 295 replies
    • 8 508 views
    • 412 replies
    • 9 307 views
  3. VW Golf mk3 Variant

    • 3 replies
    • 161 views
  4. VW Transporter T3

    • 12 replies
    • 371 views
  5. VW Polo 6N2

    • 3 replies
    • 127 views
    • 23 replies
    • 1 238 views
  6. VW Polo 86C

    • 1 reply
    • 96 views
    • 5 replies
    • 115 views
  7. Goofy kabriokombi 1 2 3 4 6

    • 163 replies
    • 3 612 views
  8. Ďas AUTO ;) 1 2 3 4 6

    • 157 replies
    • 5 289 views
  9. VW GOLF VI 1 2 3

    • 70 replies
    • 1 872 views
    • 695 replies
    • 14 519 views
  10. Passat - decent 1 2 3

    • 78 replies
    • 2 164 views
  11. VW Golf V 1.9 Tdi

    • 0 replies
    • 100 views
  12. VW-touran,RNS315

    • 0 replies
    • 111 views
  13. VW T5 Multivitamín 1 2 3 4 30

    • 878 replies
    • 22 967 views
  14. Amoghovic Sharan :-)

    • 10 replies
    • 375 views
    • 131 replies
    • 5 079 views
  15. Passat B8

    • 13 replies
    • 421 views
  16. VW GOLF IV Pneu

    • 2 replies
    • 163 views
  17. VW Golf V GTI 1 2 3 4 20

    • 576 replies
    • 18 460 views
  18. Amoghovic Touránek 1 2 3 4 10

    • 297 replies
    • 8 679 views
  19. VW PASSAT 4MOTION

    • 0 replies
    • 162 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...