Přejít na obsah

jen-da

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

jen-da's Achievements

0

Popularita

  1. Vyměnit zámek je asi nejrychlejší, já mám VIKA-čína levý přední a pohoda, jen po 5-ti letech odešel mikrospínač, vyměnil jsem ho, a zase jede dál
  2. jen-da

    Volant z O2 do O1?

    zaaretovali, ale asi ne až tak úplně rovně, nebo si s tím trochu pohli, když povolovali čepy
  3. jen-da

    Volant z O2 do O1?

    Také se zeptám, po výměně řízení a seřízení geometrie mám volant trochu doprava. Jde volant pootočit o zub, nebo a dva aby to neovlivnilo činnost kroužku airbagu, a neházelo to chybu? Je tam nějaká rezerva? mám jen airbag, ESP nemám.
  4. Prodám páté dveře na octavii combi, barva zelená přírodní metalíza 9570. Nově po laku, se sklem, r.v. 2005. Mám k nim i nápis Octavia cena 1700 foto:
  5. Moje spotřeba s ASV r.v. 2000 combi, na zimních gumách 195/65 r15 je dle palubního pc 4.7l/100km. Realita je ale 5,0l/100km
  6. jen-da

    originál Bosch vstřiky

    co jsi mám představit pod pojmem "výborná cena"? potřebuji vstřiky 1.9 ASV ,dám 2000 kč :D
  7. Možná mám i prasklou hlavu. Dokud ji nesundám, nezjistím to. Neví někdo, jestli je záměnná hlava ASV (moje prasklá) a AHF (mám jeden dobrý komplet motor) ?
  8. Vodu vidim, docela dost, ale pod autem, jde přes víčko expanzky. Tlakuje mi to do vody (hlavně při velké zátěži), takže je to těsnění hlavy.
  9. Při větším zatížení motoru (jízda s károu - 1000kg) se mi ztrácí chladící kapalina. Když jedu normálně, tak se nic neztrácí. při jízdě třeba 70km, se mi ztratí i jeden litr. Vždy po jízdě, když zastavím, je pod autem loužička v místě pravého podélného nosníku, a kape z něj chladící kapalina. Nemá někdo tip, kudy to může unikat? Jinak asi vyzkouším natlakovat kompresrem, a budu to sledovat. Hned po jízdě je těžké to hledat, protože se hned odpařuje Víčko nádobky cl. kapaliny jsem již vyměnil, ale možná bude špatná celá nádobka
  10. Tak to byl hlavní válec, vyměnil, odvzdušnil soustavu pomocí kompresoru, a paráda
  11. Přes vag jsem to dělal, na obou kolech pětkrát za sebou ale nepomohlo to Nikdo neumí odpovědět na tuto otázku? Když šlapu na brzdu, při povoleném odvzdušňováku, brzdovka jen kape, vzduch neutíká, bublinky nejdou. Chová se to úplně stejně jako kdybych na brzdu vůbec nešlapal. Stručně řečeno: Při sešlápnutí pedálu brzdy se tlak v soustavě nezvyšuje. Myslím, že je to HBV (snad), zítra na něj koupím tu opravnou sadu a uvidím, jestli to pomůže
  12. Já tam právě taky měnil zadní nápravu, a nešli povolit trubičky, tak se mi to povedlo strhnout, a musel jsem měnit celou tu dlouhou pod autem A jak jsi to odvzdušňoval? normálně? našlapat a povolit odvzdušňovák? Mě se zdá jen divné, že když ten odvzdušňovák povolím, tak z něj vykape třeba i 0.5 l kapaliny (samozřejmě doplnuji), ale ikdyž šlapu na brzdu, pořád to jen pomalu kape, jako kdybych vůbec nešlapal
  13. Jinak to ABS je průchozí? Tam nemůže být vzduch? Pokud ne, tak v trubičkách a třmenech ho určitě nemám, protože jsem u každého kola nechal vykapat samospádem asi 200ml (zadní), přední míň kapaliny. Ten válec jde taky přetěsnit, koupit opravnou sadu?
  14. To jsem si taky myslel, jen nevím, když povolím jakýkoli odvzdušňovák a šlápnu na brzdu, jen z toho kape brzdovka, a žádný tlak. jde to ještě odvzdušnit doma?
×
×
  • Vytvořit...