Přejít na obsah

LacoSVK

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

LacoSVK's Achievements

0

Popularita

  1. Ja som mal veľmi podobný problém na audine ešte v minulosti, presne v takýchto otáčkach ako opisujete, akurát že ja som to pociťoval aj na 5 a 6st. Pričom chvenie sa zosilňovalo. V mojom prípade bol problém vo vstrekoch, skúsil by som diagnostiku čo ukáže, resp. pozrieť si cez VAG ako pracujú vstreky hlavne pri jazde, na voľnobehu totižto môžu vykazovať dobre hodnoty no pri jazde ukáže niečo iné. Niesom si na sto percent istý ale skúsiť to určite treba
  2. Dik za info, neviem kilometre by nemali byť stočené no na 100% to nevylučujem. Bol som dnes ráno u svojho mechanika, ktorý to videl a dymí to hlavne pri cuvaní aj to nieje pravidelné, pri rozjazde to sledoval ale nič nevidel (stál mimo vozidla) ako prvú otázku mi povedal, že či som nenatankoval inú naftu ako obykle tankujem. Hneď som si spomenul, že som skúšal inú naftu na inej pumpe. Zhodou náhod mal tam jednu Audi A6 3.0 TDI a jej majiteľ mal v nádrži nejaku tisíc krát prelievanú naftu z kamiónov tak mi ukázal ako to dymí kvôli nafte a musím uznať bol som nemilo prekvapený čo dokáže spôsobiť menej kvalitná nafta. Tá audina dýmila ako kamión, hustý čierny dym, pričom ma ubezpečil že auto je po technickej stránke v poriadku a že je to kvôli tej nekvalitnej nafte, takže skúsim vyjazdiť túto naftu ktorú mám a natankujem kvalitnejšiu naftu na inej pumpe a uvidím ak problém nezmizne budem riesiť ďalej.
  3. Zdravím mam podobný problém a nechcem zakladať nové téma, mam OII 1.9 tdi 77kw BKC tak isto po výmene hlavy, tesnenia a turba. Od výmeny najazdené cca 5 tisíc km akurát ja neporozujem dym na voľnobehu ani pri jazde, ale iba pri cuvani aj to nieje pravidelné niekedy dymi niekedy zasa nie, turbo ide normálne nevydáva žiadne zvuky nič, tiež to môžu byť vstreky? Pri kontrole pred 5 tisíc km boli v poriadku
  4. Chcel som najprv dať originál ale keďže tam bol dosť veľký cenový rozdiel zvolil som túto variantu, verím že originál je originál ale svieti to pekne aj keď je to HID ? Kombik bez hagusov áno divné a k tomu ešte aj 4x4 auto je dovoz zo Švajčiarska, pravdepodobne si ju niekto takto vyskladal, hagusy si viem zohnať u kamaráta ma jednu OII anglickú verziu na diely len sám si netrúfam ich urobiť. Zatiaľ som nemal problém s policajtami, takže zatiaľ pohoda :D
  5. Takže pozdravujem , som tu nový a prídávam sem svoju octAVIU 4x4 1.9 TDI M6, 77kw - chip 103kw Už je to rok čo aj ja vlastním svoju OII , otec má tú svoju výše 6 rokov a v podstate cez neho som sa dozvedel o tomto klube za čo mu ďakujem :) Takto vyzerala keď som si ju kúpil ( kolesa mi ostali z Audi :) ) časom sa porobili veci, ktoré boli potrebné ( nová spojka , repas prevodovky ....) ale aj napr. nové znaky :D Tak isto som skúšal rôzne led žiarovky do koncových svetiel, smerových svetiel a pod. ale v koncových alebo v predných obrysových mi v podstate každe jedné objednane z Číny (aliexpress) začnú preblikovať po mesiaci alebo dvoch potom som sa dostal k tomu čo som od začiatku chcel , nové svetla :) pribudla HID Xenon sada , v celku vyslovujem spokojnosť svieti to dobre :) opäť Čina Od vtedy sa v podstate nezmenilo nič , kedže ma moja octAVIA trošku potrápila motoricky a menila sa hlava motora , tesnenie pod hlavou, vačkový hriadeľ , hydroštely , turbo atď... Plánujem dať autofólie na okná, poprípade vymeniť letné alu disky, skúsiť šport podvozok, no a nakoniec keď bude čas a financie prestaviať to na SCOUT- kit :)
  6. Len tak čisto teoreticky ma napadlo, že váha vzduchu je napájaná na blok magnetického ventilu (čierna skrinka nad nádržkou na brzdovú kvapalinu) , skus prezrieť ten blok, poprípade ak má niekto v tvojom okolí takú istú octaviu vymeniť za jeho (cca 10 minút roboty) a skúsiť diagnostiku či problém bude pretrvávať alebo pozrieť kabeláž či náhodou nebude tam problém
  7. No ale pravdepodobne spotreba bude v niečom inom ako v software, myslel som že je okej ale nebolo to dobre nastavené. Teraz na novej úprave budem sledovať spotrebu, už mám pocit či palubný počítač neukazuje hlúposti
