Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Roman.semora

Uživatelé
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

94 profile views
  1. Jasně uvidíš, já to zatím dál budu servisovat co 15k a schovávat v garáži, kdyby ses náhodou rozmyslel :)) Jinak určitě nechoď na vlákno @header009, ten od koupě auta neřeší nic jiného než právě střešní okno 😕
  2. Ale co vím tak RS230 už v základu byly docela žravější na spotřebu ne? Jednou jsem s tím jel i za 4,2l ale to jsem ve Vysokém Mýtě měnil defekt a na dojezdovém kole jel D11 na tempomat 80km/h schovaný za kamionem 😄 Hledal jsem jestli nemám nějaké fotky z kokpitu a našel jsem jen jednu s malým vzorkem 600km, ale zrovna tam je fakt těch průměrných 8 😂
  3. No já přecházel ze 162kW MR2017 a pocitově se to nedá srovnat, připadám si jak v autě jiné třídy (to bude hlavně alcantrou a virtuálním kokpitem + střešním oknem; navíc mám automat, předtím jsem měl manuál). A spotřeba je něco, co mě překvapilo úplně nejvíc. Dálnice na předpisy mezi 6-7, okresky výlety kolem 6, s hodně svižnou jízdou 7,5. Když jezdím jen město a užívám si svižné rozjezdy, tak kolem 9-10. Dlouhodobý průměr mám cca 8-8,5l, ale pořád jsem si to auto nepřestal užívat, jestli mi rozumíš 😄 Mně zase vrtá v hlavě přechod na 4kové RS, ale prý má stát kolem 1mio s daní v základu a nemyslím si, že bych to své prodal za tolik, kolik si představuju vzhledem k tomu jaké je teď období. Klidně mrkni do vlákna tady. Kdyby to byla konfigurace podle tvého gusta (přesná specifikace tady), tak se můžeme výhledově pobavit o plánech a pokud se nám to třeba za 1-6měs. potká, tak jenom dobře, navíc s ním jezdím Havířov<->Praha tak není problém se někde potkat. Ale zatím to mám stejně jak ty, moc to nehrotím, ani nemám v plánu žádnou inzerci (to tak za půl roku nejdříve) a s autem jsem tak spokojený, že i kdybych ho měl podržet ještě 2 roky, tak pořád budu jezdit s úsměvem od ucha k uchu 😄
  4. A co novějšího plánuješ pořídit? Mně se zalíbil 4kový design, úplně se těším až to tu někdo práskne s osobní zkušeností snad ke konci roku, že to už pořídil 😀
  5. Co z LED ti ještě chybí? Mě zas docela vytáčel plastový klíček.. u RS 2019 je stejný klíček jak 2013 základní Octavie. Upgradoval jsem alespoň takto přes VW originální díl, i když největší změna je to hlavně na dotek, protože klíček je najednou 2-3x těžší:
  6. Díky moc. Ale upřímně mít RS230 s 320k a střílením z výfuku, tak jezdím za 20 😂
  7. Já musím střešní okno na Octavia 3 pochválit, splňuje vše co od ní očekávám, zároveň pokaždé když čtu novou zprávu od @header009 tak si jen zaklepu na zuby, ať mě nepotká stejný osud 😄 Kdybych měl ale hledat nějaké negativa, tak je pravda, že když mám okno otevřeno na full a zatáhlo síťovou roletu, tak vždy po nějaké době se kousíček poodtáhne, cca 5cm - dál ale nejde, a na rychlosti jízdy to nezáleží. To spíš mám problém s chladící kapalinou, jednou už jsem dolíval a při poslední kontrole nemám pocit, že by se držela na maxu. Za chvíli půjdu na prohlídku, tak po tom, co jsem tady načetl, to tam určitě zmíním.
  8. Pěkný kousek! Vůbec by mi nevadilo mrknout nějaké video se zvukem, hlavně z oblasti výfuku 😄 Nezmínil se prodejce, kolik do auta investoval? A Kupní cena byla jaká? Budu se těšit na další fotky😎
  9. Jo s tím oknem jsem to u tebe vlastně četl, tak to na něj hned zítra zaklepu, ať drží 😄 Fakt s tím nemám problém, dokonce s ním občas jedu i okresky 130km/h+ na krátký čas.. klidně mi napiš PM a můžeme je vyzkoušet. Ještě mám v plánu to dát na brzdu, jaký to má reálný výkon, četl jsem články, že mívají klidně k 260k, kus od kusu.
