Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Lokotka

Uživatelé
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

465 profile views
  1. Třebas by stálo za to, abyste právě toto sdělili sami za sebe organizátorům. Opět k tomu vyzývali. Třebas se to příště pohne spravedlivějším směrem, když se ozve více účastníků.
  2. Mě osobně vadí to započtení předpokládanýho 10´času zdržení. Přesně jak píšeš, určitě to dokáže hodně zamávat s výsledkama a je to otázka štěstí a nikoli umu. Na druhou stranu by prý sečtení čekacích dob každé posádky z ONI systému bylo časově moc náročný (ze stejnýho důvodu jsou i "jen" úseky s radary - bylo jich hodně a to i dost dlouhé - a nevyhodnocuje se rychlost na celé trase) a vyhlašování by se asi nedalo udělat ten samej den. Mně se líbí postoj Horníčka. Každej výsledek pod 3l/100km. je skvělej a o kokrétním umístění pak rozhodne náhoda = štěstí, co koho potká na trase. A největší přínos vidím v tom, že se soutěž průměrkou přiblížila reálnýmu provozu a už nejde "pouze" o minimální spotřebu.
  3. No, my jsme stáli 2x na červenou na křižovatce, 2x na žel. přejezdu, 2x kvůli běžeckejm závodům a 3x na tý kyvadlovce, jako vy. Problém s předjížděním shodného počtu před námi startujících jsme řešili ve stejném místě jako vy a těsně za Bílým Potokem na začátku stoupání jsem je "vomlel" klasickým Eco způsobem = "plnej kotel za 3". Myslím, že se to vyplatilo. Přesto naše ztráta ve Vrchcábu byla 18´. To dalo do poslední etapy 63km/hod. průměr, kterej jsme nakonec dali, ale stejně jako na Smědavě jsem musel 3x předjíždět běžný účastníky provozu hned za značkou konec obce a ve stoupání na ten "plnej knedlík", aby mě už dál nebrzdili. Mám skvělýho navigátora, kterej rozpočítal celou trasu tak, že kdykoli hlásil, jakou máme ztrátu, či náskok. Penalizaci jsme neobdrželi žádnou a jeli jsme dle GPS a nikoli dle tacho. Jinak Smědava - Souš?, tam je celou dobu čtyřicítka! Nechápu, že by tam jel někdo ještě pomaleji a že by vás brzdil.
  4. Tak nakonec dvě průměrky nebyly a dle mýho právě to vyvolalo nejen chaos, ale přímo zděšení při příjezdu do cíle první etapy. Většina posádek zde měla téměř 20´sekeru a dohnat je na pouhých 120km, to byl nářez, kterýmu se sotva dalo říkat EconomyRun. Letos nikdo, kdo nebyl disklej provoz nebrzdil, ale naopak běžnej provoz brzdil závodníky. Celá letošní soutěž byla rychlejší, než např. navigací Mapy.cz spočítaný časy!!!
  5. Jo průměrku zájemce o soutěž zjistí až z itineráře. To navýšení průměrky jaksi "slíbili" v diskusi na face už loni po závodě, ale prej z důvodu, že jsou "starý konzervy" se míněj držet při zemi a navyšování chtěj udělat postupně v několika krocích. Jsou pořadatelé, je to jejich vůle a práce. Marek mně psal, že asi budou průměrky dvě (každá z etap bude mít svoji) a tudíž bude i dvojí vyhodnocování ohledně dvou časovejch limitů. Za mě je to polovičatost a nadále budou "závodníci" při soutěži brzdit a omezovat ostatní účastníky provozu. Ohledně sjednocení huštění byla reakce od pořadatelů v intencích, že by to zvýhodnilo lehká vozidla a chtějí zůstat u původního, tedy hustit na max povolené tlaky dle štítku. Tak jsem do tý diskuse vložil fotky současných štítků kontra toho mýho, z čehož jasně vyplývá diskriminace starších aut. Mám ho nejtěžší a přitom smím hustit nejméně a to s dosti výrazným rozdílem. Na toto zatím žádná reakce.
  6. Tak už jsou ofiko propozice a přihlášky a změny oproti loňsku nejsou žádné!!! A jen vyzvednu to, že se klidně můžou zúčastnit i upravená auta, jen musej mít ty úpravy zanesený v techničáku.
  7. Jo a ještě jsem navrhnul sjednocení huštění pneu. Opět mě Marek podpořil, že i toto Finové mají v pravidlech a všem se hustí shodný tlak.
  8. To Pawouk01. Žádné ofiko info nemám. Do diskuse na facebookových stránkách ŠkodaEconomyRun se krom pořadatelů zapojil Marek Tomíšek a víceméně mě podpořil i svými zkušenostmi z finských EcoRallye. Pořadatelé zvednout průměr dle jejich vyjádření hodlají, ale chtějí se držet výrazně při zemi, tak uvidíme. Spolu se zvýšením limitů (průměrné rychlosti) chtějí prohloubit rozsah penalizací za jejich nesplnění. Já se ale pořád obávám, že hlavním cílem je ohromovat veřejnost, za jak málo ty škodovky jsou schopný jezdit a s reálným provozem to opravdu nemá moc společnýho. Loni to bez penalizací šlo zajet se skvělou spotřebou i s průměrkou 66km/hod., což oproti požadované těsně nad 52km/hod. je diametrální rozdíl. Jinak z tý diskuse přímo od pořadatelů vyplynulo, že se masově využívá v obcích povolené překročení o 10km/hod., což považuju za opravdu reálné i v běžném provozu. Taky zazněly návrhy na snížení toho povolenýho překročení na 7, či 5km/hod. Ono se totiž v reálu při využití té možnosti překročení rychlosti v obcích jelo víceméně konstantně mezi 60-70km/hod., takže asi tolik k tý realitě skutečnýho provozu a způsobu, jak dosáhnout tý stanovený průměrky. Taky se pravděpodobně pohne s povinnou výbavou = měněj se zákonné podmínky.
  9. Jsem na ty letošní propozice docela zvědavej.
  10. Lokotka

