Přejít na obsah

nedrzi teplotu..


Doporučené příspěvky

A kolik to ukazuje ve VAGu teploty?

Dá se udělat i aktivní test při jízdě, ne?

Zkus to změřit sám kolik má voda.

 

Mě to dělá něco podobnýho. Ale ještě jsem to neřešil. Podle mne mi mírně propouští termostat.

Dýl mi trvá než se to zahřeje. Dřív to byly tak 4km (i v zimě) a teď skoro 10km a pomalu to leze nahoru.

Stejně tak to i docela rychle padá po jízdě.

Když jsem se na to ptal vývojovýho motoráře ve Škodovce tak mi odpověděl: "Buď rád-aspoň máš velkou účinnost motoru" :D

Samosebou mít nezahřátý motor není ideál... :D

Upraveno uživatelem Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...

Nechci šířit bludy (aby to neuměla jen OII).

Jinak teplota chladící vody se dá vyčíst i v autě na climatroniku.

Já když mám na budících 90°C tak dle climatroniku je tam 75°C.

Při větším zatížení (dálnice) tam je i 85°C.

 

 

Ahoj, jak se dá z klimatroniku vyčíst teplota vody? Máš na to nějáký návod? Díky :palec:

Odkaz ke komentáři

Tady to máš ;-)

 

Co vše umí Climatronik :palec:

 

Do diagnostických funkcí se dostaneš současným přidržením tlačítek snížení otáček ventilátoru + snížení teploty + ECON

 

Akorát to podle toho lejstra nesedí, např. otáčky motoru mám já pod kódem 49 :blink:

 

A tady jsou chybové kódy Climatroniku:

 

Chybové kódy

 

a podle těch mi to sedí, zůstali mi tam uložené původní dvě závady :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...