Jump to content

Lokotka

OctaviaClub
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutrální

About Lokotka

  • Rank
    3 l/100 km

Profile Information

  • Auto
    Octavia I Combi

Recent Profile Visitors

1 348 profile views
  1. Co je na tom nezdravého? Tedy krom toho, že to tam narvu v létě, pak ihned odstavím na sluníčko a 1/2 dne nikam nepojedu.
  2. Cca 55 litrů od rozsvícení rezervy s využitím zmáčklýho odvzdušňováku až k okamziku, kdy je nafta vidět cca 3cm pod hrdlem nádrže. No a na těch 55 litrů najedu při průměrný spotřebě 4,5 l/100km cca 1200km. No a pokud trénuju na soutěž, tak i 1400km.
  3. Ta baňka na turbu a hadičky nejsou záležitost pro elektrikáře.
  4. Takže další díl je na světě. https://octaviaclub.cz/clanky/skoda-octavia-19-tdi-jak-nastavit-upravit-cipovat/
  5. Po 1/2 roční odmlce jsem se dokopal k postupnému dopsání seriálu článků o Economy Run závodění a v odkaze máte 5 díl mého povídání. https://octaviaclub.cz/clanky/skoda-octavia-tdi-pripravy-a-upravy-na-jizdu-s-minimalni-spotrebou/
  6. To máš pravdu. Zároveň to ale popírá údaje s dílenský příručky. Že by toho chtěli víc prodat, tak uváděj původní interval?
  7. Ano, tj. adekvátní info z dieselpowerfora. A dál pak pokračují i objednacími čísly sad, které ty zesílené řemeny a kladky obsahují.
  8. Z čeho máš tu info? Koukal jsem do technický příručky a píšou tam až 150 000km, ale není tam přímo zmíněno to ASV, jen údaje o měsíci a roku výroby, takže tápu.
  9. Po kolika km, či letech je nutno měnit rozvody?
  10. Druhý díl článku Mechanicko-teoretické předpoklady úsporné jízdy a zároveň páté pokračování série článků o úsporné jízdě se jmenuje: Predpoklady-usporne-jizdy-prace-s-prevodovkou https://octaviaclub.cz/clanky/predpoklady-usporne-jizdy-prace-s-prevodovkou/
  11. Děkuju! Umí toho hodně a bylo vidět, že jel po předem naprogramovaný trase.
  12. No pokud to opravdu už dali i do osobáků a nespoléhá to jen na údaje z čidel (kamery -rozpoznávání značek), ale opravdu to predikuje údaje z mapy, tak se mně to líbí. No a v tom případě bych ale rád věděl, zda to fachčí jen v případě, že jedu po předem naplánovaný trase, nebo jestli to není nutná podmínka a omezeně to funguje i bez toho plánování, nebo tam funguje jen to rozeznávání značek? A pak, jako u všeho, je to vypínatelná, či jinak řečeno, volitelná funkce? Dále jsem kdysi načet že: - u kamionů to bere i údaje o provozu před ním (data z dopravních dispenčinků apod.), nejen že
  13. Pokud se něco přizpůsobuje konkrétní situaci, tak to v žádným případě není predikce, ale pouze reakce. Vidím značku = zpomalím. Predikce by byla, kdyby o tý značce (zatáčce, stoupání, horizontu) to auto vědělo vědělo předem (mohlo by, páč v mapách ty údaje jsou) a auto by reagovalo předem, tak jak to dělaj nejmodernější kamiony. Pak to má význam. Nejsem si ale jist, že toto je případ týhle nový Oktávky.
×
×
  • Create New...