    6-stupňová 02M

    Děkuju, konečně použitelná info, která rozptýlila pochybnosti. Úprava tedy ale nutná byla, nikoli mechanická, ale cestou úpravy ŘJ tak, že si přístrojovka v O1 myslí, že je namontována v autě O2 a navíc v konkrétním modelu, kde se daná převodovka vyskytovala. Pochopil jsem to správně?
  11. Lokotka

    6-stupňová 02M

    Vím, že mě před výměnou dvouhřídelový převodovky za tu trojhřídelovou spousta lidí strašila, že bude problém s měřením rychlosti a tempomatem. Jak si tohle teda řešil, když ta tříhřídelovka nemá na rozdíl od tý dvouhřídelový mechanickej výstup na "rychloměr"? Čím se to ojebává?
  12. Lokotka

    6-stupňová 02M

    Tak až to spácháš, tak sem napiš pojmy třebas i s dojmy.
  13. Lokotka

    6-stupňová 02M

    Takže z Tvých vyjádření předpokládám, že máš O1 s motorem PD a nikoli rotačku, což mně mělo dojít rovnou, že? Pak samo-že problém s výstupem pro tacho a tempomat nebude a i přehození pětikvaltu za šesti by neměl bejt problém. Odborník na to ale nejsem.
  14. Lokotka

    6-stupňová 02M

    Tak to je dost dlouhá převodovka. A DRW se na fórech označuje jako nejdelší, čemuž odpovídají i oba dva odkazy na tabulky s převodovejma poměrama výše. Pokud máš tempomat a maxidot budíky O1, tak se s tříhřídelovou převodovkou připrav na problém nefunkčnosti, či zprovoznění oklikou přes čidlo ABS (dobastlit to asi nějak pude), poněvadž původní dvouhřídelovky maj na diferáku klasickej převod, jako bejval k původním rychloměrům, tříhřídelovky ho nemaj. Já mám po úpravě dvouhřídelovky tenhle pilovej diagram: Lehce těžší pětka oproti původní proto, aby ten diagram byl ukázkově plynulej. No a šestka odpovídá zhruba tomu, cos napsal (ještě je malinko těžší). Na druhou stranu, pokud se Ti s tím chce mrmlat a bastlit, tak získáš spojku, která přenese větší točivej moment, odolnější a lépe řadící převodovku, takže pro případný čipování lepší výchozí pozice. Jen ty budíky budou jaksi ukazovat ještě větší hovadiny a tempomat možná nezprovozníš vůbec. Možná Ti ale tohle právě vůbec neva.
×
×
  • Create New...