Přejít na obsah

Mike 007

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Mike 007's Achievements

0

Popularita

  1. ahoj prave zrkadlo hreje? skusil by som ho tiez otvorit a zmerat, ci do neho tiez tecie stava. a co vyhrievanie zadneho skla? nie som si teraz na 100% isty, ale malo by to byt pod jednou poistkou... skontrolovat poistky je asi najrychlejsie... ak je nove zrkadlo bez stmievania, mozno este pozriet kodovanie - co ak elektronika ocakava zrkadlo so stmievanim a pri nezapojenom obvode ho vyhodoti ako chybne, a teda ani nepusta stavu do vyhrevu?
  2. Nestačí presvietit, treba premerať odpor špirály. Ak je príliš veľký (čo by nasvedčovalo pomalemu zahrievaniu), tak už len vymeniť...
  3. dakujem ale mne skor ide o rozsvietenie kontrolky stretavacich svetiel (alebo inej) pri zapnutych dennych svetlach na O2FL :)
  4. serus, pls o radu s tymto problemom: nefunguje aux heater. vag pise: 00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 004 -- No Signal/Communication na skodahome toho je popisane viac, ale aj tak nie dostatocne... chcel by som to uz po nejakom case poriesit - co by bolo (a kde) ako prve pozriet/skontrolovat? v poistnej skrinke pri vodicovi som nenasiel poistku, ktora by tomu prisluchala alebo bola spalena... blbe je, ze ani neviem, ci mi ten modul funguje (zrejme nie, ked v zime potrebujem na vykurenie auta aspon 10-20km - podla vonkajsej teploty). tuto chybu nevypisal modul aux heater, ale centralna elektrika... nejake relatko tam je, co ma za danych podmienok cvaknut a ist po nom, ci nie je zle? alebo este ina poistka? este pozn. na inom fore pisu, ze nesmie byt zapnuty rezim eko na climatronicu, avsak na O2FL mi pridavne kurenie funguje aj so zapnutym eko, neviem teda, ci na to isto bude mat tento spinac vplyv. ktory kanal by bolo treba pozriet na vagu, aby som zistil funkcnost? vie niekto fundovane poradit? rozoberat polovicu kabiny v tychto teplotach sa mi prilis nechce, garaz so svetlom a teplom nemam, cize najrychlejsie riesenie problemu by bolo super dakujem vopred za akukolvek pomoc.
  5. musis to vyriesit tak, ze vypocitas odpor a paralelne k ledke priletujes... odpor vytvori umelu zataz a auto chybu nehlasi... mam ale iny problem - kedze som sa sem dostal cez vyhladanie vyrazu "kontrolka"... O2FL s dennym svietenim - neexistuje moznost, ako dostat vystup o tom, ze denne svietenie svieti na panel kontroliek? povedzme na zelenu stretavacich svetiel? nechcem to furt riesit tak, ze musim zastavit a skontrolovat cez maxidot, ze ci je polozka zaskrtnuta... na O2pFL MR2006 som nakodoval denne svietenie cez hmlovky (americky system, kde sa berie do uvahy poloha rucnej brzdy) a ked denne svietenie svieti, rozsvieti sa zelena kontrolka stretavacich svetiel, avsak bez ostatneho bezneho podsvietenia celej pristrojovky (co je ok, lebo je den). zapnem tlmene svetla a dorozsvieti sa aj ostatne podsvietenie... ma to zmysel - napr. pri polohe zatiahnutej rucnej brzdy vidim, ze denne nesvieti... a teraz spat k O2FL - obcas ked dlho stojim pri zap.motore alebo len zapalovani, zvyknem denne cez maxik vypnut, aby zbytocne nesvietilo (mam taky charakter prace) - obcas sa mi stane potom, ze zabudnem to zas zaskrtnut naspat.... keby ta kontrolka fungovala ako na pFL, bolo by to super, lebo hned vidim, ci sa mozem pohnut alebo nie... takze otazka - ak sa niekto vyzna - da sa to nejako nakodovat? diky
  6. ahojte, tiez som zistil problem... ale nejakou nahodou mi prestalo fungovat vyhrievanie oboch, bud naraz alebo velmi kratko po sebe... vag chybu zrkadiel nepise, po zopnuti vypinaca pise vyhrievanie ako active. chcem to dnes vybrat a zmerat, len sa trochu bojim vylupnut sklo zrkadla - nie je na to nejaky trik pls? dik edit: premerane... stava do zrkadiel v zapnutom stave ide 12V; zaujimave, ze pri vypnutom vyhrievani a dokonca aj pri vypnutom motore - ked bol vlozeny kluc vo volante a vyhrievanie zrkadiel vypnute, som nameral presne 7,5V na vyhrievani... obe zrkadla som nameral cca 85 ohm, takze su v cudu podla vsetkeho... uz som objednal nove...
  7. ja len poznamocku-otazocku k nasledovnej citacii, cim sa vratim k jednemu zo starsich dielov: pokial som spravne pochopil, tak takyto TB motor musi byt relativne dobre chiptuningovatelny a teda z neho mozeme dostat sice ostru krivku tociaceho momentu, ale s realnou max.hodnotou mozeme byt uplne inde... je to samozrejme asi individualne od kazdeho TB motora, ale.... je mozno sa vyjadrit obecne k tomu, kolko sa da ziskat odpojenim toho "priskrtenia"? lebo predpokladam, ze tu sme uz potom oproti TD motorom v inych potencialoch pri chiptuningovani... diky za reakcie ;)
  8. Lumi, prepac, mas pravdu, je to 2600. Mam na 1.6 (5Q) uz urobenych 111tkm, z toho cca 100 po dialnici. nepaci sa mi ten zvuk motora v tych otackach, aj ked uznavam, ze do 100km/h je to tiche auto, pokial sa nevytaca. je to motor, ktory nie je vhodny na dialnicu, skor na okresky. moj nazor je, ze pri dialnicnych zataziach nema sancu vydrzat tolko, co starsie 1.9 alebo 2.0 tdi motory. zato jazdim aj 2.0 bkd, a to je jedna rozpravocka, co sa tyka kulturnosti jazdy - beriem, ze je ho na okreske viac pocut, ale po dialnici si krochka uplne v pohode.... nech si kazdy povie svoj nazor - moj je - objem nicim nenahradis... male objemy budu (aj s turbami) pri vyssich rychlostiach a poziadavkach na akceleraciu musiet viac tocit, co znamena zvukove nepohodlie pre vodica (nie som sportovy jazdec a som rad, ked mi v kabine nehuci motor ako pri S-120) a samozrejme aj nizsiu zivotnost motora. naozaj mam pocit, ze 1.6 cr nejako divne kvici pri otackach od 2500 vyssie....
