Jump to content

MOJE JMÉNO

Uživatelé
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia IV

Recent Profile Visitors

346 profile views
  1. Odpovím si sám. Boxy na pojistky jsou dva. Jeden pod volantem, druhý za aku v motorovém prostoru. V příloze je pdf s rozpisem pojistek pod volantem. Číslo pojistky.pdf
  2. Já naopak nepotřebuji a ani nechci napájení kamery v odstaveném vozidle. Na druhou stranu, chci mít kameru bez trvale visícího kabelu do konektoru. Chystám se koupit na ALi k těmto účelům prodávaný dlouhý kabel s redukcí 12-5V, ale netuším, kde je v O4 pojistková skříňka, ze které by to šlo vytáhnout. Jde mi zejména o to, je-li dole pod volantem, nebo v motorovém prostoru. Auto budu mít až v červnu, ale rád bych to objednal již nyní. A pokud někdo tuší, který slot je pro tyto účely vhodný, předem moc díky za info.
  3. Reakce žádné, Odpovím si tedy sám. Možné to údajně je, ve značkovém jde o částku 6.500,- Kč.
  4. Zdravím. Mám novou firemní Octavii (2018) s rádiem SWING, do které mi objednali samé hovadiny, ale to co skutečně potřebuji ne. Rád bych oficiální cestou přes značkový servis (jinak to v žádném případě nepůjde) aktivoval funkci SMARTLINK pro možnost zrcadlení (výhradně) navigace Waze (telefon Xiaomi Redmi 4X). Máte někdo ověřenou informaci, o jaký zásah se jedná ? Je to jen klik-klak na NTB pro servisáka, nebo je třeba fyzicky něco "doplnit do palubky" a k tomu to odbloknout? Máte představu o ceně tohoto úkonu ? Díky moc předem za ověřenou informaci !!
  5. Mám s full-led v octavii najeto 38.000km. Po třetím, opakovaném seřízení ve značkovém servisu (kdy už se to konečně naučili...) mohu konstatovat, že LED jsou celkově mnohem lepší než běžné halogeny, ikdyž např. čirá optika v Octavii II FL byla velmi slušná. Rozhodně není u těchto světel problém s malou svítivostí, ale spíše problém s tím, že vytvářejí ostrý předěl den-noc velmi blízko před autem, a to zejména při zatížení vozu. Druhá trochu nepříjemná věc, se kterou je třeba počítat, je velmi nepříjemný odraz od návěstidel a značek. Doslova se tyto proti Vám v noci rozsvítí. Doporučuji vyhleda
  6. U služebního přesně to samé, že být to moje auto, tak bych z toho zešedivěl....Rachot jako z lištové sekačky.
  7. Na 101% 1,4TSI. S 1,6TDI mám od novoty čerstvě za poslední měsíc najeto 6500km a vzpomínám s nostalgií na 1,2TSI 77kW. Úspora paliva nikdy nenahradí a nevyváží traktorovitost, hlučnost, malou pružnost a nižší výkon.
  8. S Fabií I jsem najezdil 85.000km a největší problém, který měla, byl problém se žárovkami. Nevím proč, ale odcházely z důvodu přepětí jako na běžícím páse. Stejně tak to bylo i se všemi ostatními u nás ve firmě. Jedinou odměnou za tuto nepříjemnost bylo to, že světla svítila neskutečně dobře, z důvodu přetěžování žárovek. Takže si myslím, že bez čiré optiky (kterou měla Octa II FL) bude halogenová Octa III svítit hůř, než ta Fabie I.
  9. Mé srovnání bylo míněno tak, že 1,2TSI bylo jízdně velmi příjemné a velmi tiché vozidlo a rozhodně na něj budu vždy "s láskou vzpomínat" :rolleyes: . Jediný hluk, který byl slyšet byla netěsnost (svistot) kolem oken dveří u řidiče a pneumatiky. TDíčko není rozhodně z hlediska hluku tragédie, ale proti TSI je to trvale dunivý lomozník. Navíc ta zadní náprava je fakt krok zpět a dá o sobě vědět vždy, když už si myslíte, že to není pravda. Teď jsem si přečetl svou včerejší recenzi a možná jsem byl až přehnaně moc kritický. Dnes jsem nabral na 1998km Vervu a při výjezdu z města se mi zdálo, že aut
  10. Mám 2 týdny Ambition 1,6 s manuálem. Přešel jsem z Octy II FL 1,2TSI 77kW, se kterou jsem najezdil bez problémů 223.000km. (obě auta služební) Mé pocity z TDIčka jsou však víceméně velmi rozpačité. Není to sice nic tak tragického, jak jsem všude četl, ale na druhou stranu bych od auta za 580.000,- čekal přeci jen trochu více. Abych to shrnul. Kromě značného hluku, tvrdého podvozku a odskakující zadní nápravy (na což jsem rozhodně v TSI zvyklý nebyl) je ten 5ikvaltový manuál opravdu totálně, ale totálně mínusová záležitost, která vůz naprosto zbytečně degraduje o dimenzi níže. Pod 1500rpm se s
  11. Omlouvám se - nevím kam jinam napsat. Je možno přidat tuto nejnovější verzi motoru jako samostatnou kapitolu? Díky.
  12. Docela vtipné řešení s tou odbočkou, jen si dovolím doplnit drobný, snad jinde nezmíněný fakt, že je třeba dát velký pozor na to, aby odbočka byla na správné straně pojistkového osazení - tzn. za pojistkou (ve směru od baterky) a nikoliv před ! Mám tím na mysli, že není jedno, jak se do zdířek zasune...
×
×
  • Create New...