Přejít na obsah

lunoš

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    62
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

lunoš's Achievements

0

Popularita

  1. Zimní pneu Nexen Winguard 225/55 R17. 2ks 6mm, 2ks 5mm + přidám 2ks 4mm (sjeté k jedné straně, poslední dvě fotky). Cena za sadu 1000,-. Mohu dovézt (okolí Benešov, Vlašim, Týnec n/Sáz) https://auto.bazos.cz/inzerat/141758355/nexen-winguard-22555-r17.php 724851269 lubos.kozina@seznam.cz
  2. Ahoj, poprosím Vás o radu. U Scouta rok 2007 2.0BMM se mi začal pravidelně objevovat tento problém: Při zahřátém motoru začne auto v zátahu poškubávat, nakonec se rozjede, jedná se jen o 5x cuknutí v půlvteřinových intervalech při sešlápnutí plynu. Neznatelnější je to na čtyřku z rychlosti 60 na 80km/h, dále pětka 80-100km/h - stejné příznaky. Na nižší rychlosti nijak zvlášť nespozorováno. Naopak na šestku na dálnici při 140km/h náhlá ztráta výkonu na rychlost 100-120km/h, při přidání neškube, ale je to takový přidušený, (nevím zda to s tím souvisí, před dvěma lety na dálnici při zátahu velmi znatelné zaškubání a ztráta výkonu, při sešlápnutí víc jak čvrt plynu auto stále velmi škubalo a dále již nezrychlovalo...při přidání a držení méně jak čtvrt plynu se auto normálně rozjelo na 140 i více, ale jakmile jsem mu chtěl naložit v tu ránu, tak byl problém. Po příjezdu vyměněn pal. filtr + vyčištěna nádrž, OK, po roce stejný problém, opět nový filtr, dál již nespozorováno, nicméně to mírné poškubávání co popisuji nahoře, bylo stejné před i po tomto problému). Diagnostika bez chyby. Vyměněn potřetí pal. filtr, pal. čerpadlo, těsnění pod tandemovým čerpadlem, škrtící klapka, váha vzduchu. Po neděli chcem měnit egr, tak se táži zde na případné nápady, než se pustíme dál. Díky moc
  3. Super, našel by se mezi vámi někdo ochotný z okolí Prahy/Benešova/Tábora, kdo by mě dokázal napíchnou a toto deaktivovat? Ze servisů mě už třikrát vykázali, že to prý nelze. Díky
  4. Ahoj, mám Scouta 2007 a chtěl bych nahradit funkci dešťového senzoru klasickým cyklovačem a cykly nastavovat tím kolečkem na páčce stěračů, kterým nyní nastavuji citlivost senzoru....dočetl jsem se, že by to přes VAG mělo jít deaktivovat, viz zde: ,,Nevím jak u Octavie ale u Yetiho(třeba to tak bude i u Octavie po FL protože elektrika bude stejná jako Yeti, možná to půjde i u octavie před FL) tak pokud se dešťový senzor deaktivuje tak se to chová jako klasickej cyklovač se čtyřma polohama. Dá se to přes VAG jak vypnout tak i změnit citlivost.'' Můžete mi prosím někdo toto potvrdit? Díky moc, lunoš
  5. Prodáno, prosím o smazání
  6. Ahoj, tak mi něco nabídni
  7. 5,5L nádobka ostřikovačů (+ostřikovačů světel) Octavia 1 včetně hadic a čerpadla, cena 600,-
  8. Přední nárazník Octavia 1 RS. Nepolámaný, pouze poškozen od běžného používání. Bez ochrané lišty. Jedna tryska ostřikovače ulomená. Ostřikovače jsou přišroubované, zvenku to není poznat. Za příplatek mohu přidat 5.5l nádobku včetně čerpadla+hadice k případnému dodělání ostřiků světel. Osobní převzetí, popř mohu dovézt do okolí Benešova, Týnce nad Sázavou nebo Čechtic. Cena 3000,-
  9. Tak jsem mrknul na panel relátek a chybí zde relé klimatizace č. 13...teda já mám ten přídavnej panel celej prázdenej, ale když mám klimu, tak by tam to relátko mělo být ne?
  10. ...teda za předpokladu že neni ko relé...
  11. Ahoj klucí, budu vám vděčný za rychlou radu. Kam má jít šťáva po stisknutí tlačítka AC manuální klimy? Do kompresoru??? Já jen že tam to mám mrtvý, tak z toho nejsem moc moudrej. Díky za radu, lunoš
×
×
  • Vytvořit...