  10. Díky moc. S oknem jsem moc spokojený, nikdy jsem nebyl z těch co automaticky vždy zapínají klimu, takže jsem asi i cílový zákazník pro tuto parádu navíc. U spotřeby moc nejezdím stylem brza-plyn, možná proto to i držím níž. Každopádně za 12-13 dokážu taky zajet, ale fakt výjimečně. Ale s těma dvěmaciframa co máš ty jsem původně počítal 😄 No a kola jsou kapitola sama o sobě, jsou i jiné, které by se mi líbily více a ty Extremy možná nepadnou každému do oka, navíc se strašně špatně udržujou čisté, na druhou stranu když už chvíli čisté jsou, tak mi přijdou fakt super a za jízdy vypadají taky luxusně. Na původním RSku jsem měl Gemini, které se mi taky moc líbí, ale má je strašně hodně RSek, proto jsem na zimu volil Turini - jsou navíc snazší na údržbu, tím jak jsou matné, tak nejde moc vidět že jsou špinavé. Ani nevím co jsi nakonec koupil na zimu kupoval ty, musím doplnit znalosti vlákna 😄
  11. Tak téměř po roce sledování příspěvků a inspirace ostatních krasavic v podobě Octavií (a že tady pár krásných RSek bylo!) bych se rád podělil i o tu svou spolu s konfigurací, úpravami navíc, společnými plány a subjektivními dojmy z auta, z jeho koupě a prozatimního servisu. Škoda Octavia RS, 2.0 TSi DSG liftback, 2019 Původně jsem přecházel z TSI RS 2016 162kW téměř v základu, tak jsem před studováním konfigurace neměl moc očekávání a navíc omezený rozpočet. Nakonec jsem ale finální konfiguraci dělal se známým v AUTO Dubina a rozpočet vzal rychle za své 😄 Trval jsem snad jen na challenge packetu (hlavně kvůli jízdním režimům, a černým koncovkám výfuku), známý mě navíc přemluvil do DSG (zpětně hodnotím jako nejlepší investici z příplatkové výbavy), bez navigace to vzít nešlo, takže ta je tam taky. Ještě jsem se navíc rozhodl pro Canton hudební systém a střešní okno čistě kvůli estetiky. Pak ještě virtuální kokpit, který vypadá fakt luxusně a za ty peníze podle mě stojí, na poslední chvíli jsme ještě přidávali vyhřívaný volant no a tím nadstandardní výbava končí. Keyless a sklápěcí zrcátka jsou tuším v základu. Alcantra/kožené sedačky vč. el. nastavení, personifikace dle klíče a jízdní režimy jsou součástí challenge packetu. Tím, že strašně nerad bych na autu měnil cokoli, co nejde úplně vzít zpět, tak jsem se zatím rozhoupal jen k ledkám v celém interiéru vč. kufru (zkoušel jsem i do zpáteček, ale bez efektu, proto tam jsou opět originály), rámeček kolem SPZ šel taky pryč (aktuálně oboustranné suché zipy, ale doporučuju spíš oboustrannou pásku). A v plánech pak mám hlavně dokódování výbavy (komfortní vystupování, rozsvícení zadních světel spolu s denními, deaktivace START/STOP, příp. aktivace zobrazování dopravních značek, jestli k této výbavě vůbec půjde), možná se odhodlám i k zadnímu difuzoru spolu s 15mm distančními podložkami vzadu - oproti předfacelift verze jsou kola už tak o 30mm dohromady širší). Líbil by se mi i lepší zvuk, ale to třeba někdy v delší budoucnu. Ze subjektivních dojmů, tím jak jsem přesedal s RS220 musím říct, že si připadám jak v autě jiné třídy - možná tím, že jsem šel z obyč sedaček do alcantry/kůže a z analogových budíků do digitálních, nebo nevím čím to. Ke spotřebě po 25tis. najetých kilometrech za posledních 13 měsíců svižné jízdy musím říct, že průměrnou spotřebu kolem 8,5l/100km jsem nečekal ani trochu. Když výletujeme na tempomat, klidně se dá jezdit kolem 6l (D1 dle předpisů se zúženími za 5.8l). Dálnice s plným kolem 10l. Zima vs léto úplně nehraje roli, zimní mám 18" turini 225/40 a spotřeba byla možná o pár dcl nižší. Město jezdím za 8-12, to je hodně individuální na trase i dopravě. Auto jsem kupoval v AUTO Dubina, kde byl perfektní prodejní tým a super domluva, ale ještě před prvním pravidelným servisem jsem měl možnost poznat, že vedoucí servisu není člověk, kde bych chtěl auto svěřovat. Servis tak řeším na základě doporučení u Auto TOMAN v Havířově, kde první návštěva proběhla úplně v pohodě a i přes to, že jsem si donesl vlastní olej byli moc vstřícní. Uvidíme jak další návštěvy. Kdyby někdo uvažoval nad koupí svého RSka, moc rád subjektivně pomůžu, svezu, zkusím poradit. Každopádně jsem spíše nadšenec, než mechanik :))
×
×
  • Create New...