  9. @Pawouk1 hovorim, ze som sedel aj v TSI a sedim pravidelne v TDI; moje pocity su sice velmi subjektivne, ale 2.0 TDI mi po zatlaceni plynu pritlaci hlavu o opierku, u 1.4 TSI som tento pocit ani zdaleka nemal.... skor 1.6TDI ma podobne charakteristiky ako 1.4TSI => ale to su aj po krivkach podobne motory s podobnymi vlastnostami, ten CR motor tiez nema len "bodovy" max.krutiaci moment, ale ide v dlhsom priebehu. 2.0 TDI to sice mozno ma v obmedzenej miere, ale ten priebeh je urcite viac nez 1.9 TDI vsetky verzie, kde to bolo takpovediac kopnutie a zdochnutie; na dvojlitri mam 6-kvalt, ktory ide uplne lahucko a pri spravnej praci s prevodovkou nepocitujem ani nahodou ziadne vypadky v zrychleni - nie som lenivy a radenie ma bavi ;) preto by som nechcel ani DSG a ani automat... je neocenitelny pocit, mat motor plne pod kontrolou.... @xIndian no to uz je o niecom inom, rad by som to skusil a porovnal, ale ako aj vsetci pisu, treba porovnavat objemovo podobne verzie a nie 2.0 TDI a 1.4 TSI... a to nielen kW, Nm, ale aj subjektivne pocity a naklady na prevadzku, servis i obstaranie takeho vozidla... proste 2.0 TDi bola dost rozsirena verzia a 1.4TSI je dnes rozsirenou verziou, ale nie su porovnatelne z vykonoveho hladiska; @tesna ten subjektivny pocit nevychadza len z "kopnutia"... ale ako uvadzam teraz hore - chcelo by to porovnat objemovo podobne verzie... objem proste nicim nenahradis, ani dvoma turbami, a su to len dalsie suciastky v aute, ktore maju moznost (a celkom dobru), pokazit sa.... a co sa tyka vztahu krutaku a vykonu => moj nazor - jedno je zavisle od druheho; neexistuje asi auto, ktore ma 20kW a 300Nm, ani auto, ktore ma 100kW a 120 Nm... cize ked niekde pisu TDI s 350+ Nm, tak je mi jasne, ze to pod 2litre nebude ani nahodou... ked mi napise niekto atmosfera benzin so 150Nm, tak tipujem auto medzi 1.6 a 1.8litrovym objemom a pod.... @cosby ano, myslim, ze tie motory su vyladene presne tak, ako su urcene... cize ak sa bavime o 1.2TSI, tak ich bezna prevadzka su male mestske rychlosti a rychlosti do 90-100km/h, a tam idu dobre, ale dialnice uz vrestia, vysoka spotreba atd... ak sa bavime o 2.0TSI, tak snad uz takemu motoru neurobi dialnicna jazda v kombinacii s 6-7kvaltom nejake velke zadychanie, podobne ako u vyssich objemov TDI... napr. taka 1.6 TDI tiez nie je podla mna vhodna na dialnicu a musim tam tocit 3000 pri 135 km/h (5-kv.) @kejml liska-ocas.... svata pravda :)))
  10. chalani, kazdy tu spomina spotrebu a vykony.... ja si neviem pomoct, v kazdom jednom tsi, co som sedel (ci uz ako spolujazdec alebo tester) mi pripadalo, ze to "slabo taha" - teda na rozdiel od 2.0 tdi 103kW (ktoru mam)... pozrel som do parametrov krutiaceho momentu a hned je to jasne.... spytam sa => ktory TB dokaze vymackat zo seba 320Nm ako napriklad 2.0 tdi 103kW? myslim, ze ta 1.8 tsi dava 250Nm, tolko dava 1.6 tdi cr 77kW, a to je fakt velka bieda..... na 320Nm treba aspon 2.2 (?) TB... a to uz bude aj stat, aj zrat....
  11. ahojte, neviem ci sa to hodi sem... ale mozno.... daju sa, prosim, niekde kupit zadne kombi o2 pred fl svetla bez farebneho vyhotovenia? cize cisto biele, bez cervenych obrysoviek, hmloviek a brzd? smerovka je uz origo cira, lebo sa tam zvyknu davat zafarbene ziarovky, no ostatok je cerveny... resp. aspon kupit zadny kryt tych svetiel a prehodit to? dalo by sa to nejako urobit na mieru u nejakeho plast-makera podla originalu? ja tam mam uz davno diodky a vyzeralo by to efektnejsie, keby ten kryt bol cisto biely, pretoze ledka sama o sebe uz vyzaruje svetlo o potrebnej vlnovej dlzke.... samozrejme, odrazku ponechat cervenu, ale ten zvysok by mohol byt pekny biely... diky za pripadne rady ;)
  12. chalani, mozem sa spytat na jednu vec? preco ste taki averzni voci tomu? mam hid sadu uz v O2 predFL. kupoval som kvoli tomu sosovkove svetlomety, aby to neoslnovalo. mam to teda v projektoroch a som uvedomely sofer => tzn. sklapam ich, ak som zatazeny co i len jedinym clovekom naviac, 2x do roka chodim na nastavenie svetlometov a preventivne hovorim, ze nech mi aj tu najvyssiu polohu daju kusok nizsie. vzdy, ked je mokro, zastanem po cca 50 - 100 km jazdy (resp. podla znecistenia celneho skla usudim) a svetla si ocistim, aby sa na skle svetlo nelamalo do neziaducich smerov. v com som iny ako automat? naklapanie tiez nie je podla stupania/klesania vozidla, ale len podla zatazenia => kolieskom urobim to iste; cistenie svetiel tiez neprebieha kazdym ostreknutim celneho skla, ale len raz za 5 cyklov (a to prebehnem tak 20-30km) => ja robim priblizne tak isto... ked mi niekto blikne, povacsinou vtedy, ked sa kedy-tedy zamyslim a zabudnem na dialkace... ale dost OffTopicu => pytal som sa hlavne na nazor na nastavitelnu farbu svetla, a nie na to, ci je niekto prasak alebo nie tym, ze pouzije v aute xenony... vdaka edit: skoda, predajca uz ponuku stiahol, a teda je pre novych ucastnikov tejto temy prispevok neaktualny :(
  13. ahojte, poculi ste uz nieco o tomto? mate to uz niekto? vas nazor? m.
  14. Mike 007