  8. Takže dnes som bol na stolici s autom prekontrolovat soft, mal som tam úpravu ktorá mala mat 103 kW a 320 NM no reálne bolo 107kW a 350 NM bolo to dosť nárazove a motor doslova zalievalo naftou, soft mi poupravili a teraz to ma odbrzdených 103 kW a 311 NM, problém sa odstránil. Teraz len jazdiť a sledovať priebeh a spotrebu Ďakujem všetkým ktorý poskytli svoje názory. PS : turbo he okay ??
  9. Áno tiahlo na podtlakovej banke sme nastavili viacmenej na doraz, nejde dobre podtlak Turbo ide ako má podľa logu aj diagnostiky to som myslel ze nejde dobre, konkrétne podtlakova banka je nová a pracuje správne. V piatok som vymenil blok magnetického ventilu, po viacerých jazdách pozorujem menšie zlepšenie hlavne pri jazde za studena plus keď sa motor zohreje na prevádzkovú teplotu tak ako som spomínal ťahá od 1800 ot/min turbo odfukuje, píska, nemyslím si že je zle, tým nechcem povedať že chlapi nemajú pravdu no veľmi si nechcem pripustiť že je to aj môj problém ? V priebehu týždňa asi pôjdem skúsiť úpravu softwaru od firmy ktorá má aj brzdu a vie celé vozidlo resp. riadiacu jednotku prekontrolovať a potom napíšem či sa problém odstránil alebo nie ?
  10. marián.marcin, teraz neviem co konkrétne myslíš, čo sa týka podtlakovej banky ta pracuje správne a bez problémov, myslel som to tak že ani po nastavení aretačnej šrúby sa podtlak nezmenil, stale auto zaberá citeľne od 2300 ot/min Zle turbo ? Tak to dúfam že nie, problém je ten že pozorujem to že ak sa motor zohreje na prevádzkovú teplotu tak turbo resp podtlak ide lepšie, krásne od cca 1800 ot/min, najlepšie na vyšších prevodových stupňoch a to konkrétne 3.4.5.6
  11. 1.Hadička he okay tú som kontroloval 2. origo soft som tam nedával z dôvodu že firma od ktorej mam turbo uviedla že auto musí byť chipnuté lebo inak bude hádzať do núdzového režimu, ale ďakujem skúsim. 3 . brzdy idú tak ako predtým, čiže dobre tam by som problém nehľadal, prekontroloval som podtlakovy zásobník, hadice podtlaku a všetko okolo toho. 4. Tiahlo sme nastavili '' od oka'' ale v podstate je na doraz (čiže max) ale nejde dobre 5. Turbo je repas, v podstate pôvodne, len ma vyfrezované vnútro a je tam 96kw vrtuľa (firma turbotech.sk) Ja som z možnosťami už na konci, mam človeka v Prešove na chip, to bola moja posledná možnosť resp. chcem tam ísť až vtedy ak si budem takmer istý že ostatné súčiastky sú OK a že pravdepodobne problém je v riadiacej jednotke teda software
  12. Update Vymenil som aj blok magnetického ventilu, žiadna zmena, ostáva mi už len úprava softwaru a dúfať že je problém tam. Nemáte náhodou niekto z okolia Košíc dobrého človeka na úpravu softwaru s ktorým by som sa vedel poradiť poprípade za rozumnú cenu by mi to nejako vyladil? Ďakujem vopred za všetky rady ?
  13. Odkiaľ konkrétne ide ten zvuk? Pretože nad nádržkou na brzdovú kvapalinu je blok magnetického ventilu, ktorý keď sa pokazí tak zvykne 5-7 sek. po vypnutí motora akokeby bzučať.
  14. Dobrý deň, som tu nový člen, vlastním OII 1.9 TDI 77KW 4X4 kód motora BKC. Pred časom mi začalo tiecť tesnenie pod hlavou, po rozobratí mechanik zistil, že je poškodený aj vačkový hriadeľ a následkom toho poškodilo aj lopatky na turbe. Preto som menil originál turbo za tzv. hybridné turbo so stredom z ASZ 96kw, ktoré malo poskytnúť väčší výkonnostný potenciál, vymenila sa hlava motora, tesnenie pod hlavou, vačkový hriadeľ a to turbo. Po poskladaní turbo zapne tak ako má, ale chýbal potrebný podtlak, nastavila sa aretačná šrúba na podtlakovej banke (nová banka) no ale ani to nepomohlo. Softvérovo je auto '' chipnuté'' na cca 103 kW, skúšal som vymeniť váhu vzduchu, teraz sa chystám vymeniť blok magnetického ventilu, keďže ten ovláda aj sklon lopatiek na turbe ale chcem sa opýtať či náhodou niekto neriešil podobnú výmenu turba za '' vacsie'' alebo čo by tento problém mohlo spôsobovať, pretože moja posledná možnosť sú podtlakové hadice a ak ani to tak potom neviem. Softvér by mal byť v poriadku, skúšal som tri rôzne úpravy, nič nepomohlo, spotreba sa mi dvihla cca o 1 liter / 100km. PS : diagnostika nevypisuje žiadne zavády, podľa nej ide všetko ako má. Tak Vás týmto spôsobom chcem poprosiť o nejakú radu alebo pomoc keďže s mechanikom si s tým nevieme už dať rady.
×
×
  • Vytvořit...