    Osvetlenie SPZ LED

    ahoj, no ja mam podobny problem vpredu - parkovacky... kupil som tuto dvojicu t10 smd... to, ze mi to zhasne po 5 sekundach - po kontrole ziarovky - je pochopitelne, ale: - zhasne len jedna z dvojice (vzdy lava - nechapem preco), prava ostava svietit - zhasne len vtedy, ked motor nie je v cinnosti... akonahle nastartujem a znovu parkovacky zasvietim, funguje dalej bez problemov... stale... problem robi len pri vypnutom motore - ked napr. potrebujem odstavit auto a nechat rozsvietene parkovacky... ledky mam vsetky ostatne ziarovky (okrem zadnych hmloviek - tam treba vyssi svetelny tok, ktory ledka neda), a ziadna z nich mi nezhasina ani nevypisuje chybu pri kontrole ziaroviek - pochopil by som to tak, ze ma zrejme v sebe zabudovany odpor (i ked vyrobca upozornuje, ze nie je), ale preco vzdy LP parkovacka a len pri vypnutom motore? btw - sranda, ze retazec "led" mi nevyhodil ziadny vysledok vyhladavania :)
  15. Mike 007

    STREAM

    ahojte, nevedel by niekto poradit, ako vyresetovat radio do tovarneho nastavenia? vytiahnutie kablov od zdroja nepomohlo... je tam zaseknute cd a jeden znamy mi poradil, ze on to vyriesil resetom radia... dufam, ze nebudem ho musiet rozoberat... :/ diky za rady... edit 9.11.11 0:20 - problem vyrieseny... radio som rozobral a zistil, ze predchadzajuci majitel tam nejakym mne nejasnym sposobom vopchal naraz dve cd, zrejme to sposobovalo problemy... cd su von, zajtra zalozim radio do auta, som velmi zvedavy, ako to dopadne...
×
×
  • Vytvořit...